Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Jeg skal skrive en jobbsøknad som skal sendes imorgen. Det er en jobb på et lager. Det er ikke lyst ut stillinger, men jeg har en bekjent som jobber der som sier at det blir flere ledige stillinger der. Hva skriver jeg? Hvorfor vil jeg jobbe der? Hvordan skriver jeg en søknad, der det ikke er lyst ut stillingsannonse? Håper på svar.
Gjest HOVEDINNLEGGER Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Tuuusen takk for alle svar. Nå er søknaden skrevet, og så får jeg vente og se om jeg får en jobb der. Godt at det er mange hjelpsomme sjeler her på KG.
Gjest LilSweetie Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Tror ikke at du kan forvente så raske svar. Jeg hadde akkurat tenkt til å svare nå, før jeg så andreinnlegget ditt
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Tror ikke at du kan forvente så raske svar. Jeg hadde akkurat tenkt til å svare nå, før jeg så andreinnlegget ditt ← Kanskje ikke. Men nå er det gjort, så får vi vente og se.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Forresten så gikk det nesten 30 minutter fra jeg skreiv første innlegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå