Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Har nettopp vært hos legen, og fikk påvist kjønnsvorter... Skal gå og bli penslet med noe greier ca en gang i uka, og dette kan medføre litt sårhet. Legen anbefalte intimsalve eller en fet babysalve, noen som har tips til en god salve jeg kan bruke..? Vet at jeg bare kan spørre på apoteket, men det er så mye mindre flaut å kunne finne det ut her, og så gå og kjøpe en babysalve som jeg kan late som om er til en ordentlig, søt liten babystump, og ikke til min kjønnsvorteangrepne vagina.. På forhånd takk for all hjelp
Gjest Gjesten Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Jada, gå på apoteket og spør etter en god babysalve. De er spesiallaget til området, og ingen har noe med hva akkurat du skal bruke salven til! Sinksalve kan også være til god hjelp for såre slimhinner. Den virker sårhelende. Den kan smitte litt hvitfarge. Det er for øvrig mange som bruker salve i det området selv om det ikke dreier seg om kjønnsvorter. Man kan bli sår på grunn av mens, soppinfeksjon o. l. Så ikke bekymre deg for det.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Du kan f. eks bruke Silulen barnesalve, det er en salve med sink (det er sårtilhelende) og silikon (lager en beskyttende barriere mot fuktighet). Eller så kan du bruke Aco intim gel eller krem (husker ikke helt konsistensen). Den er lindrende og beskyttende når man er sår der nede. Den står i intimhylla på apoteket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå