Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #181 Del Skrevet 7. september 2006 Her hadde det skjedd mye i kveld! God bedring til deg, ayrabeth, ikke morsomt å være syk Hvilket stykke skal du se? Det hørtes moro ut med teater Kos deg. ← Jeg så Les Miserables, den var utrolig bra synes jeg. Litt vanskelig å høre hva de sang hele tiden, men fikk med meg det meste, og de er så flinke. Har ikke en eneste liten bit av skuespiller i meg, så jeg blir så imponert over folk som klarer å stå på en scene og leve seg sånn inn i det de gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 7. september 2006 #182 Del Skrevet 7. september 2006 hihihi den var arti stemte ikke helt men har ikke så mange bilder av meg selv enda da, men det gir jo en viss pekepinn på hvordan jeg ser ut http://moi-milla.piczo.com/ under moi ← Oj, jeg trodde du var litt "Amelie"-look alike, jeg. Også var du helt motsatt, jo! Natta, alle duer, nå må jeg finne bingen min. Opp igjen kl. 0615 Vil ikke, vil ikke, vil ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 7. september 2006 #183 Del Skrevet 7. september 2006 Veldig tøff bildeserie! Og du er heeelt annerledes enn jeg hadde sett for meg. Men bare positivt overraska altså, sånn for ordens skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 7. september 2006 #184 Del Skrevet 7. september 2006 Tøffe dere er som legger ut bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 7. september 2006 #185 Del Skrevet 7. september 2006 Natta, alle duer, nå må jeg finne bingen min. Opp igjen kl. 0615 Vil ikke, vil ikke, vil ikke! ← God natt! 0615 er tortur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #186 Del Skrevet 7. september 2006 Oi, som det ryr på med innlegg her, er jo nesten vanskelig å følge med. Her hadde det skjedd mye i kveld! God bedring til deg, ayrabeth, ikke morsomt å være syk Jeg så Les Miserables, den var utrolig bra synes jeg. Litt vanskelig å høre hva de sang hele tiden, men fikk med meg det meste, og de er så flinke. Har ikke en eneste liten bit av skuespiller i meg, så jeg blir så imponert over folk som klarer å stå på en scene og leve seg sånn inn i det de gjør. ← Takk for det. Har veldig lyst til å se Les Miserables jeg også, må se om det går an å få billetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. september 2006 #187 Del Skrevet 7. september 2006 Takk for det Følte egentlig at jeg hadde litt til felles med mange av dere her.. Får fortelle litt om meg selv jeg også da Jeg er (straks) 21 år fra Vestfold. Er student her. Bor for meg selv og har to nydelige pusekatter. Har ikke kjæreste for tiden, men vi får se hva som skjer Har egentlig aldri hatt så mange venner. Har vel kanskje noe med at jeg er litt sjenert og dermed kan virke veldig "kald" når folk prøver å bli kjent med meg. Hadde noen venner da, men har mistet mange i forbindelse med at de har flyttet vekk for å studere osv. I tillegg har jeg vært nødt til å kutte kontakten med noen fordi de ikke var så gode venner som jeg trodde Har ei god venninne (bestevenninne egentlig) igjen som jeg har kjent "i alle år", men dessverre er det ikke alltid vi får sett hverandre så mye. Føler meg egentlig litt ensom om dagen.. Skulle ønske jeg hadde noen flere å betro meg til, finne på ting sammen med osv, men er ikke så lett å få seg nye venner sånn helt uten videre.. Blir koselig å "henge" litt her og bli litt kjent med dere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 7. september 2006 #188 Del Skrevet 7. september 2006 I love Les Mis i Trondheim... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 7. september 2006 #189 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 7. september 2006 #190 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. september 2006 #191 Del Skrevet 7. september 2006 I lige måde! (hvordan staves det egentlig? :klø ← Det har jeg også alltid lurt på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #192 Del Skrevet 7. september 2006 Det har jeg også alltid lurt på! ← tror det er i lige måde som er det riktige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 7. september 2006 #193 Del Skrevet 7. september 2006 Det er en grunn til at jeg heller skriver "takk det samme"... Tror det er " i like måte"... (Selv om det høres helt ulogisk ut.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #194 Del Skrevet 7. september 2006 Nå skal jeg gjøre som flere andre her, være fornuftig og tusle i seng. Håpe på en liten skuldermassasje av kjærsten først Bonne nuit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. september 2006 #195 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har prøvd å stikke av fra meg selv flere ganger, men hver eneste gang har jeg blitt med selv. (Leonard Cohen: "I needed so much to have nothing to touch I've always been greedy that way" "Yes, you who must leave everything that you cannot control It begins with your family, but soon it comes around to your soul") ← Jeg vet om en vei tvers gjennom Norge rettere enn en predikant, lengre en et minne Og den går, for alltid og videre jeg har lært noen lekser der, om hva jeg har inne Jeg drar på last fra her til en annen dag jeg drar på den hele livet, men jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut For det er bare en sti, det er ingen motorvei og jeg dundrer på i høy fart uten tanke på å ende i grøften til slutt Jeg har vært gjennom hele veien og sett etter enden men den fører ingenplass, bare leder deg tilbake igjen Til slutt står du alene og kald, langs ved en grøft alt for langt unna hjemmet ditt, og alt samen blir alt for tøft Ryktet sier at om du holder ut på rett side av den gule linjen Så vil du finne din egen motorvei men for å komme dit må du gjennom tollen Og bomvakten er blind og døv du bør være klar til å betale for din last Det nytter ikke med unnskyldninger det nytter ikke med noen hast Og jeg har hastet ned den veen dag og natt jeg finner ikke frem, for jeg reiser alene og forlatt Jeg vil alltid være på en slags sti, det finnes ingen motorvei det er ingen vits i å lete mer, for alt jeg ser etter er deg. TM august '05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. september 2006 #196 Del Skrevet 7. september 2006 Kan vel presentere meg i samme slengen, så blir den over lettere å forstå. Jeg er 28 år, bor i Bergen, og er egentlig temmelig ordinær. Har jobbet med mye rart, jeg har vært i forsvaret stort sett hele mitt voksne liv. Ved siden av dette så har jeg vokst opp på min onkels verksted og har utpreget interesse for bil. Når jeg har mye på gang i tankene, så er det greit å skru. Føre tankene ut i nevene, og konsentrere litt om noe annet. Man kan glatt si at hobbybilene mine er psykologene mine. Greien over skrev jeg en tid etter at det ble slutt med hun der jeg virkelig var glad i. Jeg har kjørt mye trailer siden jeg var 19, og også kjøringen er en slags måte å ta timeout for min del. Det er noe vanviottig deilig å legge ut på veien vekk fra der man er og alle de som måtte være der. roblemet er at man skal tilbake etterhvert. Såh, Når du leser det over, se det fra en asfaltjunkies verden, på flukt fra alt og alle og absolutt seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #197 Del Skrevet 7. september 2006 Det lurer jeg også på, blir jo til at en begynner å danne seg et bilde av de en sitter å skravler med her inne, til nå har jeg dannet meg et bilde av Chic og Sweet Jane, de er nå liksom 'ferdigskapt', så da skal jeg begynne på nestemann/kvinne ← Nå ble jeg nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 7. september 2006 #198 Del Skrevet 7. september 2006 Det er noe vanviottig deilig å legge ut på veien vekk fra der man er og alle de som måtte være der. roblemet er at man skal tilbake etterhvert. Såh, Når du leser det over, se det fra en asfaltjunkies verden, på flukt fra alt og alle og absolutt seg selv. ← Jeg har vurdert å bli trailersjåfør for akkurat samme grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 7. september 2006 #199 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. september 2006 #200 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har vurdert å bli trailersjåfør for akkurat samme grunn. ← Nåja, det er mange grunner til at jeg ikke vil kjøre trailer mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå