Gå til innhold

"supermodeller"


Gjest Stig-Frank.

Anbefalte innlegg

Gjest Stig-Frank.

Jeg har tittet innom denne siden http://www.msr.no/models.htm

Der presenterer eieren av byrået jentene som supermodeller.

Jeg stiller meg litt spørrende om eieren har lov til å kalle disse jentene for supermodeller?

Hvor kan jeg finne ut om dette er lovlig eller ulovlig?

Jeg sendte eieren en e-mail men dette svarte han selvfølgelig ikke på. Jeg syns det er idiotisk å kalle jentene på denne siden for supermodeller. Gissele Bunchen er en supermodell. Kathrine Sørland også (kanskje?), men disse er vel ikke det?

Jeg kunne tenke meg HVIS DET ER MULIG å få fjernet denne supermodelltittelen på siden, siden jeg ikke tror de ER supermodeller.

vet noen hvor jeg kan henvende meg slik at dette muligens kan bli tatt opp i "høyere hold"?

Hilsen Stig-Frank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sørland er jommen meg ikke supermodell.

Supermodell vil jeg kalle de som har holdt på lenge og som har mange store avtaler bak seg, og et stort navn.

men dette var kanskje litt off topic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supermodell er vel ikke en beskyttet tittel, så uansett hvor misvisende det enn er, er det nok ikke akkurat ulovlig.

Man kan jo samtidig spørre seg hva glamour har med såkalte glamourmodeller å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tviler jeg sterkt på om supermodell er en beskyttet tittel (da var det iallfall skrevet to ganger).

Hilsen supermodell

Endret av punktom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tittet innom denne siden http://www.msr.no/models.htm

Der presenterer eieren av byrået jentene som supermodeller.

Jeg stiller meg litt spørrende om eieren har lov til å kalle disse jentene for supermodeller?

Hvor kan jeg finne ut om dette er lovlig eller ulovlig?

Haha! :D

Klart det er lov, "supermodell" er jo ikke akkurat en beskyttet tittel..

Jeg ler meg ihjel! :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cand.model

Supermodeller er en sjelden rase.. Jeg vet ingen navn på de nye modellene. Gissele vet jeg bare fordi hun var sammen med DiCaprio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittelen supermodell er ikke beskyttet, og kan dermed brukes av alle. Til og med av meg, som løper og gjemmer meg hver gang jeg får færten av et kamera. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest notre dame

Men alle disse jentene har vel egentlig ambisjoner mer i retning av glamourmodell, ikke "supermodell" slik jeg ser på de som er "supermodell" (Tyra). Jeg syns i grunnen alle jentene er pene, men kan ikke helt forstå hvorfor de absolutt skal stå fram på denne måten. De blir så like, litt Paris hele gjengen, null personlighet. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Det var INGEN av de jentene på den siden som noen gang kunne blitt supermodell i ordets rette forstand..... var vel mere glam modell stil på de der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...