Gjest Søt Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 (endret) Sitter nå på jobben og gjesper meg ihjel.. Kroppen "henger" og jeg leeengter tilbake til senga.. eller bare et annet sted enn her på kontoret.. er helt utslitt om dagen, og med en arbeidsdag på 13-14 timer så er vel ikke det unormalt.. men i tillegg til at jeg har disse vaktene(ikke hver dag) så har jeg blødd av og på i 4 måneder.. kan det være en grunn for at jeg er heeelt utslitt? tenker på jern og det? Endret 8. september 2006 av Søt
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Ikke noe rart at du er utslitt! Hvis du har hatt på og av-blødninger i 4 måneder lider du sannsynligvis av jernmangel. Du må få deg en legetime, både for å finne grunnen til at du har så mye blødninger og for å få sjekket jernlageret ditt. Du blir tappet for krefter av dette her, og du må få undersøkt grunnen til alle blødningene dine! Lykke til, og god bedring!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Huffda. Kjenner meg igjen der. Det er nok jernnivåene som har gått nedover. Dersom du er plaget med store blødninger(og det ikke er en annen, bakenforliggende årsak til det), så kan hormonprevensjon eller et annet middel som gjør at blodet koagulerer lettere(Husker desverre ikke navnet, men det er ikke prevensjon og må fås hos lege) hjelpe.
Malama Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Ta opp telefonen. ring din fastlege. Få time, ikke om 4 uker, men snart. Ja, klart koppen din preges av at du har blødd i 4 måneder. SELVSAGT. Du trenger nok jerntilskudd. Og finne ut hvorfor i all veden du har blødd i 4 måneder, det er ikke normalt. ring legen i dag, og finn ut av dette. Ikke noe rart du er utslitt!
Sukkersøta Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Har du blødd i så lang tid?? Tror du burde ta deg en gyn. test. Det er vel ikke normalt. Ikke rart du er sliten altså.
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 4 måneder? :hår: Herreguden, jeg holder på å daue, varer den over ei uke! Legebesøk ja, kanskje!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 4 mnd! Gå til legen med det samme!
Gjest niomi Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 4 mnd! Gå til legen med det samme! ← Jeg kjenner jenter som har fått satt inn spiral eller implantat. Og da er det visst slett ikke uvanlig å blø mer eller mindre sammenhengende i 6 mnd. Først da er det vits å gå til legen for å få fjernet den - så lang innkjøringstid kan den ha...
Gjest Søt Skrevet 8. september 2006 #9 Skrevet 8. september 2006 (endret) Yes, da var legen bestilt.. Tirsdag skal jeg ta en tur.. Har ikke vært konstant blødning disse månedene, mer 3 uker på, 1 uke av, 2 uker på en uke av.. Er helt dø i kroppen.. Nå er det slik hjemme at kjæresten ikke har jobb.. og i tillegg når jge kommer hjem, så må jeg rydde og vaske klær Ba han om en ting idag, og det var å skifte på kaninen.. Hvis ikke det er gjort og ikke noe før om to måneder ! Hvertfall! Endret 8. september 2006 av Søt
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #10 Skrevet 8. september 2006 Ah, så det har ikke vært sånn konstant rødfoss i 4 måneder? DET hadde vært jævlig det Men skjønner dette heller ikke en en dans på RØDE roser..
Gjest niomi Skrevet 8. september 2006 #11 Skrevet 8. september 2006 Heh? Han har ikke jobb, men DU må ta husarbeidet i tillegg til jobben din?!? Nei, DET hadde ikke gått hos oss, altså!
~Belle~ Skrevet 8. september 2006 #12 Skrevet 8. september 2006 Jeg har selv hatt blødninger i 1-1½ måned et par ganger, og forstår godt at du er trøtt og sliten. Det er bra at du har bestilt time hos legen. Selv ringte jeg min fastlege sist gang, og forlangte en henvisning til gynekolog. Jeg tenkte at dette er ikke noe min fastlege kan nok om. Fikk time hos gynekolog ganske fort. Jeg gikk selv på p-piller den gangen, og gynekologen sa at det var "normalt" at kroppen en gang i blandt blandet seg inn i det man utsatte kroppen for når man tar p-piller. Jeg feilet i hvert fall ingenting, men det ble tatt gangske seriøst, og jeg blødde "bare" i 1-1½ måned. Lykke til
Gjest Søt Skrevet 8. september 2006 #13 Skrevet 8. september 2006 Heh? Han har ikke jobb, men DU må ta husarbeidet i tillegg til jobben din?!? Nei, DET hadde ikke gått hos oss, altså! ← altså han gjør jo sitt han også.. Han har formatert pc´en min, lagt inn hjemmekontor, og hamrer og slår. men føler ikke at jeg kan mase på han heller. Jeg bor han han nå. Gratis, fordi jeg betaler fortsatt husleie på en annen leilighet. Så vil ikke si noe annet... enn at HAN BURDE SKIFTE DETTE JÆVLA KANINBURET NÅR JEG KOMMER HJEM IDAG
Gjest Søt Skrevet 8. september 2006 #14 Skrevet 8. september 2006 (endret) Ah, så det har ikke vært sånn konstant rødfoss i 4 måneder? DET hadde vært jævlig det Men skjønner dette heller ikke en en dans på RØDE roser.. ← Er du gaal? Hoho! Nei, da hadde jeg gått på veggen! Men som igår kveld, så hadde vi vært på ikea å handla for å ordne ferdig soveromemt. Det skulle være piknik musikk ++ i senga Og så går jeg på do (alltid et must, før vi "starter") og så har jeg faen meg fått mensen.. Jeg kan jo klart tilfredstille han, men jeg mister lysten heelt! I tillegg er jeg trøtt og sliten.. De tre siste gangene vi har hatt sex, har ikke blitt fullført, fordi jeg er sliten, og nå som det ENDELIG er helg, så har jeg besøk av Tante Rød! Endret 8. september 2006 av Søt
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #15 Skrevet 8. september 2006 men det ble tatt gangske seriøst, og jeg blødde "bare" i 1-1½ måned. ← Så heldig. Jeg har hatt konstante blødninger i snart tre år nå, og verken fastleger eller gynekologer bryr seg nevneverdig om det. Har hatt jernlagre på 2 siden dette begynte til tross for at jeg får ukentlige jernsprøyter og går på trippel dose tabletter. Håpløst.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #17 Skrevet 8. september 2006 Fint du har fått deg legetime. Og la oss alle be om at det kaninburet er rent når du kommer hjem! Skal du jobbe i helgen eller? Håper ikke du skal det, nå fortjener du å krølle deg sammen i sofaen og kose deg foran tv eller hva du gjør for å kose deg en fredagskveld. Er sikker på at legen din kan ordne opp med disse blødningene. God helg!
Gjest Kermit Skrevet 8. september 2006 #18 Skrevet 8. september 2006 Så heldig. Jeg har hatt konstante blødninger i snart tre år nå, og verken fastleger eller gynekologer bryr seg nevneverdig om det. Har hatt jernlagre på 2 siden dette begynte til tross for at jeg får ukentlige jernsprøyter og går på trippel dose tabletter. Håpløst. ← Da ville jeg ha skiftet lege ganske umiddelbart. Lave jernlagre kan før eller siden gå utover hjertet(snakker av egen erfaring) og skal uansett tas alvorlig. P-piller eller Cycklokapron(usikker på stavingen) kan kanskje hjelpe.
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #19 Skrevet 8. september 2006 Tante Rød er ei frekk og uvelkommen gjest
Gjest Kermit Skrevet 8. september 2006 #20 Skrevet 8. september 2006 Tante Rød er ei frekk og uvelkommen gjest ← Jeg sa bye bye til tante Rød for to år siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå