Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er mulig å laste ned Autocad, i såfall hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Autocad koster penger. Du kan se på www.autocad.com for mer info.

Skrevet

Jeg vet det koster penger, men er det ikke mulig å laste ned alt nå for tiden? :sjenert: Er student, og trenger programmet, men prisen er 1700 kr.

Skrevet

Det strider i mot retningslinjene å oppfordre til piratkopiering av programvare, så jeg kan nok ikke gi deg noen tips der..

Skrevet

Hm. Jeg har archicad, men det hjelper jo deg meget lite:(

Men hvis du er student og trenger programmet, får du det ikke da gjennom skolen? Det fikk ihvertfall vi. Hvis ikke kan du jo prøve å finne noen å spleise på programmet med? Eller det går kanskje ikke det ... ehm ... *litt blond idag*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...