Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Jeg har tenkt til å registrere meg som bruker. Men lurer på hvor jeg får tak i avatar? Jeg har så lyst på en som beveger seg Må jeg være supermedlem for å få avatar? Tusen takk for hjelpen
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Her får du tak i bl.a avatarer http://www.smittogsmule.no/
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 OK. Tusen takk Men må man være supermedlem for å få lagt inn avatar?
lillesky Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Alle kan legge inn avatar, så lenge de er registrerte brukere. Men supermedlemmene kan ha bilder i innlegg og signatur, får egen blogg m.m. Står mer om supermedlemskap her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå