Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Noen som har en mann eller kjenner noen som har gjort det, eller har gjort det selv? Har lest mye på nett om inngrepet osv, vet det tar ca 20 min. Men kommer man til sykehuset om morgenen og kan dra noen timer etterpå? eller må man være til kvelden, el lengre? Kan man dra på jobb neste dag osv? Håper det er noen med erfaring her!!
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Mannen min kom hjem etter noen timer. Mener bestemt han var i vanlig jobb dagen etter, men var vel litt øm og lemster. Det gikk iallefall veldig greit, har ikke hatt noen problemer etterpå og seksuallivet er minst like bra som før (deilig å slippe det prevensjonsstyret). Bare husk å bruke tilleggsprevensjon en stund etterpå til alt er grodd inni der, men det vet du sikkert, får jo uansett beskjed om det. Vi er veldig fornøyde, anbefales alle som er ferdige med å få barn. (Mannen min syntes jo ikke det var overfestlig, men det er jo et mindre inngrep på menn enn på damer, og siden jeg har fått ut disse ungene våre så var det jo hans tur )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå