Gjest Hilde79 Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Jeg har en vanlig samtale på Mercury Messenger, og støtt og stadig dukker denne meldingen opp: This user has forgotten to set a predefined away message Det er utrolig irriterende. Hvordan får jeg det vekk? Jeg har mac, hvis det er av betydning.
lillesky Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Har prøvd å kikke gjennom min Mercury, men har ikke funnet noe, og har heller ikke hatt det problemet. Sjekk her, og spør eventuelt i forumet der.
Gjest Hilde79 Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Takk:) Jeg prøvde å klikke meg gjennom og krysset av noen bokser... kanskje det funka.. har ikke fått beskjeden på en stund. Men jeg vet ikke hva jeg gjorde...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå