Gjest gjesten onsdag Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Jeg er ung,frisk og i farten.Men noen ganger starter hjertet å slå innmari fort og hardt.Når jeg sitter,kan man se at hele overkroppen min vagger av hjerteslagene(vanskelig å forklare... ).Jeg blir samtidig litt tungpusten i disse periodene,men noe særlig mer ubehag har jeg ikke.Periodene kan vare fra 5 til 45min. Hva kan dette være?Er det noen som har opplevd noe liknende?Er ingen legeentusiast,så håper virkelig ikke det er noe som bør sjekkes...
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Dette høres nesten ut som atrieflimmer eller noe i den duren.. Du burde absolutt ta deg en tur til legen...
Gjest gjesten onsdag Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 huff,nei kan det være noe sånt da?har man ikke da noen smerter?Jeg har aldri hatt noen smerter i forbindelse med dette.Bare vært litt tungpusten.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Uten legekonsultasjon er det fullstendig umulig å anta det ene eller andre. Det eneste riktige er å forslå at du tar deg en tur til lege.
Gjest Skya Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Dette høres nesten ut som atrieflimmer eller noe i den duren.. Du burde absolutt ta deg en tur til legen... ←
Sukkersøta Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Psykisk? Er du redd, ta deg en tur til legen å få tatt et EKG og en generell sjekk.
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 (endret) Tror jeg ville tatt en tur til legen bare sånn for sikkerhets skyld. "Diagnoser" her på KG er neppe noe mye å stole på..... Endret 6. september 2006 av lenej
Gjest Skya Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Du har ikke drukket litt for mye kaffe da? Jeg får "harehjerte" når jeg får i meg litt for mye koffein.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Du burde ta deg en tur til leegen,kanskje du har hjertarytmi ell ka dt nå heter,de tar nok en ekg av deg det e bare no patroner på bryste,også vips kan de finne ut ganske mye med de..lykke til
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #10 Skrevet 7. september 2006 Høres ut som hvordan det var til å begynne med når jeg først fant ut at jeg slet med angst.. følte meg ikke spesielt "redd" første gangen.. men det utviklet seg fort til å bli skikkelige angstanfall!
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. september 2006 #11 Skrevet 8. september 2006 Min første tanke var at det kunne ligne angstanfall. Mange tror at de har hjerteproblemer når de opplever sitt første angstanfall. Men kom deg til lege uansett, så finner de nok ut av det.
lillesky Skrevet 8. september 2006 #12 Skrevet 8. september 2006 Gå til legen!! Som de andre sier, vi her på KG kan ikke sette diagnoser. Men min samboer hadde for en uke siden noe lignende som det du forteller om: superraskt hjerte, men det stoppet opp litt innimellom også. Og på sykehuset (han ble lagt inn) fant de ut at han hadde puls på 250 og en medfødt hjertefeil. Så selv om det ikke er noe galt med deg, så er det bedre å gå en gang for mye til legen, enn en gang for lite...
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #13 Skrevet 9. september 2006 Gå til legen!! Som de andre sier, vi her på KG kan ikke sette diagnoser. Men min samboer hadde for en uke siden noe lignende som det du forteller om: superraskt hjerte, men det stoppet opp litt innimellom også. Og på sykehuset (han ble lagt inn) fant de ut at han hadde puls på 250 og en medfødt hjertefeil. Så selv om det ikke er noe galt med deg, så er det bedre å gå en gang for mye til legen, enn en gang for lite... ← Kan jeg spørre hva de gjorde med samboeren din?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå