brumma* Skrevet 6. september 2006 #61 Del Skrevet 6. september 2006 Men han er jo ferdig med følelsene, det er ikke jeg. Er vel bare dårlig samvittighet fra hans side. ← Måtte visst bare svare... Jeg har vært den som har vært ferdig med følelsene og prøvde å holde kontakten. Litt av dårlig samvittighet og litt fordi vi hadde vært sammen så lenge, jeg var glad i han (på en venne-måte) og synes det var rart å gå fra å se han hele tiden til ingenting. Du må si fra at det ikke funker for deg (det har du kanskje gjort, jeg er som sakt trøtt...). Jeg fikk beskjed om at han ikke takla kontakt. Det var kjipt, men jeg skjønte det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #62 Del Skrevet 6. september 2006 Lilith, du høres egentlig ut som meg! "Vanskelig" er ofte stikkordet jeg beskriver meg selv med. Hei Snuske! Det du sa fikk meg til å tenke litt på "Hard to stay awake" av Morten Abel. "It's not easy to make a new friend It's easy to pretend But it's hard to make a friend Unless you are a child" Miros, det er ikke sent i det hele tatt, vi er bare i startfasen enda! Hei og hopp! MoskvaMorten, som navnefar er du nok våre høye beskytter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 6. september 2006 #63 Del Skrevet 6. september 2006 Hmmm...da er kanskje du Lilith i hans situasjon? Den som gjør det slutt, og samtidig holder litt kontakt med eks? Hvorfor? Hos meg gir det bare falskt håp (Er ikke sint på deg altså! Bare lurer fordi det er motsatt side av min) ← Hmm .. vanskelig å si. Jeg synes bare brudd er så ufattelig kjipt, og vil gjerne prøve å få ting til å funke. I min situasjon var det jeg som 'fikk nok' og sa de stygge slå-opp-ordene, men som etterpå strakk ut en hånd for å ordne opp. Men vi kan ikke engang si 'Hei' til hverandre lenger uten å begynne å krangle, så jeg vet ikke hvorfor jeg gidder å bruke energi på det. (Vi hadde en diiiiiiiger krangel om semikolon! Ja, det er lov å le ...) Å, ting er så kronglete! Kort sagt, så vil jeg gjerne at vi i det minste kan være venner selv om vi ikke er kjærester lenger. Men det vil ikke han. Og, når du sier det, så kan jeg jo forstå at det kan gi ham falsk håp ... Jeg tror det er sånn, men nå har jeg tenkt og tenkt og tenkt og tenkt (og tenkt), og er helt forvirret av tanker og vet ikke lenger hva som er opp og ned og riktig og galt ... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh! Men ellers har jeg det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 6. september 2006 #64 Del Skrevet 6. september 2006 Lilith, du høres egentlig ut som meg! "Vanskelig" er ofte stikkordet jeg beskriver meg selv med. ← Ja? Du også? Da er vi i hvert fall to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #65 Del Skrevet 6. september 2006 Mange hei til Nevdulinien og Lisee! Håper alle andre har blitt heiet til også... Hvis ikke: HEI ALLE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 6. september 2006 #66 Del Skrevet 6. september 2006 Uff Nei et brudd er nok ikke enkelt for noen av partene. Har selv vært på andre siden for lenge siden. Vi ha ikke kranglet noe omkring bruddet. Skilles i rolige former. Tar mye krefter å beherske meg, og var ganske fortvilet i begynnelsen. Men han har vært 100% bestemt fra han sa det var slutt. Ikke mye jeg kan gjøre med saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 6. september 2006 #67 Del Skrevet 6. september 2006 Men nå skal jeg slutte å være så selvsentrert Lett å bli litt oppslukt i seg selv når en har det vondt, og har mistet den personen en delte alt med de siste årene. Håper på bedre dager for alle oss her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 6. september 2006 #68 Del Skrevet 6. september 2006 Hadde jeg vært 100% sikker, så hadde det nok vært enklere for oss også, men det er jeg jo aldri - på noenting. Jeg lider av ekstrem beslutningsvegring, og det gjør han også. Gjør ikke saken noe bedre. Pluss at vi begge er vanskelige, kranglete, kverulerende, stolte og sta og ikke vil underkaste oss den andre eller vise oss svake ... Oi, så sympatiske vi høres ut ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 6. september 2006 #69 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Håper på bedre dager for alle oss her inne ← Hør, hør! Brus og blomster til alle! Endret 6. september 2006 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 6. september 2006 #70 Del Skrevet 6. september 2006 Hihi Forumfest for ensome sjeler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. september 2006 #71 Del Skrevet 6. september 2006 Håper på bedre dager for alle oss her inne ← Det er sånn innstilling jeg liker! Ønsker alle med-duer en god natt og en fin-fin dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 6. september 2006 #72 Del Skrevet 6. september 2006 Da er det natta for meg. Håper resten av de ensomme duene får en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. september 2006 #73 Del Skrevet 6. september 2006 Trist å lese... Har datoer og hendelser lett for å flyte sammen hos deg? Men bare vent til duene skåler i sjampanje ved nyttår nå du! ← Nja, det er vel mer sånn at jeg savner henne temmelig mye. Feiring blir rett og slett ikke det samme. Når venner og sånt har det ufattelig gøy, og feirrer på slik de kan, så føler jeg meg litt back in time og forlatt. Greier ikke være så entusiastisk, for det som stort sett sitter i hodet er hvordan hun har det nå, og hvordan det var de gangene vi var sammen. Nyttårsaften er herk, det er ikke noe poeng å feire et år til på tragiske veier. Og så føler jeg meg så dum som rett og slett ikke kan la være å gå slik. Det ER jo egentlig bare å trekke på skuldrene og komme seg fremover. Egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #74 Del Skrevet 6. september 2006 Nja, det er vel mer sånn at jeg savner henne temmelig mye. Feiring blir rett og slett ikke det samme. Når venner og sånt har det ufattelig gøy, og feirrer på slik de kan, så føler jeg meg litt back in time og forlatt. Greier ikke være så entusiastisk, for det som stort sett sitter i hodet er hvordan hun har det nå, og hvordan det var de gangene vi var sammen. Nyttårsaften er herk, det er ikke noe poeng å feire et år til på tragiske veier. Og så føler jeg meg så dum som rett og slett ikke kan la være å gå slik. Det ER jo egentlig bare å trekke på skuldrene og komme seg fremover. Egentlig. ← Ok, jeg skal ikke leke hurra-jente når det ikke er min egentlig disposisjon. Men det hender jo at vrangforestillingen om at en enkel "Dette fikser seg, jejeje"-frase skal være akkurat det er person trenger. Æsj, jeg vet bedre. Du skal være uansett glad for at du ikke er en trekkepåskuldrene-type, og det er ikke bare en frase. Selv om din type sikkert er vondere å være, har du nok mer å vinne i en situasjon hvor ting går din vei enn om du i bunn skulle vært en likegyldig kar. Er det forelskelse eller vaner/tankemønstre som holder deg tilbake, tro...? Eller er det nå jeg skal slutte å grave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 6. september 2006 #75 Del Skrevet 6. september 2006 Gratulerer alle med "due-klubben" Blir helt varm om hjerterota når jeg leser om tiltaket dere har satt igang her. (og tråden som gav grobunn for å starte denne) Håper dere får det koselig i gruppa her og kanskje noen av dere møtes IRL som _skikkelige_ venner :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. september 2006 #76 Del Skrevet 7. september 2006 Ok, jeg skal ikke leke hurra-jente når det ikke er min egentlig disposisjon. Men det hender jo at vrangforestillingen om at en enkel "Dette fikser seg, jejeje"-frase skal være akkurat det er person trenger. Æsj, jeg vet bedre. Du skal være uansett glad for at du ikke er en trekkepåskuldrene-type, og det er ikke bare en frase. Selv om din type sikkert er vondere å være, har du nok mer å vinne i en situasjon hvor ting går din vei enn om du i bunn skulle vært en likegyldig kar. Er det forelskelse eller vaner/tankemønstre som holder deg tilbake, tro...? Eller er det nå jeg skal slutte å grave? ← Problemet med sånne som meg er at man tenker for mye, og når man er klar over det så gjør man alt for å unngå å tenke. Og det er sannelig hardt, gitt. Man blir litt lei av seg selv, men det er ikke så utrolig lett å stikke av fra seg selv. Det er ikke godt å si hva det er som holder meg tilbake, jeg har forsøkt mange lovende forhold siden (3), men det "går" bare ikke. Skal ikke kjede dere med en lang utredning om det, men det er virkelig med på å få meg til å føle meg utfattelig tom, alene og ikke minst dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. september 2006 #77 Del Skrevet 7. september 2006 God morgen alle sammen! Bare innom en kjapp tur før jeg skal på jobb. Prøver å slutte å røyke, og da må jeg holde på med noe, kan ikke sitte å bare vente i ti minutter før jeg skal dra, da blir fristelsen for stor For en gangs skyld er jeg ikke sent ute, DET er deilig det. Takk til Scorpina for gode ønsker og en stoooor til MoskvaMorten Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 7. september 2006 #78 Del Skrevet 7. september 2006 (Vi hadde en diiiiiiiger krangel om semikolon! Ja, det er lov å le ...) ← Unskyld, jeg klarte ikke å la vær.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #79 Del Skrevet 7. september 2006 "God morgen"-klem til dere alle! I dag skal jeg prøve å lese mer i pensumbøker enn på KG, men spørs om det går da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #80 Del Skrevet 7. september 2006 God morgen alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå