Gjest Gjest_GJeST_* Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Jeg har tenkt å kjøpe nye briller, men usikker på hvilken optiker jeg skal velge. Har sett at noen optikerkjeder har nedbetalingskontoer (uten ekstrakostnad). Det må også være et sted hvor de har litt peiling på hvilke innfatninger som passer til den enkelte. Er det noen som vet om en bra, men ikke for dyr, optiker?
Elodi Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Jeg var hos Specsavers med sønnen min i forrige uke, ble imponert av servicen og prisene var helt ok
lillesky Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Det varierer sikkert fra by til by, men jeg var hos Specsavers og ble ikke imponert av servicen. Og heller ikke prisen (250 kr. for øyesjekk).
Arkana Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Jeg vet ikke hvor du bor, men hvis du bor i Oslo anbefaler jeg Gundersen & Løken ved Tinghuset.
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Jeg bruker en butikk fra Optika-kjeden. Tror service kanskje har noe med den enkelte kjede og ansatte å gjøre. Jeg får iallfall helt topp service. Også hjelp til å finne innfatning. Den jeg har nå har jeg fått mye skryt av fra helt villt fremmede. De har også en avbetalingsordning i samarbeid med Nordea hvor du ikke betaler renter. Maksbeløpet er vel femtusenog noe... Er det over det så må du betale overskytende kontant. Uansett en veldig grei løsning da briller er en dyr fornøyelse. Hva mener du med ikke for dyrt? Tjenestene de yter eller glass/innnfatning. Det siste kan du jo til dels styre selv da. Du kan velge billig eller dyrt.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Er du student? Studenter får litt rabatt enkelte steder http://www.studentrabatt.no/category.cfm?c...&category_id=16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå