Crash Skrevet 7. september 2006 #161 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #162 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) ayrabeth, du hadde fin hjemmeside, oversiktlig! Er helt ny på hjemmeside og sånt jeg.. så... betaler du for å ha den siden? hehe... EDIT: skjønner ikke hvem som er deg da da er vi jo like langt ← Dette er meg http://nerdehavnen.no/jorunn.html (med mye mørkere hå enn jeg har nå da.) Min kjære driver en en frivillig organisasjon som driver med webhosting og mail bl.a. Sidene mine ligger på en av deres servere. Bloggen min er wordpress, som er helt gratis å laste ned (men med litt modifisert kode av meg selv og en venn av samboeren for å få det til å se ut som jeg vil). Endret: skriveleif Endret 7. september 2006 av ayrabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 7. september 2006 #163 Del Skrevet 7. september 2006 Du så ikke ut sånn som du gjorde i hodet mitt! Gøy å se deg, det var et veldig fint bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. september 2006 #164 Del Skrevet 7. september 2006 .. Kan jeg også få bli med her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #165 Del Skrevet 7. september 2006 .. Kan jeg også få bli med her? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 7. september 2006 #166 Del Skrevet 7. september 2006 .. Kan jeg også få bli med her? ← Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 7. september 2006 #167 Del Skrevet 7. september 2006 Velkommen MissA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuske Skrevet 7. september 2006 #168 Del Skrevet 7. september 2006 .. Kan jeg også få bli med her? ← Men når går Snuske å finner bingen sin, så natta da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvine Skrevet 7. september 2006 #169 Del Skrevet 7. september 2006 Velkommen MissA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 7. september 2006 #170 Del Skrevet 7. september 2006 God natt, Snuske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuske Skrevet 7. september 2006 #171 Del Skrevet 7. september 2006 God natt, Snuske! ← Natta Brumma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #172 Del Skrevet 7. september 2006 Hehehe...er jo litt rart da, danner jo et bilde av det en hører dere forteller, så du ser sånn ut; Litt høy slank jente med langt mørkebrunt hår. En litt sånn ung utgave av Teri (er det ikke det hun heter?) i Frustrerte Fruer, bare ikke så distre da. Ser for meg at du er litt det en kaller for 'fotomodell-pen', og det kommer av at jeg tror du er sammen med sånn superkjekk mørk franskmann. Og så ser jeg for meg at du har en sort hest som du rir rundt på....hahaha, jeg høres sikkert helt syk ut, men som sagt, det er liksom bare et bilde en danner seg for å prøve å se for deg de en prater med. ← hihihi den var arti stemte ikke helt men har ikke så mange bilder av meg selv enda da, men det gir jo en viss pekepinn på hvordan jeg ser ut http://moi-milla.piczo.com/ under moi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 7. september 2006 #173 Del Skrevet 7. september 2006 Det lange mørkebrune håret var veldig lyst ja! Morsomt å se deg også! Jeg vurderer å legge ut link til bloggen min også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 7. september 2006 #174 Del Skrevet 7. september 2006 Så pene dere er! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #175 Del Skrevet 7. september 2006 Det lange mørkebrune håret var veldig lyst ja! Morsomt å se deg også! Jeg vurderer å legge ut link til bloggen min også... ← hehe jepp. og hesten var ikke så svart, men rød JA; legg ut link til blogg! Me want to see! :-D Nå har jeg vært tøff nok til å legge ut hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. september 2006 #176 Del Skrevet 7. september 2006 "Min" side er det link til i signaturen min. Jeg er IKKE hun med røde håret, men hun andre i fotoserien Office Brats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #177 Del Skrevet 7. september 2006 "Min" side er det link til i signaturen min. Jeg er IKKE hun med røde håret, men hun andre i fotoserien Office Brats. ← heheh, den bildeserien var arti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. september 2006 #178 Del Skrevet 7. september 2006 Det var moro å lage den også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #179 Del Skrevet 7. september 2006 Det var moro å lage den også! ← ja, det kan jeg virkelig tenke meg, ser i alle fall sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 7. september 2006 #180 Del Skrevet 7. september 2006 "Min" side er det link til i signaturen min. Jeg er IKKE hun med røde håret, men hun andre i fotoserien Office Brats. ← Kul serie! Jeg har også sånn Ikea-flaggermus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå