Gjest Anonym akkurat nå Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 HJELP! Noen der ute som har spilt dette spillet?? Får ikke til å kverke bossen i Kazakstan, det blir bittelitt igjen på "livmåleren" dens og så kommer den tilbake igjen. What to do?? Hva er knepet for å ta livet av dritten??
Gjest Anonym akkurat nå Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Never mind, fant det ut etter et par timers luring!
Gjest LilSweetie Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Kan ikke hjelpe deg, lurer bare på hvorfor du er anonym akkurat nå? Kan berolig deg: det er ingen grunn til å være flau over å ikke finne ut av det med en gang! *kosemoser*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå