Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet ca hva en barnehageassistent tjener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel an på utdanning, erfaring mm...

Vet at min vennine som er SFO leder tjener 269 000 i året, så ville tro du må regne med en del mindre enn det...

Skrevet
Litt i underkant av 200 000 i året, tror jeg.

Hvor mye blir det i måmeden?

Skrevet

Jeg tjente i overkant av 200 000 i året. Fikk utbetalt rundt 12 000 i måneden, etter 36% skatt.

Skrevet

Det kommer an på om du er faglært eller ufaglært og hvor mye ansennitet du har, men regn med +- 200000kr

Skrevet (endret)

Kommer litt ann på hvor i landet og sånt. I en kommunal barnehage i Oslo, bydel Søndre Nordstrand ser jeg at en får en lønnstrinn 14 som tilsvarer en årslønn på 231 700 (19 308,33 mnd). Men i en annen barnehage i samme bydel igjen så får en lønnstrinn 17 (242 800 - 20 233,33). Mens på sagene ser jeg en barnehage nede i lønnstrinn 12. (224 700 - 18 725,00)

Endret av liv
Skrevet

Hvis det er privat, er det kanskje umulig å si noe om hva man tjener?

Skrevet

Jeg jobber i barnehage og har ca 214000 i året. Det blir ca 17833 kr i måneden, så trekkes jeg 4500 i skatt. Minus 3950 i barnepassutgifter i måneden. Sitter igjen med 9300. Ikke noe å rope hurra for akkurat. Jeg ser meg om etter noe annet, men det er mest fordi jeg ikke vil jobbe i barnehage lenger.

Skrevet

komunale har dårligere lønn enn private ofte, jeg gikk fra pedleder med nesten 300 i året til assistent nå og har da ca 260, full ansinitet.

gå inn på sidene til pbl og se der.

Skrevet
Kommer vel an på utdanning, erfaring mm...

Vet at min vennine som er SFO leder tjener 269 000 i året, så ville tro du må regne med en del mindre enn det...

En barnehageassistent kan fint tjene 260.000,- :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...