Gå til innhold

Litt av hvert????!!!!???


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen ting jeg lurer på:

- er det vanlig at bruden betaler kjolen til forloveden?

-jeg har ingen kontakt med faren min, har da veldig lyst til å moren min ved siden av meg, blir dette for dumt?

- skal brudegommen og hans forlover være likt kledd? Skal begge ha sjakett, snippkjole eller hva det heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Det er ikke vanlig å betale for kjolen til forlover. hun må jo ha noe å ha på seg uansett.

-Selvsagt kan moren din sitte ved siden av deg.

-Det er ganske vanlig at brudgom og hans forlover har samme antrekk, men det er helt opp til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Nå vet jeg ikke hva som er vanlig eller ei, men jeg svarer så godt jeg kan.

Angående forloveren varierer det vel litt om bruden betaler for henne eller ei. Jeg skal ikke gjøre det og jeg tror ikke hun reagerer på det. Bruden og brudgommen har jo så mye utgifter med bryllupet forøvrig.

Når det gjelder dette mes faren din så synes jeg absolutt ikke det gjør noe om du sitter ved siden av moren din. Man bør vel sitte slik man føler det er naturlig? På en måte burde sikkert jeg også gjort det slik. Faren min er død og på den måten vil det jo bli en tom plass ved siden av meg. Men der vil jeg anta at samboeren til moren min skal sitte, det faller mest naturlig.

Jeg synes heller ikke brudgommen og forloveren må ha like klær. Forloveden min skal ha kjole og hvitt, mens dette synes jeg ikke kan kreves av forloveren hans. Egentlig så er jeg ikke så opptatt av hva folk skal ha på seg i bryllupet vårt heller, det viktigste er at de kommer og har litt pent tøy!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke betale for kjolen til min forlover. Tror ikke det er så vanlig lenger.

Det går helt greit at din mor sitter ved siden av deg.

Man sier at ingen skal kle seg slik at man er finere enn bruden, men jeg synes ikke det er riktig at noen skal kle seg slik at man er finere enn brudgommen heller jeg. Dette er brudeparet sin dag, så jeg synes at de skal være de som er "finest" kledd.

Samboeren min sin forlover skal ikke ha det samme på seg som samboeren min.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Både mannen min, pappa'n min og mannens forlover skal ha livkjole. Forskjellen blir at brudgommen har hatt og sånt ekstra stæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...