Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Hvor er det beste stedet å lage en blogg som ikke er tilgjengelig for alle? Liker ikke MSN sitt space..
TheHairyToothfairy Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 (endret) Bloggstpot er vel ganske strømlinjeformet ok, mener å huske at man kan skjule den for offentlighet der. Endret 7. september 2006 av MoskvaMorten
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 På blogg.no kan du selv bestemme om den skal være "offentlig" eller om du vil "passordbeskytte" den - det vil da si at de som skal inn på siden din må skrive inn brukernavn og passord.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå