Gjest mela Skrevet 8. februar 2007 #901 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg er fortsatt lonesome, men går bra ellers. Med deg, Tocogo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2007 #902 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) På tv nå går tv2 hjelper deg, og der var det akkurat noe om gjennopplivning *Gjennoppliver mer* Endret 8. februar 2007 av Kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #903 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg er her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2007 #904 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg er her også! ← Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 8. februar 2007 #905 Del Skrevet 8. februar 2007 All vel på østfronten. Ser lite til bandekrigene media påstår er i nabolaget, og det snør noe helt vanvittig. Fortsatt forholdsvis lonesome, men har møtt noen folk her inne på KG, da. Det vil si - jeg begynte bare å henge i dagbøkene deres og komme med frekkheter. (eller hva, Lama?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #906 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg er fortsatt lonesome, men går bra ellers. Med deg, Tocogo? ← Joda, bra her Inne i spennende periode, med første jobbintervju i morgen... Det blir litt skummelt, men gøy å høre hva de har å si. Føler at jeg ikke har lært noe etter de 5 årene på universitetet når jeg tenker etter (men det har jeg ikke tenkt til å si i morgen da ). Har litt dårlig selvtillitt når det gjelder egen kunnskap gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 8. februar 2007 #907 Del Skrevet 8. februar 2007 :Våkner fra koma: Lama og Kake, dette med gjenopplivning har dere greie på! Alt vel her også. Noe lonesome enda. Så spennende med jobbintervju, Tocogo. Lykke til- går nok så fint så! Niomi: eneste gangen jeg har opplevd "bandekrig" var ironisk nok da jeg bodde på vestkanten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #908 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) På tv nå går tv2 hjelper deg, og der var det akkurat noe om gjennopplivning *Gjennoppliver mer* ← *stolt av oss* Fortsatt forholdsvis lonesome, men har møtt noen folk her inne på KG, da. Det vil si - jeg begynte bare å henge i dagbøkene deres og komme med frekkheter. (eller hva, Lama?) ← Når man har samme samboer så er det jo nødt til å bli litt ufinheter innimellom Endret 8. februar 2007 av Lamadama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 8. februar 2007 #909 Del Skrevet 8. februar 2007 Ble nyskjerrig etter å ha sett en link i en tråd. Hggelig å vite at opplivingsforsøk hjelper :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 9. februar 2007 #910 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Hei! Ønsker dere flere medlemmer velkommen? Jeg føler meg litt ensom til tider. Bor i samboers hjemby, går i ren gutteklasse og barndomsvennene mine bor så langt unna at de ser jeg kun i feriene. Endret 9. februar 2007 av Kardemomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 9. februar 2007 #911 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 9. februar 2007 #912 Del Skrevet 9. februar 2007 Kake og Lamadama: dere er søte da Fremdeles i live jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2007 #913 Del Skrevet 9. februar 2007 *Blunker søtt og sjarmerende til Purple* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 13. februar 2007 #914 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 13. februar 2007 #915 Del Skrevet 13. februar 2007 Kan jeg melde meg inn her? Jeg har flyttet ut på bygda, og sliter litt med etablere en ny omganskrets. Så da blir det litt ensomt til tider, selv jeg har både dyr og samboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 13. februar 2007 #916 Del Skrevet 13. februar 2007 Kan jeg melde meg inn her? Jeg har flyttet ut på bygda, og sliter litt med etablere en ny omganskrets. Så da blir det litt ensomt til tider, selv jeg har både dyr og samboer. ← Ja da, det kan du vet du Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akasha Skrevet 13. februar 2007 #917 Del Skrevet 13. februar 2007 Heisann. Stikker hodet innom jeg også. Er ikke helt venneløs, men vennene mine bor spredt omkring i det ganske land og er ikke her som jeg bor.....Det blir litt ensomt til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 16. februar 2007 #918 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg vil ha venner. Melder meg inn her jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 16. februar 2007 #919 Del Skrevet 16. februar 2007 Noen fra Bergen her da? *ser seg rundt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 18. februar 2007 #920 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå