Gå til innhold

Hjerteslag


Shabana

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen i går og fikk høre hjereteslagene til barnet mitt for første gang. Selvfølgelig trillet tårene... he he :-D

Men det jeg lurer på er om det ville høres om det var mer enn ett barn, har mange tvillinger på både mors og fars side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hos legen i går og fikk høre hjereteslagene til barnet mitt for første gang. Selvfølgelig trillet tårene... he he :-D

Men det jeg lurer på er om det ville høres om det var mer enn ett barn, har mange tvillinger på både mors og fars side.

Det kjem vel litt an på kor langt på vei ein er, men eg trur det kan vere vanskeleg å høyre om forskjell på om det er fleire hjerter der inne, eller om det berre er babyen som flyttar på seg.

Når skal du på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13 uker på vei og skal på ultralyd om 5 uker.

Det var tydelige hjerteslag og hørtes bare ut som ett sett, men man kan vel aldri vite noe 100% sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

De kan ikke høre med sikkerhet at det er to hjerter som slår. dette sa ihvertfall legen til meg. Eneste indikasjon en lege kan få det på er at du vokser fort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er eb stund siden jeg skrev dette, men takk for svar likevel.

I ettertid har jeg vært hos legen et par ganger til og på ultralyd, og det er bare ett barn i magen.

Var bare litt bekymret fordi det er så mange tvillinger i familien min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...