Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bøllefrøet

På tv nå går tv2 hjelper deg, og der var det akkurat noe om gjennopplivning :ler:

*Gjennoppliver mer*

Endret av Kake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All vel på østfronten. Ser lite til bandekrigene media påstår er i nabolaget, og det snør noe helt vanvittig.

Fortsatt forholdsvis lonesome, men har møtt noen folk her inne på KG, da. Det vil si - jeg begynte bare å henge i dagbøkene deres og komme med frekkheter. :ler: (eller hva, Lama?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt lonesome, men går bra ellers. :)

Med deg, Tocogo?

Joda, bra her :) Inne i spennende periode, med første jobbintervju i morgen... Det blir litt skummelt, men gøy å høre hva de har å si. Føler at jeg ikke har lært noe etter de 5 årene på universitetet når jeg tenker etter (men det har jeg ikke tenkt til å si i morgen da :ler: ). Har litt dårlig selvtillitt når det gjelder egen kunnskap gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Våkner fra koma: Lama og Kake, dette med gjenopplivning har dere greie på! :klappe::ler:

Alt vel her også. Noe lonesome enda.

Så spennende med jobbintervju, Tocogo. Lykke til- går nok så fint så!

Niomi: eneste gangen jeg har opplevd "bandekrig" var ironisk nok da jeg bodde på vestkanten... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tv nå går tv2 hjelper deg, og der var det akkurat noe om gjennopplivning :ler:

*Gjennoppliver mer*

*stolt av oss*

Fortsatt forholdsvis lonesome, men har møtt noen folk her inne på KG, da. Det vil si - jeg begynte bare å henge i dagbøkene deres og komme med frekkheter. :ler: (eller hva, Lama?)

Når man har samme samboer så er det jo nødt til å bli litt ufinheter innimellom ;)

Endret av Lamadama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Hei! Ønsker dere flere medlemmer velkommen? :sjenert:

Jeg føler meg litt ensom til tider. Bor i samboers hjemby, går i ren gutteklasse og barndomsvennene mine bor så langt unna at de ser jeg kun i feriene.

Endret av Kardemomme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg melde meg inn her? :sjenert:

Jeg har flyttet ut på bygda, og sliter litt med etablere en ny omganskrets. Så da blir det litt ensomt til tider, selv jeg har både dyr og samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Kan jeg melde meg inn her?  :sjenert:

Jeg har flyttet ut på bygda, og sliter litt med etablere en ny omganskrets. Så da blir det litt ensomt til tider, selv jeg har både dyr og samboer.

Ja da, det kan du vet du :)

Velkommen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann.

Stikker hodet innom jeg også.

Er ikke helt venneløs, men vennene mine bor spredt omkring i det ganske land og er ikke her som jeg bor.....Det blir litt ensomt til tider.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...