Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Hei Jeg er en enslig kvinne som har bestemt meg for å bli alenemor ved hjelp av inseminasjon i danmark. Min faste lege har tidligere signalisert motstand mot denne typen mødre, og tilsvarende holdninger har jeg møtt hos min gynekolog også. Ikke det at jeg ikke er i stand til å møte deres argumenter og forsvare mitt valg, men jeg synes det er unødig å starte hver eneste konsultasjon med den samme gjennomgangen. I tillegg er jeg bekymret for at de ved en senere anledning vil vise negative holdnig overfor mine barn. Derfor søker jeg her på kvinneguiden om det er noen som enten selv eller via andre kjenner til noen "fordomsfrie" leger og gynekologer i (Oslo og eller Akershus vest) jeg kan skifte til.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Kan ikke svare deg da det ikke er lov å oppgi navn her. Lag deg et bruker navn så kan jeg sende deg et tips på PM
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Hei Jeg er en enslig kvinne som har bestemt meg for å bli alenemor ved hjelp av inseminasjon i danmark. Min faste lege har tidligere signalisert motstand mot denne typen mødre, og tilsvarende holdninger har jeg møtt hos min gynekolog også. Ikke det at jeg ikke er i stand til å møte deres argumenter og forsvare mitt valg, men jeg synes det er unødig å starte hver eneste konsultasjon med den samme gjennomgangen. I tillegg er jeg bekymret for at de ved en senere anledning vil vise negative holdnig overfor mine barn. Derfor søker jeg her på kvinneguiden om det er noen som enten selv eller via andre kjenner til noen "fordomsfrie" leger og gynekologer i (Oslo og eller Akershus vest) jeg kan skifte til. ← Når det gjelder gynekologer kan jeg anbefale Dybwadsgt legesenter på Majorstua. Dr. Farnes der er absolutt fordomsfri på slikt, jeg gikk selv gjennom et svangerskap alene. Hadde også oppfølging av jordmoren som er tilknyttet dette senteret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå