Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke oppdaget denne tråden før idag, men nå har jeg lest gjennom alle sidene, og kjenner meg godt igjen i mye dere skriver. Får jeg også være med her?

Litt om meg selv ; jeg er 28 år, bor i Nord-Norge sammen med sambo og 3 katter. Har som dere, få venner. De fleste barndomsvennene mine har flytta bort herifra, så det blir til at jeg er sammen med vennene til sambo. Greie gutter, men ønsker meg noen jentevenninner :sjenert: Har forressen en venninne, men det blir sjeldent til at vi treffes. Vi er så forskjellige, og hun har mange andre venner og er kjempesosial. Jeg liker meg best hjemme foran tv-en...

Er for tiden sykemeldt pga. av depresjon og sosial angst, og det gjør det ikke lettere å treffe noen. Men jobber (eller prøver) med saken, og håper jeg blir frisk snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, skulle jo rydde klesskapet i dag, jeg. Har jeg gjort det? :riste:

Hittil i dag har jeg: Røyket, drukket kaffe, surfet på nettet, kikket inn i klesskapet, røyket litt til, spist litt, surfet på nettet, kikket inn i klesskapet, handlet, drukket kaffe, surfet på nettet og nå skal jeg jammen meg ta meg en røyk. :smoke:

Så MÅ jeg rydde klesskapet. Noen som har gode forslag til rydde-musikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så MÅ jeg rydde klesskapet. Noen som har gode forslag til rydde-musikk?

Bruce Springsteen? Han hjalp i allfall meg da jeg hadde den store støvsugeoggjørerent dagen i dag. Det gikk som en lek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne skjer det ting, gitt! Det er bra, det :) Hei og velkommen til alle nye!

Jeg har vært på Ikea og kjøpt nytt kjøkken i dag. Det svir å punge ut med 15 000 spenn på en gang, men det blir sikkert fint ... Nå skal jeg legge meg nedpå en halvtime og prøve å sove bort skallebanken. Og så skal jeg støvsuge. Kanskje. Eller ikke. Er det god nok unnskyldning til ikke å gjøre husarbeid at jeg ikke har noe Bruce til hjelp og inspirasjon ...? :sjarmor:

God lørdag til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, her skjer ting fort ja. Har sløvedag i dag jeg :-D

Var på klassefest i går med flere av jentene fra klassen min i fjor, kjempekoselig. Pga barnevakter og sånt var det flere som gikk ganske tidlig og da ble jeg og hun vi var hos sittende igjen. Prata masse, litt lettere etter en god del vin, men alikevel veldig ålreit å høre at noen setter pris på meg som venn :) Jeg har fått en venn!

Eneste som er litt dumt er at hun er akkurat dobbelt så gammel som meg... Det har jo egentlig ingenting å si når vi har det så fint sammen, men føler noen ganger at jeg trenger meg på. Jeg er jo like gammel som mellomste barnet hennes.

Niomi: Så flink rydder du er da :klappe: Kjenner meg igjen i det med at klærne formerer seg. Hvor kommer egentlig alle de kjipe/for små/for store/utvaskede plaggene fra? Jeg har en teori om at noen stjeler venstresokkene og bytter dem ut med sånn plagg :)

Vært litt link i dag jeg også da, jeg har ryddet i gangen. Tørket av og vasket alle sko som tåler det, pusset og impregnert dem. Satt vekk de mest sommerlige sandalene og ryddet i skopusseskuffen. Alt mens jeg satt ute og nøt sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, har Drua vært på shopping?

Føles nesten som jeg har vært det, også, rydda klesskapet og du verden hva jeg faktisk hadde, gitt! Skjulte skatter... :ler: Fant faktisk noen oversize-klær fra sist det var inne :sjenert:

Kjøpte Izzat i dag. Bodde i Gamlebyen før, og så på en del av innspillinga. Spennende film! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som har ryddet!. Problemet mitt er ikke at jeg har for mye klær i skapet (okei da, finnes vel noe med merkelig fasong, farge, størrelse der også ;) ), jeg synes det er så utrolig kjedelig å kjøpe klær. Derfor er det ikke så mye å velge i hos meg..

Har jobbet litt i dag. Har en ekstrajobb, som er litt relevant i forhold til studiene. Greit å tjene litt ekstra penger :) Kan jobbe akkurat når jeg vil, hjemmefra, så da er det lett å kombinere med studier også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kan jeg også få være en liten due..? :)

Etter å ha sniklest på dette forumet i lang tid, har jeg nå endelig registrert meg, rett og slett fordi jeg kjente meg så igjen i det dere har skrevet her. Jeg har nettopp flyttet til en annen by, på en helt annen kant av landet, og her kjenner jeg ingen. Hjemme har jeg to ganske gode venner som jeg ble kjent med på videregående, og de to er selvfølgelig bestevenner, jeg blir på en måte litt utenfor likevel. Sånn var det også med mine barndomsvenner også, jeg var aldri i den "indre sirkelen." Å ha en bestevenninne, som også regner meg som sin bestevenninne, er noe jeg virkelig ønsker meg, og som jeg kjenner er ett stort savn. Vel, det var litt om hvorfor jeg føler meg ensom, dette er meg:

Jeg er 21 år, har også som mange andre her vært NTNU-er. Jeg surret litt rundt oppe på jordet på Dragvoll før jeg fant ut hva jeg ville her i verden, og nå går jeg på ett superdupert studie i Oslo. Singel er jeg også, men er småforelska i en som ikke er forelska i meg.

Nå høres det jo ut som om jeg føler meg helt miserabel, men egentlig har jeg det nokså fint - ennå. Jeg trives heldigvis i mitt eget selskap, men til en viss grad selvfølgelig.

Så kan jeg jo benytte anledningen til å si natta, hvis det er noen som leser dette nå, da :)

(Bare å ha noen å si natta og go morn til er veldig koselig, selv om jeg ikke kjenner dere :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...