Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hej!

Jeg er på yrkesrettet attföring og er pågang med studier. Er nettstudent pga min situasjon og når jeg og min handlegger skulle fastsette varighet så ble det sånn ca....

Dvs jeg tar ett studium som skall ta +- ett år på deltid, så jeg sa att det nok ville ta ett år på heltid.

Har hatt en veldig turbulent tid, slutt med samboer (og ikke et smidig slutt)

flyttet till annet land, etablert meg og pusset opp osv (har i denne perioden mått ganske så dårlig , men har prövd)

Var hos lege för jeg flyttet og fortalte om situasjonen og fikk legeerkläring och forlengelse fra aetat.

Det som er problemet er at jeg tar to kurser, den ene har jeg fått forlengt, men oppdager nå att jeg allikevel ikke klarer den andre på bestemt tid. Har flyttet til et annet land och har ikke fastlege her- vad gjör jeg?

Lurer også på om det er flere en meg som ikke klart å fölge handlingsplanen, fått forlengelse och ikke klarer allikevel?

Beklager grammatiske feil, håper noen er i samme situasjon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

handlingsplanen skal jo vurderes/revurderes etter som tiden går. Hvis du ser at du ikke klarer å følge planen , ta det opp med saksbehandler igjen , skaff deg lege der du er nå og forklar situasjonen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...