Gjest minibus Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Er jo en evig diskusjon rundt dette med brudekjolen, hvem skal se den og når og myye mer. Men hvordan er det egentlig med påkledningen til herren? Siden har kjøpt på samme sted som brudekjolen så vet vi at den er passende til brudekjolen, men lurer på hvor hemmelig dere andre er med den. Er den hemmelig for fruen eller egentlig ikke så nøye dette? Har ikke tenkt å bygge ekstra rom med kjetting for å skjule min tror jeg Men litt spennende å høre hva som er såkalt " vanlig "
Arkana Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Her kommer ikke brudekjolen til å være hemmelig, klart jeg vil vise den fram til min samboer! Jeg regner med ham kommer til å vise meg dressen sin, jeg tror også han ønsker at jeg skal være med å velge den. Det får uansett være opp til ham. Jeg ser ingen grunn til å skjule hverken brudekjolen eller dressen.
Leyla77 Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Regner med at jeg skal være med å handle til brudgom. Men han får IKKE se kjolen før i kirken.
Lassie Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Signerer på Arkanas innlegg. Mannen min var med og fant min brudekjole, og jeg var med og fant hans antrekk. Hvorfor skulle ikke han få se mitt antrekk når jeg fikk se hans? Synes dette med å ikke kunne vise frem brudekjolen til mannen når kona er med på å finne antrekk til mannen blir dobbeltmoralsk. Hvorfor skal den ene være viktigere enn den andre? Synes det virker veldig "bryllupsdagen er brudens dag, ikke brudeparets" om dere skjønner.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Vi så ikke hverandres klær før bryllupsdagen. Vi ønsket at det skulle være "stort" og spesielt å se hverandre den dagen og ville derfor ikke vise hverandre klærne før dagen. Det var mer for å få en flott opplevelse i kirken når vi så hverandre enn pga tradisjon.
flickan Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Vi så ikke hverandres klær før bryllupsdagen. Vi ønsket at det skulle være "stort" og spesielt å se hverandre den dagen og ville derfor ikke vise hverandre klærne før dagen. Det var mer for å få en flott opplevelse i kirken når vi så hverandre enn pga tradisjon. ← samme her.. Ingen av oss skal se hverandres klær. Mest for spenningens skyld!
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Jeg var med og valgte mannens antrekk, men han så ikke min kjole før dagen.
MarianneHR Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 Kjolen min var "hemmelig". Brudgommen hadde bunad - og den hadde jeg jo sett mange ganger allerede.
Marianne78 Skrevet 7. september 2006 #9 Skrevet 7. september 2006 Jeg tror nok vi vil se hverandres antrekk før dagen. Men han får ikke se kjolen på.. og så blir det jo anderledes med kjole, slør, makeup osv osv enn å se meg på stuegulvet i den feks....
Kykkelikokos Skrevet 10. september 2006 #10 Skrevet 10. september 2006 Signerer på Arkanas innlegg. Mannen min var med og fant min brudekjole, og jeg var med og fant hans antrekk. Hvorfor skulle ikke han få se mitt antrekk når jeg fikk se hans? Synes dette med å ikke kunne vise frem brudekjolen til mannen når kona er med på å finne antrekk til mannen blir dobbeltmoralsk. Hvorfor skal den ene være viktigere enn den andre? Synes det virker veldig "bryllupsdagen er brudens dag, ikke brudeparets" om dere skjønner. ← Dobbeltmoralsk er vel kanskje å ta litt hardt i? Det er jo stort sett for spenningens skyld at man unngår å vise brudekjolen til brudgommen før den spesielle dagen. Det har jo ingenting med at det er "brudens dag", spenningen vil jo gjelde både for brud og brudgom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå