Gå til innhold

Hei alle Mercury-brukere


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en vanlig samtale på Mercury Messenger, og støtt og stadig dukker denne meldingen opp: This user has forgotten to set a predefined away message

Det er utrolig irriterende. Hvordan får jeg det vekk? Jeg har mac, hvis det er av betydning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd å kikke gjennom min Mercury, men har ikke funnet noe, og har heller ikke hatt det problemet.

Sjekk her, og spør eventuelt i forumet der. :)

Skrevet

Takk:)

Jeg prøvde å klikke meg gjennom og krysset av noen bokser... kanskje det funka.. har ikke fått beskjeden på en stund. Men jeg vet ikke hva jeg gjorde... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...