Drua Skrevet 2. november 2006 #861 Del Skrevet 2. november 2006 Purple: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 2. november 2006 #862 Del Skrevet 2. november 2006 Tusen takk, Drua Så fint å ha dere her! Selv om jeg ikke kjenner dere, så blir det litt mer spesielt å skrive det her inne enn på et av de andre forumene. Blir liksom litt mer personlig. Dere er kjempesnille Går det bra med dere andre da? Sitter med en kopp kakao og gjør litt oppgaver til den eksamen jeg skal ta. Ble overrasket over hvor mye jeg fikk til, men mistet litt motet nå, da jeg kom til et kapittel jeg ikke kan så godt. Men det ligger visst mer der inne i hjernecellene enn jeg tror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. november 2006 #863 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg bidrar jeg også! Det er få ting som er så gjennomført lumpent som å bare kutte all kontakt uten å si et pip om hvorfor. (OK, du har jo fått mail nå, men det blir liksom litt uvisst likevel.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 3. november 2006 #864 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Nå har jeg vært hos frisøren og fått friska meg opp litt, og i morgen skal jeg til hudpleier. Syntes jeg fortjente å skjemme meg bort litt nå Endret 18. januar 2007 av Purple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. november 2006 #865 Del Skrevet 3. november 2006 jeg gir en STOOOOR til Purple. Det fortjener du Ønsker dere alle en god helg. Jeg har fått en ny bestevenn (les:PC), og vi skal ha det veldig koselig i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 5. november 2006 #866 Del Skrevet 5. november 2006 Måtte bare dytte oss litt opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chic Skrevet 5. november 2006 #867 Del Skrevet 5. november 2006 tjohei! jeg har hatt en knall morgen idag, red for første gang på 5 år! det var så utrolig morro... kan tro det er ei som kommer til å slite med å sitte imorgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chic Skrevet 5. november 2006 #868 Del Skrevet 5. november 2006 tjohei! jeg har hatt en knall morgen idag, red for første gang på 5 år! det var så utrolig morro... kan tro det er ei som kommer til å slite med å sitte imorgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. november 2006 #869 Del Skrevet 15. november 2006 *Dytte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 16. november 2006 #870 Del Skrevet 16. november 2006 *Dytte* ← Tenkte jeg skulle dytte litt jeg og, men du var før meg Hvordan går det med dere da, jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. november 2006 #871 Del Skrevet 16. november 2006 Oiiii, her er det jammen lenge siden jeg har vært innom. Skylder på jobben som for tiden tar knekken på all kreativitet - og nesten på meg også, kjennes det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilona Skrevet 21. november 2006 #872 Del Skrevet 21. november 2006 Nå har jeg vært 2 uker i Stavanger. Det er veldig tøft, men også fint med ny jobb og alt det andre. Jeg angrer ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 22. november 2006 #873 Del Skrevet 22. november 2006 Nå har jeg vært 2 uker i Stavanger. Det er veldig tøft, men også fint med ny jobb og alt det andre. Jeg angrer ikke! ← Så bra da Stavanger er en fin by, har bodd der selv i flere år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 22. november 2006 #874 Del Skrevet 22. november 2006 Hei alle duene! Jeg kan ikke huske sist jeg var innom her. Jeg har hatt masse å gjøre, eksamener og mas. Nå går jeg lysere tider i møte! Ilona: Så flott at du trives! Jeg synes også Stavanger er en flott by! Litt surt og i meste laget med regn for en østlending som meg, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilona Skrevet 23. november 2006 #875 Del Skrevet 23. november 2006 Ilona: Så flott at du trives! Jeg synes også Stavanger er en flott by! Litt surt og i meste laget med regn for en østlending som meg, men... ← Nå skal jeg være litt frekk . Det er vel ikke noe fint klima på Østlandet heller? Det kan vel ingen hevde? Trist og grått og vått er det stort sett alltid. Så hvis det nå er ennå litt våtere på Vestlandet, så er det vel ingen større forverring av situasjonen. Jeg har kjøpt meg en haug med gore tex, og har nok aldrig vært så varm og tørr som nå på denne årstiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 23. november 2006 #876 Del Skrevet 23. november 2006 Nei, det er ikke til å stikke under en stol at vi har dårlig vær her også nå. Men jeg synes det oftere er fine somre og mer vinter her enn på vestlandet. Også blåser det ikke like mye her. Men det er kun basert på sommer- og juleferier i Stavangerområdet, jeg er ingen ekspert! Og det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær, er det ikke det det heter? Jeg skal på en liten shoppingtur idag. Utrolig lenge siden sist... Jeg fortjener noen fine klær! Og så må jeg se etter julegaver (har ikke begynt på julegaveinnkjøp enda...) og kalendergaver til kjæresten. Heldigvis skal vi dele kalender i år, så det er bare snakk om 12 gaver. Kom gjerne med gode forslag! Ha en god dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2007 #877 Del Skrevet 8. februar 2007 *Gjennopplivningsforsøk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #878 Del Skrevet 8. februar 2007 *Gjennopplivningsforsøk* ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2007 #879 Del Skrevet 8. februar 2007 ← Ble inspirert av deg Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #880 Del Skrevet 8. februar 2007 Ble inspirert av deg Hehe ← Tar du kompresjonene - så tar jeg innblåsningene Det er 30 +2 nå... *1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18 19-20-21-22-23-24-25-26-27-8-29-30* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå