Gjest Kristin_ Skrevet 30. juni 2007 #341 Del Skrevet 30. juni 2007 Karakterene er kommet, 3xB :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. juni 2007 #342 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Kjempeflott, jenter! Jeg venter fortsatt på den siste karakteren. Har begynt såvidt å lese litt historie, men tar det bare innimellom. Hovedsaklig har jeg ferie. :-D Endret 30. juni 2007 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 30. juni 2007 #343 Del Skrevet 30. juni 2007 Karakterene er kommet, 3xB :-D Flottings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 18. juli 2007 #344 Del Skrevet 18. juli 2007 JEG HAR KOMMET INN PÅ FØRSTEVALG! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Jeg er kjempe glad, og gleder meg masse til å sette i gang. Snart får jeg vel pensum-lister os., og kan sette i gang for fullt. YES! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. juli 2007 #345 Del Skrevet 19. juli 2007 Gratulerer!!! :-D :-D :-D Jeg glemte forresten helt å skrive i denne tråden da de endelige karakterene mine kom - fikk 3 x A! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 19. juli 2007 #346 Del Skrevet 19. juli 2007 Så flott, Tabris. Du er flink . Begynt å smuglese litt på pensum, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 21. juli 2007 #347 Del Skrevet 21. juli 2007 Takk! :-D Såvidt. Ikke selve pensum, da, siden listen ikke er lagt ut enda. Men ellers har juli måned være dedikert til Harry Potter, så har ikke lest så mye enda. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 21. juli 2007 #348 Del Skrevet 21. juli 2007 Prioriterer min roman- liste for øyeblikket, men så fort jeg får kjøpt inn noe av bøkene skal jeg sette i gang for fullt. Det blir sikkert ikke så mye som jeg planlegger da...Jeg setter som oftest for store mål. Jeg må komme i gang med gode studie-vaner med en gang . Men så leser jeg om torsdagsåpent på HiOs utested og ledige jobber, og plutselig får jeg lyst til mye annet enn studier. Men det er min pri. 1 fra og med august! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 21. juli 2007 #349 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg gleder meg også! For min del kunne de droppet hele juli og gått rett på august - ja, bortsett fra Harry Potter, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 21. juli 2007 #350 Del Skrevet 21. juli 2007 Nja, det vil jeg ikke si meg enig i. Jeg bruker hele juli til jobbing. Har faktisk gledet meg mer til jobbperioden enn studiestart. Men når jg flytter må jeg prøve å få meg en ny jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. juli 2007 #351 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg jobber også nå i juli, og ser virkelig frem til semesterstart igjen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 22. juli 2007 #352 Del Skrevet 22. juli 2007 Forstatt god sommer, Tabris - blir morsomt å skravle studier igjen til høsten . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. juli 2007 #353 Del Skrevet 22. juli 2007 Fortsatt god sommer til deg også - ja, det blir gøy å starte på den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 13. august 2007 #354 Del Skrevet 13. august 2007 Studiestart i morgen! Nytt studieår og nye muligheter. Håper mange (gamle og nye) henger med på pensum-tråden. Jeg er sikkerlig spent, litt nervøs og vemodig. Vemodig fordi sommeren er over, nervøs fordi jeg skal møte mange nye mennesker jeg ikke kjenner og innrette meg i et nytt miljø og spent fordi det er noe jeg aldri har gjort før. Og ikke minst så gleder jeg meg masse til å dykke ned i spennende bøker, høre på flinke forelesere og ha interessante faglige samtaler. Har kjøpt inn noen bøker i dag, men mangler fortsatt det aller meste - selv om jeg kjøpte for flere tusen. Jeg skal så fort som mulig komme inn i gode studierutiner og prøve å holde på dem resten av året - og studiet, selvfølgelig. Jeg kommer innom i morgen og forteller åssen det gikk. Jeg håper jeg overlever. ---- Er det noen andre syklpl. stud. fra HiO her så rop ut! For her er jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 16. august 2007 #355 Del Skrevet 16. august 2007 Plan for resten av uke 33: Sette meg inn i fag- og studieplan. Resten av kapittel 2 i AFB. (+ finne litt mer litteratur om emnet i andre bøker) Sette opp en liten studieplan for meg selv ift. timeplanen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenna88 Skrevet 16. august 2007 #356 Del Skrevet 16. august 2007 Har allerede lest ut en bok "Journalistikk;metode og fag, og er godt i gang med den andre. :D Journalistikk er faktisk et VELDIG interessant fag. Jenna, som liker studiene sine. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17. august 2007 #357 Del Skrevet 17. august 2007 Whee, denne tråden er oppe og går igjen. Jeg har ikke kommet så veldig godt i gang med selve lesingen. Skal ha historie og Ex.Phil dette semesteret - gleder meg masse! Eneste er at Ex.Phil opplegget krasjer med jobbedagene mine, så jeg må pusle litt i dag for å se hva jeg får til. Men nå er i hvertfall hele pensum kjøpt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 17. august 2007 #358 Del Skrevet 17. august 2007 Jenna, som liker studiene sine. ;-) Så flott! Har du begynt på første året? Men nå er i hvertfall hele pensum kjøpt inn. å gøy! :juhu: Jeg klør i fingrene hver gang jeg er innom bokhandlere, men vi har ikke fått beskjed om hva vi bør kjøpe og hva vi kan låne enda, og derfor vil jeg vente litt. Jeg har derimot kjøpt Anatomi, fysiologi, biokjemi og cellebiologi- bøker og siden jeg er alene denne helgen skal jeg kose meg med dem . God helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenna88 Skrevet 17. august 2007 #359 Del Skrevet 17. august 2007 Begynner på første året nå, ja. :-) Skulle egentlig begynt mandag som var, men pga. jeg må vente på leilighet begynner jeg ikke før neste mandag. Men nå er alt klart og jeg gleder meg som et lite barn. Føler virkelig at jeg har valgt rett studium, og det inspirerer! :-) Studerer du fysioterapi eller medisin e.l? Tenker på innkjøpslista di. Virker uansett som interessante fag. Har selv en mor som er lege så jeg har kikket litt i pensumsbøkene hennes. De er gaamle, og sikkert gått ut på dato, men likevel... mye av stoffet ser virkelig interessant ut. Så flott! Har du begynt på første året? å gøy! :juhu: Jeg klør i fingrene hver gang jeg er innom bokhandlere, men vi har ikke fått beskjed om hva vi bør kjøpe og hva vi kan låne enda, og derfor vil jeg vente litt. Jeg har derimot kjøpt Anatomi, fysiologi, biokjemi og cellebiologi- bøker og siden jeg er alene denne helgen skal jeg kose meg med dem . God helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 19. august 2007 #360 Del Skrevet 19. august 2007 Plan for resten av uke 33: Sette meg inn i fag- og studieplan. Resten av kapittel 2 i AFB. (+ finne litt mer litteratur om emnet i andre bøker) Sette opp en liten studieplan for meg selv ift. timeplanen. Vel, jeg tok meg nok litt vann over hodet med den listen der. Cellebiologien viste seg å være en smule vanskeligere enn antatt, men jeg ligger strengt tatt godt an, så null panikk :-D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå