Windy Skrevet 3. oktober 2006 #21 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei hei Gutten vår kom endelig, 25.09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 5. oktober 2006 #22 Del Skrevet 5. oktober 2006 Aron kom til verden 11 dager over tiden 30 sept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nu har jag jagat lite i forumet och hittat några fler bebisar Det är väldigt många -er är det inte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. oktober 2006 #24 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jenta vår kom på termindagen, 5. oktober! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 15. oktober 2006 #25 Del Skrevet 15. oktober 2006 Vi fikk en fantastisk sønn 12 dager før terminen, altså 7. oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mzluze Skrevet 16. oktober 2006 #26 Del Skrevet 16. oktober 2006 13/10, kl 03:41 kom prinsessen, i hui og hast med hjelp av keisersnitt. Det ble litt hektisk på oss alle sammen, inkl pappa'en som trodde han hadde sjansen til å sove litt men som istedet ble tilkalt pr tlf og som brøt det som var av fartsgrenser for å rekke frem. Men rakk det gjorde han....og rakk å bli fredag den trettende baby gjorde det og. En stor jente med masse masse mørkt hår og masse bestemte meninger om å være b-menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer med barnen mzlure, Rannva och Skrållan Jag vill också ha snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 17. oktober 2006 #28 Del Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer til alle som har fått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flugelhorn Skrevet 18. oktober 2006 #29 Del Skrevet 18. oktober 2006 Gratulerer til alle!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 28. oktober 2006 Nu tittar bebisarna ut i väldig fart - kanske är min tur snart också? Jag fick ändra från små smil till färger eftersom det blivit så många säg till om nån blev fel i ändringarna. Gratttis alla som fått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flugelhorn Skrevet 29. oktober 2006 #31 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nu tittar bebisarna ut i väldig fart - kanske är min tur snart också? Jag fick ändra från små smil till färger eftersom det blivit så många säg till om nån blev fel i ändringarna. Gratttis alla som fått! ← Du her ennå? Hadde trodd du var blitt mamma nå Men vet ikke om jeg glemte å si at vi fikk en gutt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jo då jag är fortfarande här - och lillasyster är i magen. Mina barn trivs nog bra i magen och har inte bråttom ut... Nu verkar det som det blir ett novemberbarn på mig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nellie Cortado Skrevet 2. november 2006 #33 Del Skrevet 2. november 2006 Hei! Etter å ha vært uten internett en evighet kan jeg nå endelig fortelle at jeg ble mamma til ei nydelig jente 17. oktober. Hun var 4 kg og 51 cm og hadde masse mørkt hår! Hun er så vakker...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 2. november 2006 #34 Del Skrevet 2. november 2006 Modesty ble mamma til en nydelig liten jente 22.okt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå