Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil gjerne vite hva kvinnelig sivilingeniører i privat sektor med 3 års

ansienitet har i lønn slik at det er mulig å sammenligne når lønnsoppgjøret kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse opplysningene får du dersom du henvender deg til Tekna. Du kan få tall sortert etter kjønn, alder, ansenitet, utdanningsår, fagretning +++

Personlig syns jeg ikke du skal se på ren jentelønn, men gjennomsnittslønnen for folk med tre års erfaring i det private. For jenter tjener generelt mindre enn gutta. Vi er liksom litt beskjedne, vi...

Skrevet
Disse opplysningene får du dersom du henvender deg til Tekna. Du kan få tall sortert etter kjønn, alder, ansenitet, utdanningsår, fagretning +++

Personlig syns jeg ikke du skal se på ren jentelønn, men gjennomsnittslønnen for folk med tre års erfaring i det private. For jenter tjener generelt mindre enn gutta. Vi er liksom litt beskjedne, vi...

eg vil bruke noe annet enn tekna da den går kun ut på eksamensår. Det blir litt feil

i mitt tilfelle da jeg jobbet det ene året jeg holdt på å ta den siste eksamen. Det vil si at da var jeg ansatt som ingeniør i ett år. Her på jobben vil de ikje bruke tekna ved lønnoppgjørene da disse tallene er oppgitt av medlemene selv.

Skrevet (endret)

Ellers vil resultatet du får her uansett være lite betegnende på landssnitt for alder, ansenitet og retning, da du har altfor lite statistisk grunnlag.

Tallene til Tekna er mye bedre. Ja, medlemmene fyller inn selv, men det vil vel brukerne her også gjøre? Og DU kan vel bruke de selv om arbeidsgiver ikke gjør det?

Endret av Arwen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...