Gjest Hilde K S Skrevet 13. januar 2003 #1 Del Skrevet 13. januar 2003 For jeg har meldt meg på røykestoppkurs ! Trenger alle de gode tingene ved å slutte og det er lov å gjenta og gjenta. Motivasjonen er der men litt svak akkurat nå.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Mona Skrevet 13. januar 2003 #2 Del Skrevet 13. januar 2003 Så flott for deg! Cassandra ramsa opp mange gode grunner for å slutte å røyke - og fortsette med det. Men det beste må vel være at du blir fri & frank? Tenk all TIDEN du skal få, og all tiden du skal slippe å måtte bruke på den terroristen? Ta en dag av gangen samtidig som du tenker på alle fordelene framover ... dette klarer du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. januar 2003 #3 Del Skrevet 13. januar 2003 Og TENK så mange penger du sparer!!! Det er BARE fordeler med å kutte røyken. Stå på, og vær stolt av deg selv. Dette kommer til å gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 13. januar 2003 #4 Del Skrevet 13. januar 2003 1. Du sparer masse penger. 2. Du får bedre luktesans. 3. Andre syns du lukter bedre 4. Huden din blir veldig glad. 5. Det er MYE mindre sjanse for at du får kreft eller andre skumle sykdommer. (svigermoren min døde brått, bare 50 år gammel, av lungekreft med spredning til hjernen...) 6. Det er mindre sjanse for at barn du har/kommer til å få begynner å røyke. 7. Du får bedre lungekapasitet og puster lettere. Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 13. januar 2003 #5 Del Skrevet 13. januar 2003 Godt gjort - halvt begynt er halvt fullendt!!! Jeg er perioderøykestopper - og vurderer ekstremt sterkt å bli kronisk røykestopper - for det er bare fordeler med ikke å røyke. Jeg føler meg friskere, kvikkere, bedre i pusten, bedre smak og luktesans, røykerom og andre røykere lukter dass når jeg ikke røyker selv - så hvorfor begynner jeg igjen? Samboeren røyker - og da er det så lett å ta en, spesielt i festlig lag - og så en til og en til... Når jeg holder meg unna røykemiljøet er det null problem å ikke røyke. Og da sparer jeg MASSE penger! Lykke til!! Håper du blir røykfri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. januar 2003 #6 Del Skrevet 13. januar 2003 Sannsynligheten for å leve lenger, dukker også opp..... Stå på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordinne Skrevet 14. januar 2003 #7 Del Skrevet 14. januar 2003 Ja stå på,i går begynte sambo med røykepiller,vi skal nå i en uke ha nedtrapping og fra den 20jan.er det helt stopp.Jeg prøver uten piller pga at jeg ikke er så storrøyker som sambo Vi har også tenkt på alle pengene man sparer,sambo vil ha nytt grafikk kort,jeg skal til tannlege å pusse bort alle spor etter nikotin,vi skal glede oss over sånne premier til oss selv.Kan nok bli hardt ja skal ærlig innrømme det men dette skal vi klare.Og det klarer nok du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. januar 2003 #8 Del Skrevet 14. januar 2003 TUSEN TAKK ALLE SAMMEN FØLER MEG MER MOTIVERT NÅ ! ( KAN KOMME AV AT JEG HAR TRENT I DAG OGSÅ ! ) OG - DETTE SKAL JEG JAMMEN GREIE !!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 14. januar 2003 #9 Del Skrevet 14. januar 2003 Suuupert! Tenk på alt du sparer! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå