billie Skrevet 20. februar 2007 #921 Del Skrevet 20. februar 2007 may i join you?.. Føler meg litt ensom til tider..Spesielt etter jeg flyttet til Oslo for ca 3 år siden. Har samboer da,og ei god veninne her i Oslo. Som det ble sagt her så er det ikke ofte man går bort til folk og sier: hei,skal vi leke sammen. hehe Går på skole og jobber,og har hatt endel bekjente her i Oslo..men har det med å trekke meg litt unna om de kommer for nære meg. Til tider liker jeg også å være alene.. å være usynlig på en måte. Føler jeg har et godt liv da! til tross for at jeg ikke har ørti venner.. er glad i å være hjemme.lage mat,se film.. sitte på KG i timesvis..hehe. Nå har jeg et forum å være litt busy i når jeg først henger på KG endel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 25. februar 2007 #922 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg vil også gjerne henge med her. Var innom her i begynnelsen, men glemte tråden helt. Håper det blir mer liv her igjen! Situasjonen min har forandret seg litt siden sist. Jeg har flyttet til Bergen, hvor jeg har en del barndomsvenner, i tillegg til at kjæresten min bor her. Men jeg føler meg fortsatt mye ensom til tider, jeg bor alene og syns ikke alltid det er like gøy. Kunne også ønske at jeg fikk meg noen nye venner, for jeg føler at den gjengen som jeg tenker på som barndomsvenninene mine, har vokst litt i fra hverandre, og alle er så opptatt med sitt eget. Savner å ha gode venner som jeg kan snakke med om alt og ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 18. mars 2007 #923 Del Skrevet 18. mars 2007 Ikke noe liv her lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 21. mars 2007 #924 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 25. mars 2007 #925 Del Skrevet 25. mars 2007 Medlemsliste: Sweet Jane Cocopuff Snuske - 6 Oktober Lilith Niomi - 16 Mars Ayrabeth Tocogo Rosin Brumma* Majka Chic Miros Lisee - 28 August Nevdulinien MoskvaMorten Purple Alvine *MissA* Helenas mamma Cata Lilletroll Cola Marimor Sille Aylana Klara81 Yzma Kaploink Amygdala Malina Lamadama ← Tweek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 25. mars 2007 #926 Del Skrevet 25. mars 2007 Slapp av solsikke og miros, jeg er her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 27. mars 2007 #927 Del Skrevet 27. mars 2007 Denne tråden skulle man nesten ha starta på nytt igjen ja! Jeg vissste ikke at den fantes. Jeg er ensom Masse ensom. Har noen venner på skolen, men det er bare på skolen. Har prøvd å ha kontakt ellers og, men det virker ikke som de er så intressert i det. Så da er jeg alene da. Jeg har jo kjæresten min. Men det hadde vært så deilig å ha en venninne å kunne dra til, eller be henne komme hit på besøk! Uff. Hvorfor er det så mange som er ensome? Og hvor er alle de ensome? Jeg kan ha ensomhets treff hjemme hos meg Men det er vel få som bor her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 27. mars 2007 #928 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg er ensom i kr.sand.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girrl Skrevet 30. mars 2007 #929 Del Skrevet 30. mars 2007 Stavanger anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 30. mars 2007 #930 Del Skrevet 30. mars 2007 Oslo her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 30. mars 2007 #931 Del Skrevet 30. mars 2007 Bergen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 30. mars 2007 #932 Del Skrevet 30. mars 2007 Typisk at alle er i hver sin by :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 30. mars 2007 #933 Del Skrevet 30. mars 2007 Ikke sant sitter i østfold jeg da. Det er jo dumt da at alle er så langt vekk fra hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amygdala Skrevet 31. mars 2007 #934 Del Skrevet 31. mars 2007 Ikke sant sitter i østfold jeg da. Det er jo dumt da at alle er så langt vekk fra hverandre. ← Jeg sitter også i Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 28. august 2007 #935 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) .. Endret 28. august 2007 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. august 2007 #936 Del Skrevet 28. august 2007 Tasser innom for å si at jeg ikke har glemt "oss" . Har vært på 2 ukers ferie - loffet med bil rundt i Sverige og Norge, samt besøkt slekt og venner. Like venneløs her jeg bor som da tråden ble startet, men er blant de heldige som i det minste har mange gode venner - de bor bare ikke her. (Men hvor "her" er har jeg ikke veldig lyst til å si - forholdsvis lite sted, nemlig.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chic Skrevet 4. oktober 2007 #937 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hilser innom jeg også. Er sjeldent på KG om dagen men... Er nesten like venneløs som vanlig, men har skaffet en venn her da, som jeg ser typ... tja... en gang annenhver måned? hehe Neida, blir litt om litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 4. oktober 2007 #938 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg hadde helt glemt denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå