johanne Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Noen som har peilig på hvem som holder sammen og hvem som ikke har gjort det. Blir så nygjerrig når jeg ser sånne serier jeg. Kan det virkelig vare??? Noen som vet??
Susan Sto Helit Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Hvis du søker litt på nett, så finnes det sider som spesialiserer seg på å følge reality serier. Flere av disse har gjerne en ganske oppdatert liste over nyheter rundt de forskjellige deltagerene. (De viktigste.) Det er vel ikke akkurat mange par som fortsatt er sammen.
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Charlie og Sarah er fremdeles sammen. Det er den eneste sesongen jeg har sett på, siden jeg synes han var mye freskere enn de andre ungkarene har vært.
Susan Sto Helit Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Ja, og så Trista og Ryan da... De prøver visst å få en baby, men det var visst ikke så lett.
Susan Sto Helit Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Her finner du litt om mange av parene hvertfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå