Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

studerer du hjemmefra? eller kanskje du bare har forelesninger? Nå får du sette i gang da, snu deg vekk fra dataen og annet distraherende ;)

Jeg går på universitetet og vi har bare forelesninger/kurs ca 3 ganger i uka... *Tusler avgårde for å finne boka mi...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hellu! Har ikke vært her på et par dager nå jeg. :vinke:

Har dere det bra? Leit at du fortsatt er syk, Chic. :troest: En tur til legen hadde sikkert ikke vært så dumt!

Det er ikke så mye nytt her hos meg. Skal på jobbintervju i morra da. :sjenert: Rimelig nervøs. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tror dere jeg ogå kan få være med....? :sjenert:

Jeg vet jeg er litt sent ute, men vil så gjerne bli med....

Litt om meg: Jente på 22 år, flyttet til Østfold i fjor pga samboer og studier. Har egentlig vokst fra de fleste av venninnene mine fra skole-tiden, de jeg studerer sammen med nå er koselige de altså, men har ingen skikkelige venninner på studiet. Og det savner jeg jo da.... :sjenert:

Jeg studerer et helsefag i Oslo, og jobber innen helsevesenet i helgene, også liker jeg å trene. :)

Håper jeg får være med! :blomst:

Endret av Amygdala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CocoPuff, hva slags jobb er det du har søkt på? Spennende med intervju, du må holde oss oppdatert! Lykke til!

Jeg har søkt på deltidsjobb på en ny Eurosko-butikk som skal åpne her. :) Gruer meg fælt til intervjuet. Det er et gruppeintervju og jeg aner ikke hva som kommer til å skje der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle duene :)

Har ikke vært her inne på en stund, så det var mye koselig å lese nå. Så mange spennende jobbintervjuer da... og potensielle nabovenninner :)

Selv har jeg ikke hatt det særlig bra i det siste, bare sover og gråter føler jeg. Og føler meg kjempedum som har det sånn, det er jo ikke egentlig noen grunn. Var hos legen i dag, er så trøtt at å gå på jobb blir vanskelig. Dumme legen var jo ikke sånn leger "skal" være. Han var ung og pen, og stæsja og styla noe voldsomt, han hadde passa rett inn på et hipt utested hvis han tok av seg den hvite legejakka. Følte meg ikke akkurat bedre av å skulle snakke med han når jeg føler meg elendig :( Men han tok meg da seriøst, fikk med meg noen gode råd, en ukes sykemelding og ny time om en uke. Og beskjed om å komme meg ut i frisk luft selv om det ikke føltes særlig bra... så jeg får vel ta meg en tur ut snart. Da blir grisen glad også.

Ehh... bedrøvelig innlegg dette ble da. Ikke meningen å trekke ned stemningen her, skal prøve å være litt muntrere fra nå av.

*edit* Jeg fikk da ikke sjykemelding...

Endret av Lisee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj da, høres ikke morro ut!

Håper du føler deg bedre snart... DU er kanskje bare i en periode du føler deg nedfor/deprimert?

Da hjelper det å komme seg ut litt, kanskje til og med trene litt. Det utløser visst noen stoffer som gjør deg glad :)

Eller er det kanskje noe spesielt som har skjedd...

:klem: til deg i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fysj da, høres ikke morro ut!

Håper du føler deg bedre snart... DU er kanskje bare i en periode du føler deg nedfor/deprimert?

Da hjelper det å komme seg ut litt, kanskje til og med trene litt. Det utløser visst noen stoffer som gjør deg glad :)

Eller er det kanskje noe spesielt som har skjedd...

:klem: til deg i alle fall!

Tusen takk for klem!

Ja jeg har nok en deprimert periode akkurat nå, egentlig aldri hatt det sånn før så jeg ble både overasket og skremt. Tror det går bedre nå da, mannen min støtter meg og noen dager uten masse ungegnål rundt seg på jobb letter litt i hodet.

Litt stolt av meg selv også da, i dag har jeg vært en uke røykfri! Jeg har motstått fristelsen selv når jeg har følt meg j**lig. :tommelsmil:

Hvordan er det med deg i dag da Chic? Fått noe som hjelper mot hosten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røykfri en uke sier du? Kanskje derfor du føler deg så nedfor!!! Det kan i alle fall forsterke! Men så flink du har vært da!!! Skulle ønske jeg også kunne stumpe dumme røyken!

Og det å være deprimert/nedfor er ikke uvanlig, har perioder slik selv. Men man kommer seg alltid opp igjen, bare ta tiden til hjelp!

Nei, har ikke fått tak på noe droger, men ser ut til at jeg er på bedringens vei! Fremdeles en smule shabby, men forhåpentligvis er dette ute av kroppen til tirsdag ;)

Ellers er ting litt tøft med kjæresten nå, men det ordner seg nok håper jeg...

Endret av Chic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at du ikke har hatt det så bra, Lisee. Får håpe det hjelper med en uke fri, så du får samlet litt krefter. Det er ikke så dumt å komme seg ut en tur. Selv om det kanskje er vanskelig hjelper det godt å komme seg ut av sofaen, trekke frisk luft og samle tankene. Deilig høstvær er det også! (Ihvertfall i Oslo.)

Og så flink du har vært som har sluttet å røyke! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Røykfri en uke sier du? Kanskje derfor du føler deg så nedfor!!! Det kan i alle fall forsterke! Men så flink du har vært da!!! Skulle ønske jeg også kunne stumpe dumme røyken!

Det har jeg tenkt også... men ikke søren om jeg skal prøve om jeg blir noe gladere av noen trekk. Ikke nå. Vært altfor flink til å ødelegge det nå. Og det skulle jo ikke ha så mye å si heller. Har vært en planlagt røykeslutt, med nedtrapping til en om dagen/annenhver dag siden i sommer, skulle jo ikke tro at det var så veldig mye "gruff" i kroppen lengre.

Og takk, liker at folk sier jeg har vært flink, for det HAR jeg vært. Men sånn seriøst, det var ikke så vanskelig som jeg hadde trodd det skulle være. Jeg har funnet ut at jeg er lettlurt :) Når jeg var kjempesugen på røyk hentet jeg gjerne røykpakka og et glass vann eller saft, så lot jeg pakka ligge ved siden av meg mens jeg drakk saft i små slurker og begynnte å lese/se på TV/surfe. Siden jeg aldri sitter rolig særlig lenge lot jeg pakka ligge igjen der når jeg flytta meg til et annet sted. Klarte å utsette mange røyk på den måten :)

Nei, har ikke fått tak på noe droger, men ser ut til at jeg er på bedringens vei! Fremdeles en smule shabby, men forhåpentligvis er dette ute av kroppen til tirsdag ;)

Ellers er ting litt tøft med kjæresten nå, men det ordner seg nok håper jeg...

:klem: Satser på at det går over av seg selv da. Det er jo ingenting som er bedre enn det. Så leit at det er tøft med kjæresten. Kan tenke meg at det å bo så tett på hans bror og svigerinne må stresse forholdet litt. Håper dere kan sette av tid til hverandre og finne tilbake til det gode dere har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei guri, nå skal du holde ut og stå på videre og ikke ta et eneste trekk du :) Syns du er kjempeflink, og det skal du fortsette med ;)

Ja, er ikke bare det å leve med svigerbror og -inne her, nytt problem som har dukket opp, vært et problem en stund, men fikk høre det litt ekstra her... Vi klarer nok å komme oss igjennom det, er bare litt vanskelig akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring Brumma*

Er deilig høstvær her også, nei ikke høst, det er deilig sensommervær her! Sola skinner og gradestokken i skyggen viser 20,4 grader. Helt fantastisk egentlig. Lurer på om jeg skal ta med meg en pose og gå opp i skogen for å plukke nyper. Husker jeg og mormor alltid gjorde det når jeg var liten, også ble det varm nypesuppe med krem til dessert. Lurer på om jeg fortsatt syns det er godt, eller om de bare var den gode stemningen med mormor :) Da må jeg ringe henne og få oppskriften etterpå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig deilig å gå i skogen i solskinn :) Hadde en fin tur, jeg og grisen, selv om han var veldig sliten i beina på slutten. Stakar liten, nå ligger han og sover :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...