Leanne Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Kom plutselig til å tenke på at det kanskje snart er farsdag... er ikke det på høsten en gang???? Noen som vet.....
Leanne Skrevet 9. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2006 I november ← da er det heldigvis en liten stund til enda..... har jo fortsatt god tid til å finne en fin gave
Arwen Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Tror ikke man kan unngå å få det med seg, butikkene pleier å si i fra
Saeria Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Tror ikke man kan unngå å få det med seg, butikkene pleier å si i fra ← De er flittige der, ja.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Tror ikke man kan unngå å få det med seg, butikkene pleier å si i fra ← Skal nok sørge for at alle vet om det jeg
Gjest *Just-Me* Skrevet 10. september 2006 #8 Skrevet 10. september 2006 og morsdagen er andre helg i februar!!!! JIPPI, min første morsdag!!! for da er knøttet kommet ut. Men jeg har fått litt morsdag de to siste årene da,pga stemorsrollen....
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #9 Skrevet 10. september 2006 Hm, da er det ennå litt tid igjen før jeg begynner å grue meg. Hater de jævla foreldredagene. En evig påminnelse om at jeg ikke har egne barn. Er det vanlig å bli markert som stemor? Har aldri skjedd meg på de over 5 åra jeg har vært i den rollen... Trodde kanskje det ville bli annerledes i år, men så døde spiren min. Spiren hadde kommet i oktober i år. Hadde gledet meg til vår første skikkelige fars- og morsdag denne gangen. Om mannen min skulle finne på noe på morsdagen, blir det helt feil det også. Jeg har ikke blitt gravid etter MA i april. Markerer vanligvis ikke farsdag, fordi stebarnet enten er hos sin mor den helgen eller fordi jeg ikke anser det som min plikt å passe på at h#n har presang klar til pappa. ja, for pappa passer på at stebarnet husker å ringe sin mor på morsdagen dersom h#n skulle slumpe til å være hos oss den helgen. Jeg hater de dagene! Det er jo bare kommersiell drit, og spiller på en kjernefamilieidyll mange av oss ikke har. KJØP MYE KJØP MER! KJØP LYKKE! Forbanna billig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå