Gjest Tweek Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 (endret) Ikke lenge etter vi flyttet inn her, har jeg blitt stukket ihjel av mygg på natt, og jeg har klødd meg til blods, på det verste hadde jeg 23 myggstikk Men ettervært fikk jeg stikk som ikke var mygg stikk, men skjønte ikke hva det var.. Jeg har sett små fluer som flyr rund, de ser litt tykke og runde ut i kroppen, og jeg ser ikke vingene. Men de er vedlig små. Kan det være de som stikker/biter meg? Nå har jeg et hovent øyelokk, for noe har vært der, og mange i helsen, og på knoklene på hendene. Jeg er så jævlig lei av bite/stikke dyr som elsker meg og soim plager vettet av meg.. Jeg mener å høre de når jeg legger meg å, at noe surrer rundt huet mitt .. Hvor kommer de fra, og åssen får jeg de vekk!!!! Endret 7. september 2006 av Tweek
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Kan det være lopper? Jeg tror ikke småfluer biter folk. Vi har masse fluer i huset, både plantefluer og bananfluer, men ingen bitt... Jeg ville sjekket sengen min for lopper hvis jeg var deg.
Gjest Tweek Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Men de flyr rundt i leiligheten Har slått igjen noen nå, men av en merkelig grunn så liker de seg best på badet :/ Vi kjøpte bananer for 1,5 uker siden eller noe, kan det være de kommer fra da? Men hvorfor er de her enda?
choop Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 har du dyr?evt...sover den i sengen din?Jeg fikk parasittbitt etter at hunden min hadde sovet i sengen min...Klør noe vanvittig!
Gjest Tweek Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Har ingen dyr nei, og vi tømmer søpla vær dag. Kjøkkenet pleier å være rent, siden det er lite, og vi har oppvaskmaskin, så alt skitt står ikke fremme.. Leste på internett at de liker mat som frukt og grønnsaker og melk osv. Og at de legger egg der, så når ungene klekkes graver de seg ned i maten Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, har ikke sett mygger for tiden, og ville vel tro at den sesongen er over, likevel har jeg fått 5 ny mygg stikk på det lille stedet på ryggen jeg ikke rekker til
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Vi har også noen bananer som sto en dag for lenge, og noen små brune fluer som oppfører seg som villmenn! Bananene er ute, men fluene er etablert. Og de følger etter deg og. Ikke fått bitt meg, for jeg er hysterisk og løper og pføyer, men likevel JÆVLIG plagsomme! De forsvinner av seg selv etterhvert sies det. Dauer vel. Men jeg ser for meg de klekker nye egg og nye småjævler!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Jeg lurer på noe av det samme. Har fryktelig kløe i hodebunnen hals og skuldre, (det som er dekket av hår) Datteren min har det samme. Det ser ut som myggstikk. Når jeg kjenner i hodebunne er det også myggstikk liknende klumper. Klør noe sinnsykt. Utrolig ubehagelig. Vi har nettopp fått oss katt, lurer på om den kan ha noe som har smittet oss, MEN, hva kan det være????
Gjest Kermit Skrevet 8. september 2006 #10 Skrevet 8. september 2006 Høres ut som knott ja. Det er jævlig mye av dem for tiden.
Gjest Tweek Skrevet 8. september 2006 #11 Skrevet 8. september 2006 kanskje det er knott som herjer om natten.. Hører summing når jeg prøver å sove, og på morraen har jeg masse nye stik som klør.. Typsik at jeg mmå få stikk der jeg ikke rekker til
PoolBoy Skrevet 9. september 2006 #12 Skrevet 9. september 2006 Bor du midt i skogen eller ? Det deiligste ved å flytte fra skognær hus til byen, var å oppdage at det ikke fantes mygg, knott, edderkopper, eller insekter generellt i byen....deilig Gikk en del i skogen og da fikk jeg noe legen kalte fuglelopper. Masse stikk rundt anklene. Hodet var naturlig nok fritt for stikk. Fuktig leilighet ? Fukt i vegger ? Høres merkelig ut detta Lykke til med å fjerne krekene i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå