Gjest seroxata Skrevet 8. september 2006 #21 Skrevet 8. september 2006 haha, stygt å si, men ho som hadde danset i 13 år, så absolutt ikke ut til å ha danset en måned eigang!! var ikke så grasiøst akkurat...
Gjest Tanita Skrevet 8. september 2006 #22 Skrevet 8. september 2006 kan ikke tro at hun har kommet seg gjennom klasser med dansing i 13 år! holdt på å le meg ihjel da hun viste hva hun "kunne"! Kanskje hun hadde skulka mye de 13 årene...
Gjest seroxata Skrevet 9. september 2006 #23 Skrevet 9. september 2006 kan ikke tro at hun har kommet seg gjennom klasser med dansing i 13 år! holdt på å le meg ihjel da hun viste hva hun "kunne"! Kanskje hun hadde skulka mye de 13 årene... ← så jo mer ut som om ho gikk, enn dansa! :D og bevegelsene var liksom så nølende, nesten litt "full ballettdanser"
Gjest Tanita Skrevet 9. september 2006 #24 Skrevet 9. september 2006 så jo mer ut som om ho gikk, enn dansa! :D og bevegelsene var liksom så nølende, nesten litt "full ballettdanser" ← Ja, hun var helt ustø og klumsete! Så ikke engang ut som en ballettdanserinne" Hun som spydde vedder jeg på var full!
Catzy Skrevet 10. september 2006 #25 Skrevet 10. september 2006 Tviler på at hun som kastet opp var full, men veldig nervøs og ganske utrent. Da kan det nok gå veldig galt... Er er en wikipediaside med linker til de som var med i første sesong. ADVARSEL: På den siden står det også om hvem som vinner sesong 2, dvs den som vises på TVN nå... http://en.wikipedia.org/wiki/So_You_Think_You_Can_Dance Ryan holder på med et danseprosjekt sammen med Adil fra norske Dansefeber. Se på blogg: http://adil.blogg.no/090806081549_evig_lys...e_prosjekt.html (ja, jeg leser bloggen til Adil. Han er nå i New York, hvis noen lurer.) Catzy
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #26 Skrevet 14. september 2006 Nå begynner det snart! Ser ut til at det er helvetesuka i dag.
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #27 Skrevet 15. september 2006 Fine serien! Gleder meg til neste gang!
Gjest Tanita Skrevet 15. september 2006 #28 Skrevet 15. september 2006 Ja! Skal også se reprisen på lørdag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå