Adonia Skrevet 27. august 2007 #381 Del Skrevet 27. august 2007 tror jeg skal henge meg på her.. har jo planer om å bli superstudent framover! og dere er jo så flinke det er dene uka vi først og fremst starter ordentlig med studiene, fram til nå har vi hatt mest info. så idag får jeg en lang dag på skolen.. skal ha forelesning i anatomi (innføring), og jobbe i studiegrupper. men har noen fritimer i mellomtiden, så da har jeg planer om å lest en god del! ellers har jeg lite planer utenom skolen denne uka, så jeg ser for meg at jeg kan komme godt i gang med studiene.. ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 27. august 2007 #382 Del Skrevet 27. august 2007 Fridag i dag - bruker den på å slappe av, spille og kose meg. Tirsdag, onsdag og torsdag er fulle dager hvor jeg er på skolen fra åtte-ni til fire hver dag. Så i dag lader jeg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 27. august 2007 #383 Del Skrevet 27. august 2007 Flott å se at dere henger dere på, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 27. august 2007 #384 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg overlevde fremføringen!! Eneste som var skikkelig dumt var at hun på gruppen min som skulle fremføre sammen med meg bare lot være å dukke opp så jeg måtte ta hennes også som jeg ikke hadde forberedt meg på i det hele tatt. Så sånn sett så gikk det jo litt dårlig, men utenom det så gikk det greit! Hadde foresten fremføring om noen ledelsesteorier fra nyhumanismen. I dag hadde jeg forelesning fra halv ni til halv tre. Etter det var jeg igjen tre kvarter på skolen for å snakke med gruppen min om semesteroppgaven i relasjonsledelse. Tror det skal bli bra. Har valgt å ta utgangspunkt i det hotellet jeg jobber på så må høre litt der på jobb i morgen. Etter skolen i dag har jeg jobbet litt med å finne stoff fra pensum til semesteroppgaven og skrevet det jeg har funnet inn på dataen. Håper du er mer motivert nå Alou! Er lett å miste motivasjonen noen ganger. Men tenk så mye lettere du får det når du skal lese til eksamen hvis du prøver å pløye deg igjennom pensum nå. Det pleier i hvertfall å hjelpe meg hvis jeg sliter med motivasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 27. august 2007 #385 Del Skrevet 27. august 2007 Feide over ca 60-70 sider i dag. Det er stoff på masternivå, så det begynner å bli tungt. For første gang i løpet av studiet har jeg faktisk følt jeg må virkelig planlegge og sette av tid til lesning. Jeg klager igrunn ikke, det er ofte deilig å få litt struktur på hverdagen. Håper jeg klarer å holde det ved like da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. august 2007 #386 Del Skrevet 28. august 2007 Flinke dere er! Og flott, Miss Ariel I dag blir jeg på skolen fra ni til fire. Først tre timer jobb på biblioteket, så skal jeg lese til forelesningen (Russiske revolusjonen), deretter skal jeg ha to timer forelesning om emnet fra to til fire. :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. august 2007 #387 Del Skrevet 28. august 2007 Dere er så utrolig flinke Jeg går nå bare rundt og lurer og funderer på hva det er jeg skal lese og lære på videreutdanningen om en uke. klarer liksom ikke helt å roe meg ned og tenke at det ikke er noen ting jeg kan gjøre før jeg får pensumlista forran meg. Men vanskelig å la være å tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 28. august 2007 #388 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Motivasjonen er tilbake :juhu: . Det blir jobbing med studieoppgave + videre i anatomi i kveld. I morgen kommer ei studievenninne til lunch og jobbing - det blir koselig. Greit å jobbe sammen, særlig hvis det er litt tungt stoff. Mål for kvelden: Resten av kapittel 2 i fag 1 Ferdig med min del av studieoppgaven - tenke på seminardag(fremføring) Endret 28. august 2007 av Alou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 28. august 2007 #389 Del Skrevet 28. august 2007 Dere er så utrolig flinke Jeg går nå bare rundt og lurer og funderer på hva det er jeg skal lese og lære på videreutdanningen om en uke. klarer liksom ikke helt å roe meg ned og tenke at det ikke er noen ting jeg kan gjøre før jeg får pensumlista forran meg. Men vanskelig å la være å tenke på det Jeg må si jeg har respekt for deg hvis du klarer 100% jobbing OG videreutdanning - det kan sikkert blitt litt tøft av og til. Hva skal du videreutdanne deg innen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. august 2007 #390 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg må si jeg har respekt for deg hvis du klarer 100% jobbing OG videreutdanning - det kan sikkert blitt litt tøft av og til. Hva skal du videreutdanne deg innen? Hehe, takk for det. Jeg jobber nå i barnehage (men er egentlig barnevernspedagog) og skal ta småbarnspedagogikk og barnehagepedagogikk over to år. Da får jeg lik kompetanse som førskolelærer slik at jeg får fast jobb som førskolelærer/ped.leder. Trives så godt i barnehage at jeg har lyst til å jobber med det i alle fall noen år til. Og litt videreutdanning har man jo bare godt av. Men det kommer nok til å bli tøft i noen perioder ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. august 2007 #391 Del Skrevet 28. august 2007 Fantastisk å få til studier ved siden av full jobb! Er sliten og føler meg litt uggen og smådårlig, så blir bare avslapning i kveld. Hadde i hvertfall to interessante forelesninger om den russiske revolusjonen og Lenin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 28. august 2007 #392 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg trekker tilbake påstanden min om at jeg hater historie, Tabris. Eller, i hvert fall nesten. Det jeg kan like i historielære er å få vite mer om de galningene (Lenin, Stalin, Hitler...) som har så stor betydning. Noen ganger er det så uforståelig og sprøtt at man skulle tro det var skjønnlitteratur man leste... Jeg holder på med rydding i notatene mine. Det blir mye fra forelesninger, pluss egne tanke og notater fra man leste, og så i tillegg det lærerne legger ut på Fronter. Jeg kom over en fin presentasjon av et emne jeg må lese mer på (sammen med venninnen min i morgen), så jeg har tenkt å jobbe litt med det i kveld. Greit å se hva lærerne anser som viktig, selv om det meste av pensum selvfølgelig er høyst relevant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. august 2007 #393 Del Skrevet 28. august 2007 Ser at det er noen av dere som bruker Fronter i studiesammenheng. Vi skal bruke det nå på videreutdanningen. Jeg har aldri vært borti det,men har hørt litt om det. Men kan noen av dere fortelle litt om Fronter? Hvordan er det det fungerer? Må man være på når forelesningene går eller kan man finne igjen forelesningene senere/blir de laget? Hva annet er bra og dårlig med Fronter? Hmm...tror kanskje jeg begynner å glede meg litt også til å studere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. august 2007 #394 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, Bare meg selv, siden vi bruker It's Learning. Ja, i morgen skal vi ha om Stalin, og det gleder jeg meg virkelig til. Er helt utrolig hva mennesker har fått seg til å gjøre gjennom historien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 28. august 2007 #395 Del Skrevet 28. august 2007 Du har ikke vært inne og sett? Du får en kode som du kommer inn med. Der inne blir alle beskjeder fra ledelsen og lærere lagt ut, samt også noen forelesninger (før de har vært, så man kan forberede seg), man legger ut studieoppgaver gruppen har laget og kan se andres oppgaver. Det beste er vel egenetlig at man finner alle beskjedene og opplysninger. I tillegg er det eksamensoversikt +++. Ganske greit i grunnen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. august 2007 #396 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Tusen takk for svar Alou! Har ikke vært inne og sett ennå. Regner med at jeg får den koden når jeg begynner på skolen? Høres jo ganske grei ut den siden da Greit å ha alt samlet på ett sted! Endret 28. august 2007 av Bare meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 28. august 2007 #397 Del Skrevet 28. august 2007 Har du betalt semesteravgiften? På min giro stod studentnummer (brukernavn: s+studentnr.) og kode. (Slik er det ihf. på HiO) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 28. august 2007 #398 Del Skrevet 28. august 2007 Nå har jeg lest ferdig en artikkel. Den var egentlig ganske kjedelig, men kom meg igjennom. I dag har jeg ikke hatt forelesning så har jobbet på hotellet på dagen. I morgen har jeg heller ikke forelesning men skal på skolen klokken 10 å jobbe med det ene faget sammen med noen veninner fra skolen. Uff, har egentlig 8 artikler igjen som bør leses denne uken, så må virkelig lese en til i dag tror jeg... Blir litt stresset bare ved tanken på alle artiklene Fikk foresten snakket med hotelldirektøren på jobb i dag om å bruke hotellet som bakgrunn for semesteroppgaven. Så da skal jeg skrive en liste over informasjon jeg trenger også skal vi ta et møte, eller jeg skal få all informasjonen skriftlig. Så dette blir bra! Historie høres egentlig veldig spennende ut Tabris! Er ikke så glad i eldre historie, men historie fra 1900 tallet syntes jeg kan være ganske interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. august 2007 #399 Del Skrevet 28. august 2007 Har du betalt semesteravgiften? På min giro stod studentnummer (brukernavn: s+studentnr.) og kode. (Slik er det ihf. på HiO) Hehe, nei den har jeg ikke betalt. Vi skulle betale den innen 1.august, men neida, de har ikke fått somla seg til å sendt den ut ennå! Men var inne på HIO og fikk kikka litt på hvordan det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 28. august 2007 #400 Del Skrevet 28. august 2007 Vel, målene ble ikke heeelt gjennomført i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå