Minien Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Det har seg sånn at jeg den siste tiden har slitt litt med hu "der nede". Det begynte med at jeg hoppet over pillefri uke pga et arrangement (hvor det ikke var særlig behagelig å ha mensen). Jeg begynte da å småblø, og det har jeg nå gjort i en måned. Det ligner ikke blod heller, det er (unnskyld detaljene) mørkerødt/brunt. Men jeg har jo lyst på sex likevel! Og det er ikke store mengder det er snakk om. Men så blir jeg så flau da...når jeg ser at han er brun på kuken etterpå. Virker ikke som han bryr seg noe om det, men man kan jo aldri vite. Særlig når det nå har holdt på så lenge. Han er godt voksen, og skjønner vel at jenter kan være litt ustabile der nede..forhåpentligvis. Så om ikke det var nok, fikk jeg i forrige uke en voldsom kløe. Kunne ikke fatte hva det var, for jeg fikk ikke de vanlige symptomene på soppinfeksjon, men jeg gikk da på apoteket og kjøpte noe for det. Det ble litt bedre, men slett ikke bra. Og alt dette resulterte i at det som nå kommer ut er rester av både piller, krem og brunt blod, og det er rett og slett ikke delikat!! Jeg er så fortvilet, og føler at jeg ikke kan ha sex med kjæresten min pga at han skal syns det er ekkelt. Jeg syns det jo selv, så hvorfor skal ikke han synes det?! Og jeg er redd han skal synes det er enda mer ekkelt hvis jeg forteller ham hva jeg sliter med.. Vet ikke hvor jeg vil hen med dette, men kanskje noen har samme erfaringer? Eller noen gutter som kan forklare litt om hva de tenker om underlivsproblemer? Beklager om det hele ble litt ekkelt...
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Har ingen gode råd til deg. ville bare si at jeg vet hvordan du har det Slutta på p-sprøyte for snart et år siden. Og etter at mensen kom tilbake har det vært en del sånt som du beskriver. Utrolig irriterende! Og man føler seg jo ikke så veldig delikat akkurat
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Hvorfor ikke bare gå til lege og få slutt på det?
Gjest Ulva35 Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Lukter det? Isåfall kan du ha fått bakretiell vaginose. Ikke noe farlig og kan gå over av seg selv , men legen din skriver ut noe som får det til å forsvinne fort. Uansett så synes jeg du skal gå til legen. Lykke til
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Jeg holdt meg og unna sex en stund etter en soppkur. Det skal jo renne rester ut igjen :-) Så det er iallfall ikke noe å bekymre seg over, bare ta uka det tar å fjerne det til hjelp, så vil du føle deg bedre
Minien Skrevet 8. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2006 Det lukter ingenting.. Kan nok bli en stund til jeg får gått til legen..venter mensen om et par dager, og går IKKE til gynekolog da...
brumma* Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Jeg får melomblødninger hvis jeg hopper over for mange pillefrie uker. Hvis jeg begynner å småblø, slutter jeg med pillene, får mensen og så er alt back to normal. Fortsatte du på pillebrettet når du begynte å blø (etter å ha hoppet over den pillefrie uka altså)? Og har du ikke hatt mensen siden det? Da vil jeg evt tro det ordner seg etter du har hatt mensen. Ellers ville jeg gått til lege.
Minien Skrevet 8. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2006 Fortsatte på brettet ja.. Tok siste pille på brettet i går, så venter mensen nå. Får håpe det ordner seg da...men man føler seg ikke lekker når alt går på tverke der nede..
brumma* Skrevet 8. september 2006 #9 Skrevet 8. september 2006 Da vil jeg tro det er derfor. Hvis jeg får mellomblødninger stopper det ikke før jeg har hatt mensen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå