Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Lett alderstegen "due" melder seg inn :ler: . Er en av NTNU'erne. Var for en del år tilbake så usannsynlig heldig at jeg fikk meg jobb på et lite sted, og der har det vist seg heller vanskelig å få venner. Jeg kjenner mange, men det som jeg betrakter som vennskap er vanskelig å få i stand. De fleste her omkring er etablert med familie og venner og sine liv, der det ikke er plass til en innflytter.

Har gode venner fra studietida, men dessverre fant de det for godt å bosette seg på andre kanter av landet. Dermed ender jeg opp her foran PC'n om kveldene :sur: .

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer til å bli flaut når vi skal ha vennefest etter bryllupet neste år, jeg har ca. 8-9 personer å be, medregnet søsken og søskenbarn, og han har ca 45-50.  :forvirret:

Vi funderer også på å gifte oss til neste år, har ikke valgt noen dato da. Vi kommer nok ikke til å ha noen fest, bryllupsmiddagen vil vel ikke bli så store greiene det heller. Jeg har veldig liten familie, han har litt større, og tilsammen har vi kanskje tre-fire venner å be. Samboeren min er nemlig samme type som meg, har kun én ordentlig god kompis. Jeg har ingen som passer til å være forlover, ingen venner som er nære nok. Tror vi kommer til å stikke av og gifte oss jeg, så kan de ha det så godt ;) Bare meg og han, det kan jo bli litt romantisk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi kommer til å stikke av og gifte oss jeg, så kan de ha det så godt  ;) Bare meg og han, det kan jo bli litt romantisk :hjerte:

Det er det jeg drømmer om å gjøre også, og jeg synes det høres veldig romantisk ut. Har lyst til å dra til en ambasade i et asiatisk land :) Hvor vil du gifte deg hen? Hvis ikke det blir noe av, har jeg lyst til å invitere helt nærmeste familie (foreldre/søsken) med på restaurant etter en helt enkel vielse på tinghuset. Som dere kanskje har fått med dere er jeg en liten gourmet.. så har lyst på ordentlig middag, masse retter, på en god restaurant. Det er drømmebryllupet for meg, så må jeg bare få med meg samboeren på det ;) (tror han blir med på ideene mine, han vil bare ikke gifte seg enda..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi kommer til å stikke av og gifte oss jeg, så kan de ha det så godt  ;) Bare meg og han, det kan jo bli litt romantisk :hjerte:

Det er det jeg egentlig har lyst til også, dra til en eller annen øy og gifte oss på en strand. Men nå har jeg heldigvis bestevenninna mi, så jeg blir ikke helt alene. Hadde jeg ikke hatt henne hadde denne type bryllup vært uaktuelt for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg nesten til den dagen jeg skal gifte meg. Kjæresten har masse venner og greier, mens jeg kommer vel til å invitere lille familien min jeg da. Forlover? har ikke peiling...

Men nå skal jeg hoppe i seng, er så trøtt!!! Tar på å være mye ute og leke med hesten ja....

:vinke: cata :) koselig med flere folk her :)

nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg sette meg å spille litt dataspill :) Noen andre her som er spillere eller?

Jeg spiller Sims 2 en del. Det er egentlig det eneste jeg spiller. Har tenkt på å finne noe annet men jeg er så utrolig skvetten så sånne skytespill holder jeg meg vekk fra. :ler:

Velkommen, Cata. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller Sims 2 en del. Det er egentlig det eneste jeg spiller. Har tenkt på å finne noe annet men jeg er så utrolig skvetten så sånne skytespill holder jeg meg vekk fra. :ler:

Velkommen, Cata. :vinke:

Jeg har også spilt en del sims 2 før, men har for dårlig laptop nå. :forvirret: Filserveren min er heller ikke egnet, og kjører dessuten bare linux. Så for å spille mer må jeg få meg en ny datamaskin som kan jeg innstallere windows på. Sambo er nemlig linux-mann, og nekter bestemt på å ha windows på noen av sine maskiner.

Jeg spiller en del eventyrspill også, som Monkey Island (digger det!), men liker ikke skytespill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det jeg drømmer om å gjøre også, og jeg synes det høres veldig romantisk ut. Har lyst til å dra til en ambasade i et asiatisk land :) Hvor vil du gifte deg hen? Hvis ikke det blir noe av, har jeg lyst til å invitere helt nærmeste familie (foreldre/søsken) med på restaurant etter en helt enkel vielse på tinghuset. Som dere kanskje har fått med dere er jeg en liten gourmet.. så har lyst på ordentlig middag, masse retter, på en god restaurant. Det er drømmebryllupet for meg, så må jeg bare få med meg samboeren på det ;) (tror han blir med på ideene mine, han vil bare ikke gifte seg enda..)

Jeg drømmer om å gifte meg i hagen til sjømannskirken i Miami faktisk, eller på en strand på en eller annen sydhavsøy, barbeint og med flagrende hvit kjole, eller i Roma eller ... kunne ha fortsatt i evigheter :hjerte: Ikke så veldig bestemt ennå som dere skjønner :ler:

Ellers har jeg samme backuptanker som deg, tinghuset i Oslo og så på fancy restaurant, helst en litt sånn vinkjeller -aktig en. Ikke at jeg er sånn ekstrem gourmet ;) men jeg setter veldig pris på god mat ja!

Vi er forlovet, har vært det i snart to år, uten å ha gjort noe mer med det... klarer ikke å "bli" en bridezillatype jeg, har ikke lyst til å planlegge - bare drømme :hjerter_rundt: Jeg har ikke lyst til å bli opphengt i servietter og bordplassering, jeg vil komme til ferdig dekket bord på en restaurant. Jeg er ikke mest aktiv inne på "bryllup" akkurat ;)

Men hvis vi skal gifte oss til neste år, bare hvis, så burde jeg begynne snart. :forvirret:

Jeg kunne også tenkt meg at vi hadde reist utenlands for å gifte oss. Bare oss to. Men klarer ikke å overtale sambo til det. Så det bli nok et kompromiss. Et lite bryllup med kun de nærmeste. Har heldigvis ei barndomsvenninne, som jeg skal spørre om å være forlover. Håper hun vil det. Vi bor langt fra hverandre. Og jeg føler at vi har vokst litt fra hverandre, selv om vi snakkes et par ganger i måneden på telefon.

Heldigvis er samboeren min enig med meg. Ingen av oss har lyst på tradisjonelt kirkebryllup og ørten timer lang "fest på lokalet" etterpå med taler og sanger og skilte foreldre og i det hele tatt :forvirret: Frister ikke. Både jeg og samboeren min har prestasjonsangst foran forsamlinger, og hadde vel antakelig besvimt begge to foran alteret :ler: Vi liker ihvertfall ikke å være midtpunkt noen av oss. Lite bryllup kan jo bli veldig fint det, skal dere gifte dere i kirken tror du?

Håper det ordner seg med forlover til deg ja :-D

Hvis jeg ikke har sagt det allerede så vil jeg ønske alle duene en riktig

GOD HELG

:klem:

Endret av Rosin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen, og måtte bare inn å lese litt før jeg legger meg...

Det var en veldig hyggelig kveld. Kult oppvarmingsband (det var det vi var der for å se), men hoved"bandet" var merkelige greier. Veeeldig alternativt for å si det sånn... Pling, bank, klong, tromme, nynne... Litt yoga meets Africa. :forvirret:

Når det gjelder bryllup har jeg også begynt å snuse på tanken om å reise langt avgårde. Ikke at det er noe nært forestående bryllup her i gården, men noe kjempearrangement håper og tror jeg ikke det blir når den tid kommer.

Lurer litt på hvem jeg skal ha som forlover også... Får håpe jeg har funnet en aktuell kandidat om noen år. ;)

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som er tidlig oppe denne lørdagsmorgenen da?

Idag kommer til å bli en travel dag, i stallen før 11, må være tilbake før ett, da skal jeg jobbe med kjæresten med utleie, så er ikke ferdig før i 19-20 i kveld... blir nok tidlig senga idag og ja... og så er det tungt vær idag :( ikke har jeg fått kjøpt meg regnfrakk til scooteren min heller, håper je kommer meg frem og tilbake når det er opphold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll
Da er Lonesome Doves åpna!

Dette er for oss som er litt ensomme der ute, og ikke har så altfor mange å prate med!

Her kan vi snakke om alt mellom himmel og jord :)

:velkommen: til alle ensomme duer!

:vinke:

Medlemsliste:

Sweet Jane

Cocopuff

Snuske - 6 Oktober

Lilith

Niomi - 16 Mars

Ayrabeth

Tocogo

Rosin

Brumma*

Majka

Chic

Miros

Lisee - 28 August

Nevdulinien

MoskvaMorten

Purple

Alvine

*MissA*

Helenas mamma

Cata

... :sjenert: jeg da.....? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg glemt deg? usch, sorry!!! Av og til litt vanskelig å passe på at jeg får oppført alle sammen :( tilgi meg?

EDIT: da er det rettet opp :):velkommen::vinke:

Endret av Chic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...