Gå til innhold

mobbing på jobb

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg synes også det er kjipt å ikke få være med på ting som de fast ansatte er med på. Jeg er innleid konsulent. Men det har med budsjett å gjøre. En av "godene " deres er at de slipper å betale for deg på juleborde. De fast ansatte er lagt inn i budsjettet + følge til julebordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_trådstarter_*
Jeg synes også det er kjipt å ikke få være med på ting som de fast ansatte er med på. Jeg er innleid konsulent. Men det har med budsjett å gjøre. En av "godene " deres er at de slipper å betale for deg på juleborde. De fast ansatte  er lagt inn i budsjettet + følge til julebordet.

Er nettopp dette som irriterer meg. Jeg får ikke lagt inn timeregistreringer fordi jeg ikke har tilgang til datanettet. Hvordan i huleste mener de da at jeg skal skrive timer?

Jeg skal skrive timer for hånd, så kan de føre dem inn for meg. Ikke at jeg stoler på dem, man vet aldri hva de kan finne på. Sekretæren er jo helt rævva, hun er ei grinete latmegge. Kan vedde på at en slik handling får dem til å reagere :)

For min del kan det egentlig være det samme om jeg er med på julebordet eller ikke. Kanskje like greit å la være, når man blir sett ned på på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...