Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen, Malina! Du må fortelle oss om overraskelsen etterpå da, spennende med overraskelser :)

Jeg har også prøvd å lese i dag.. men det har blitt til at jeg har surfet på nett, sovet.. ja, ikke så mye lesing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: -lig takk for hilsner,jenter! :klem:

Nå har kjæresten min røpet at vi skal ut,men hvor, det aaaner jeg ikke.

Så nå skal vi stelle oss, så reiser vi!

:hoppe:

Spennende! ...Selvfølgelig skal jeg fortelle dere etterpå.

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen!! :-D

Jeg har vært på jobbintervju i dag (sjefen ringte en dag for sent). Håper virkelig jeg får jobben, for sjefen virka så hyggelig, og det virka som en fin plass å jobbe! :) Tror hun fikk ganske godt inntrykk av meg også, men det hadde vært en del andre på intervju også, så jeg får bare håpe! :)

Takk for gratulasjoner!

:tommel: Vi krysser alt vi har for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet

Gratulerer med dagen!! :-D

Jeg har vært på jobbintervju i dag (sjefen ringte en dag for sent). Håper virkelig jeg får jobben, for sjefen virka så hyggelig, og det virka som en fin plass å jobbe! :) Tror hun fikk ganske godt inntrykk av meg også, men det hadde vært en del andre på intervju også, så jeg får bare håpe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får jobben, *missA*. Får et sug i magen hver gang jeg hører om jobbintervjuer etc, for jeg vet at jeg må ut i det selv snart. Gruer meg. Har vært på en del bedriftspresentasjoner og sånt, håper å få med meg noe jeg kan bruke, eller finner ut hvor jeg vil jobbe. Heldigvis er jo jobbmarkedet ganske bra nå, og det er veldig behov for sånne som meg har jeg inntrykk av. Så håper jeg klarer å overbevise om at jeg er riktig person for enn jobb også.. tror ikke nødvendigvis jeg takler jobbintervjusituasjonen så godt :forvirret: Er det fast jobb eller deltidsjobb, *missA*?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har kjæresten min røpet at vi skal ut,men hvor, det aaaner jeg ikke.

Så spennede! :hoppe: Ha en fin kveld!

Det er deltidsjobb ved siden av studiene :)

Jobbintervjuer, og særlig tiden etter, er nervepirrende! Håper du får jobben!

Jeg gruer meg til jeg skal begynne jobbsøking igjen. Det er riktignok noen år til jeg skal ut i "ordentlig" jobb, men må få meg en deltidsjobb snart. Det er vanskelig nok det!

Ellers meldig jeg meg inn i "skulle lest, men har egentlig ikke gjort det-klubben". *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søke jobber er ikke morro! Man sender ut hundrevis av søknader, masse avslag, et par intervjuer... å søke jobb er en jobb ;)

Skal selv ut å søke når jeg har fransken inne, gruer meg til det... Syns livet er fint nå jeg, sove lenge, dalle rundt... Får nyte det mens jeg kan ;)

Malina, så spennende! Må høre hvordan det var når du er tilbake her på KG ;)

Skal til et vennepar av kjæresten ikveld på middag, får gjøre en effort og forsøke på fransk... lol... med litt vin innabords, så går det sikkert! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malina: Gratulerer med dagen :):hoppe:

Vin gjør underverker når det gjelder så mye :) Jeg skal ut å drikke vin i helga, og jeg gleder meg :) Får besøk av ei venninne der jeg kommer fra som sagt, så da blir det vel en tur ut :) Det blir koselig :)

Ellers har vi gruppeoppgaver på skolen for tiden, så jeg begynner å bli bedre og bedre kjent med folk, og det er ganske greit egentlig :) Følte at nesten alle ble kjent første dagen jeg, mens jeg som bor et stykke unna må liksom hjem etter skolen, mens resten bor på studenthjemmet.. Men det var nok bare noe jeg innbilte meg :)

Nå skal jeg prøve å lese litt fag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Dagen min har vært som vanlig, fransktime og hesten :)

Men så fikk jeg vite at kjæresten drar en dag tidligere enn antatt, allerede på onsdag! Og da skal han være borte en hel måned... Føler meg alene allerede....

Men men, frem til da skal jeg holde masken og være glad over dagene vi har sammen til han drar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fantastisk bursdag, Melina! :-D Og en veldig bra måte å feire den på!

Jeg er trøtt og må legge meg... Får skrive mer imorgen. God natt, alle! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen min har vært som vanlig, fransktime og hesten :)

Men så fikk jeg vite at kjæresten drar en dag tidligere enn antatt, allerede på onsdag! Og da skal han være borte en hel måned... Føler meg alene allerede....

Men men, frem til da skal jeg holde masken og være glad over dagene vi har sammen til han drar :)

Nei,så leit. :troest:

Jeg vet åssen det er å ha kjæreste som er borte,siden min kjære reiser en del med jobben- men aldri sååå lenge.

Dere får nyte dagene sammen nå,så får vi håpe den måneden går kjempe fort.

Stooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fantastisk bursdag, Melina! :-D Og en veldig bra måte å feire den på!

Jeg er trøtt og må legge meg... Får skrive mer imorgen. God natt, alle! :sove:

Takk. :) Og du...jeg heter Malina. ;)

Natta- :klem: sendes til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...