Gå til innhold

Øvre og nedre Romerike


Gjest Gjest1

Anbefalte innlegg

Hm, sitter og jobber og trenger litt hjelp. Det er snakk om en aktivitet for skoleelever, de skal samles på et sted som funker fint for alle skolene. Ikke for mange elever på hver greie. Jeg har elevtall også, men det er ikke så relevant for dere.

Nedre Romerike

Bjertnes vgs.

Bjørkelangen vgs.

Kjelle vgs.

Lillestrøm vgs.

Lørenskog vgs.

Rælingen vgs.

Strømmen vgs.

Sørumsand vgs.

Skedsmo vgs.

Her har jeg fått noen råd av Vampyra; Strømmen og Lørenskog sammen.

Rælingen, Lillestrøm og Skedsmo sammen.

Øvre Romerike

Hvam vgs.

Jessheim vgs.

Eidsvoll vgs.

Nannestad vgs.

Nes vgs.

Det er 20 minutters kjøring mellom Jessheim og Nes vgs. 8 minutter mellom Hvam og Nes.

Mellom Nannestad og Eidsvoll er det ca. en halvtimes kjøring.

Funker det å ta disse skolene slik? Altså at Jessheim, Nes og Hvam møtes på et felles møtested og så at Nannestad og Eidsvoll gjør det?

Hm, det jeg egentlig lurer på her er; hvilke skoler ligger i nærheten av hverandre? Jeg har sittet på kartsøk osv. også, men fint med litt lokalkunnskaper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg ville tatt med Bjertnes på Strømmen og Lørenskog sånn avstandsmessig... Er jo ingen videregående skoler som ligger nære den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hope i.i.

Egentlig går det fint om alle skolene på øvre møtes f.eks. på Jessheim. Der er det tog og buss og alt, så folk kan komme seg dit fra alle de ulike skolene.

Ellers er inndelingen Hvam, Nes og Jessheim grei, og Nannsestad og Eidsvoll. Går jo buss fra Gardermoen.

De nedre.. Hmm. Lillestrøm, Sørumsand, Skedsmo, Strømmen og Rælingen.

Lørenskog, Bjertnes, Kjelle og Bjørkelangen.

Eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvam og Nes ligger max 10 min fra hverandre, Jessheim ligger 10-15 fra Hvam, litt lenger til Nes.

Eidsvoll ligger jo i Eidsvoll, men er ca. 20-25 kjøring til Jessheim. Nannestad ligger 15 min fra Jessheim, 25 fra Eidsvoll.

Bjertnes ligger 20 min fra Lillestrøm, Skedsmo og lillestrøm ligger i gangavstand fra hverandre. Bjørkelangen ligger langt uti gok, men tar vel 20-25 min til Lillestrøm, Rælingen er 10 min fra Lillestrøm. Kjelle ligger i Bjørkelangen, så det sier seg selv.

Lørenskog er 10 min unna Lillestrøm. Strømmen er 5 min fra Lillestrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjelle, Bjørkelangen, Lørenskog, Strømmen en gruppe

Bjertnes, Rælingen, Lillestrøm, Skedsmo en gruppe

Hvam, Nes, Jessheim en gruppe

Nannestad og Eidsvoll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller kjørt fra Eidsvoll til Nes, enn fra Nannestad til Nes. F.eks sånn: Jessheim, Hvam, Nes, Eidsvoll, Nannestad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...