Minnie27 Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Noen som har tips om restauranter/spisesteder i Paris? Har brent meg så mange ganger på turistfelle-restauranter, så jeg har lyst til å notere ned noen spisesteder på forhånd denne gang. Anyone?
gard Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Hei Jeg har skrevet om noen av plassene som vi spiste på i mitt reisebrev fra Paris...se http://gardkarlsen.com/Paris_France.htm .La Rotisserie Du Beaujolais var ganske bra selv om servicen var litt...eh...rar.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Prov et sted som heter L'entrecote! Der får man servert kun nettopp entrecote (med poteter og nydelig saus), men det er helt herlig! Skikkelig koselig sted med mange lokale mennesker.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 For en opplevelse du aldri glemmer: L'Espadon på Ritz. Helt fantastisk mat!! Prislappen for et 7 rettersmåltid med et par flasker vin ble ca 5000kr, men da må det sies at cognacen vi hadde til kaffen kostet mellom 400-600kr. (Ikke helt med overlegg!) Ellers har jeg også vært på Le Cinq på Four Seasons. De har tre stjerner i Michelinguiden, mens Ritz for øyeblikket bare har en. Jeg følte det burde være motsatt. Jeg ble ikke imponert over Le Cinq, men de har mye mer å gjøre der en på L'Espadon og du må bestille i god tid for å få bord. Hotellet er vakkert, men jeg synes de ni rettene vi hadde var litt for sære. Menyen vi valgte var basert på sorte trøfler. (Kom på 6000kr) Synes alle en gang i sitt liv burde spise på en ordentlig god restaurant. Det koster penger, men det er verdt hver krone spør du meg!
orakel Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Cafe de la Pais på Grand Hotel Kjempekoselig lokale, flott service og tradisjonelle franske retter veldig godt tilberedt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå