bridie10 Skrevet 6. september 2006 #1 Del Skrevet 6. september 2006 Eg tenkte det kan vere fint for oss med termin i mai/juni med ein plass å diskutere symptoma våre underveis. Så eg kastar meg ut i det. Eg er i veke 5 + 3, og var rimelig sikker på at eg kjente festesmerter ei vekes tid etter eggløsning. Som mensmurringar. Og det har eg hatt sidan. Akkurat som om ein kjenner at livmora er der, heile tida, at det er noko som foregår der. Eg har hatt litt ømme brystvorter, eg flyr på do heile tida, og eg er veldig sulten. Synest eg var litt kvalm ein dag, men det gjekk fort over. Håpar eg klarar meg utan denslags! Korleis er det med de andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nynne Skrevet 6. september 2006 #2 Del Skrevet 6. september 2006 når pleier man å bli "fysen" på diverse mat? jeg er spent på om jeg er gravid eller ei... Babycompen blinker "mulig svangerskap"... er uansett veldig trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 #3 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg er 4 uker på vei og har hatt symptomer i over en uke nå. Har hatt alt fra kvalme, stikking i siden, ømme bryster til humørsvinginger. Har merket at noen ting lukter litt sterkere for tiden, men har ikke merket at det er noe mat jeg ikke kan spise (heldigvis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. september 2006 #4 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg er nå 4+1. Jeg merket veldig godt den dagen det var festesmerter (6 dager etter EL) med stikkiinger /ilinger i siden Siden har det blitt ømme pupper, brystvortene er blitt litt forandret, reagert på sterk lukt, støtt sulten og trøtt. Endret 21. september 2006 av smile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. september 2006 #5 Del Skrevet 25. september 2006 Idag er jeg 5+5 og kvalmen satt inn for fullt i dag tidlig.. Og den har lagt på lur i hele dag.. Har ikke klart å kvitte meg med den.. Synes det var litt tidlig å starte med morgen-kvalme jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xenaen Skrevet 6. oktober 2006 #6 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei å hå! Er ny her på kvinneguiden og synes alt mulig er litt vanskelig her;) nok bare tilvenning. Er vel en 5-6 uker på vei nå, og har kjent stikkende smerter i magen - mange. Og veldig vonde. Skal nå ta en gravitest for å være sikker på at det ikke missed abortion. Sannsynligvis er det bare livmorbandene som strekkes, men jeg synes det er litt vel tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. oktober 2006 #7 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er det samme som menssmerter du føler? Det er helt normalt og ikke for tidlig! Hvis det er en MA så tror jeg at en gravitest fortsatt ville vise positivt, fordi det tar tid før horomonene slipper tak i kroppen.. Kan vise positivt mange uker etter en SA eller MA. Eneste måte å sjekke en MA er innvendig ultralyd.. Har du hatt blødninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioletta Skrevet 22. oktober 2006 #8 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg er 5 pluss 4, og kvalmen kommer snikende. Har vært kvalm i går og i dag, og jeg angrer på at jeg for en uke siden ønsket meg "skikkelige" symptomer I tillegg til dette, er puppene mine blitt ømme og faktisk blitt tydelig større! Brystvortene er såre. Jeg har fremdeles menssmerter, samt andre smerter/ stikkinger i livmoromerådet. NÅ kjenner jeg meg gravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå