Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ikke dusje på en uke???

Blir vel mer effektiv om morgenen dog, men blir dårlig med barbering og slikt da :forvirret:

Men jeg lider vel mer nå enn hva jeg vil lide av en dusjfri uke....

Du bør nok la leggene og bikinilinjen være ja... Bra at sommeren går mot slutten :ler: Husk at en uke ikke er så lang tid. Og huden har som sagt veldig godt av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Brukt lano (for liten og for stor :) )som er uparfymert i det siste, og ikke brukt noe i det hele tatt. Og dusjet meg ren en stund etter å ha dusjet.

bruk dusjolje (eucerin fra apotek er bra) i dusjen og uparfymert krem etterpå.

Skrevet

Kanskje du trenger fuktighet mao er tørr? Prøv en god bodylotion.

Skrevet

Bodylotion klør!!! Dynget meg en dag i spenol etter dusjen og måtte raskt i dusjen for å få det vekk igjen... Og ingen av delene var noe sjakk trekk :sur:

Men nå er jeg inni min andre dag i dusjfrie uke. Får vel abstinenser når helgen kommer antar jeg...

Skrevet

Forsøkt ren olje? Jojobaolje eller noe slikt bør kanskje gå greit.

Skrevet

Jeg har sensitiv hud og bruker bare baby-produkter funker utrolig bra på min hud. Hvis det klør med bodylotion så prøv å smøre deg inn med baby-oil i dusjen mens du fortsatt er våt, gjør underverker for min sensitive og tørre hud :)

Skrevet

I stedet for babyolje, som kan virke uttørkende, vil jeg slå et varmt slag for mandelolje. Den smører du på huden før du tar på bodylotion, og det har i hvertfall for meg fått huden på leggene til å bli bortimot normal, der jeg tidligere klødde meg til blods hver natt.

Skrevet

For meg er det rett og slett vannet som er problemet i perioder, men har lært meg å leve med det i de periodene det står på, men det er noe herk ja :forvirret:

Skrevet
I stedet for babyolje, som kan virke uttørkende, vil jeg slå et varmt slag for mandelolje. Den smører du på huden før du tar på bodylotion, og det har i hvertfall for meg fått huden på leggene til å bli bortimot normal, der jeg tidligere klødde meg til blods hver natt.

Siden flere nevner olje her så er det vel et tips verdt å prøve ut.

Denne mandeloljen, hvor får jeg foreksempel tak i det?

Skrevet
Siden flere nevner olje her så er det vel et tips verdt å prøve ut.

Denne mandeloljen, hvor får jeg foreksempel tak i det?

Finnes på apotek den også. Koster rundt 80 kr for 100 ml.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...