Gjest Emera Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Kjempemorsomt! Men det er bra mange der som ikke har mye selvinnsikt... Noen synes jeg synd på, andre blir jeg flau på vegne av. Men gøy er det!
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 "Favourite moves?? This move... and this move... and this move... and ALL moves.... WEEEE" Morsomt program og for noen talentfulle dansere som finnes der ute!
Gjest Lanyah Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Så dere hun som kastet opp? Off..., det må være flaut...!
Gjest Tanita Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 ` Ja, det var disgusting! Snakk om å drite seg ut!
Karamba Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 ` Ja, det var disgusting! Snakk om å drite seg ut! ←
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 "You have to give that money back. That`s steeeealiiiing."
Karamba Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 "You have to give that money back. That`s steeeealiiiing." ← Ja, hun var jo bare tragisk....!
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2006 #9 Skrevet 8. september 2006 Ja, hun var jo bare tragisk....! ← Hm? Det var jo Nigel som sa det til han koreografen som ikke kunne danse?
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #10 Skrevet 8. september 2006 Tror det var flere som ble bedt om å aldri bli danselærere, kreve pengene tilbake etter dansetimer mm. Fy søren de gutta som kom sammen med Ryan fra fjordårets sesong hadde virkelig kroppsbeherskelse.
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2006 #11 Skrevet 8. september 2006 Tror det var flere som ble bedt om å aldri bli danselærere, kreve pengene tilbake etter dansetimer mm. Fy søren de gutta som kom sammen med Ryan fra fjordårets sesong hadde virkelig kroppsbeherskelse. ← Meget mulig, hysterisk morsomt uansett. "Stealiiing!" Og veldig enig, er helt fantastisk!
Karamba Skrevet 8. september 2006 #12 Skrevet 8. september 2006 Hm? Det var jo Nigel som sa det til han koreografen som ikke kunne danse? ← Oops.. Blandet sammen med en av de andre jeg visst...
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2006 #13 Skrevet 8. september 2006 Oops.. Blandet sammen med en av de andre jeg visst... ← Vel, flesteparten av dem som var koreografer kunne jo ikke danse, så det var jo "stealiiiing" uansett.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #14 Skrevet 8. september 2006 Er det flere som synes Mary Murphy er sabla irriterende?
Gjest Kermit Skrevet 8. september 2006 #15 Skrevet 8. september 2006 Er det flere som synes Mary Murphy er sabla irriterende? ← Hun kan knuse gråstein med den latteren.
Gjest Mireya Skrevet 8. september 2006 #16 Skrevet 8. september 2006 Åh, går dette i reprise en dag?? *gikk glipp av*
Gjest Ella- Skrevet 8. september 2006 #17 Skrevet 8. september 2006 Lørdag klokken 16.30 er det reprise,Mireya!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #18 Skrevet 8. september 2006 Dette programmet er så bra! Så mange flinke mennesker, og så mange håpløse . Veldig rart hvor liten selvinnsikt noen mennesker har, de har nok sett programmene fra i fjor og sett hvor sykt gode de beste var der, og så kommer de på audition og vrikker litt på seg . Noen av dem gjør det vel bare for moro eller pga veddemål (la oss be om det), mens andre skulle vært beskyttet mot seg selv. Men gøy er det uansett selv om jeg føler meg litt slem når jeg ler av litt rultne mennesker som disser hit og dit. Iallefall en fin blanding av komikk og dyktighet. (Og forresten gøy å se på hvordan rågode hiphopere takler selskapsdans, jazz osv og omvendt).
Gjest Kermit Skrevet 8. september 2006 #19 Skrevet 8. september 2006 Er det noen som vet hvor fjordårets deltakere har endt opp?
Gjest Ella- Skrevet 8. september 2006 #20 Skrevet 8. september 2006 Er det noen som vet hvor fjordårets deltakere har endt opp? ← Det lurer jeg også på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå