Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Ønsker dere alle en god helg!

Jeg skal kanskje på kino med sambo i kveld... Hvis snuppa spiser til vanlig tid da. Hu pleier å spise i 19-tida. Typisk hvis hun ikke gjør det i kveld :ler: Ellers får jeg besøk av venninne L i morgen! Det blir kos, hun blir her til søndag :)

Titter innom i løpet av helga

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg! :hoppe:

Jeg har ingen planer for kvelden, skal bare slappe av med god mat og en film. Leiligheten er ryddet og vasket, jeg har funnet antrekk til morgendagens fest, og livet er igrunn ganske bra! :-D

Lykke til, *MissA*! Krysser fingrene jeg også.

Endret av brumma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært flink!

Rydda, støvsugd og vaska kontor, stue, gang, kjøkken, bad og toalett!

Har ikke giddi å tatt i så mye i det siste (bare mitt rot) pga disse overrotete folkene jeg deler leilighet med sjeldent tar i, men idag tenkte jeg å stå på litt!

Ser så bra ut her nå atte... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på Zara! Har med vilje venta en stund for å slippe det verste hysteriet. Må si jeg følte meg litt teit der jeg stod utenfor klokka fem på ti og venta på at de skulle åpne, men jeg var heldigvis ikke alene. Kjøpte to bukser. Så utrolig deilig å finne fine bukser som sitter bra og er lange nok! Jeg kan ikke kjøpe bukser på H&M, for de er for korte, men på Zara fant jeg mange!

Etterpå fortsatte jeg til JC, og jammen ble det ikke jeans på meg og. Men det skjønner jeg ikke helt. Jeg har tidligere prøvd ei Lee-bukse som var for kort i 33'' lengde. Nå fant jeg ei annen Lee-bukse som var helt perfekt i 33'' lengde. Er ikke 33'' det samme som 33'' liksom?!? Spesielt når det er samme merke? En ting at f.eks str 40 er ulik fra butikk til butikk, men her snakker vi da om tommer, et standarisert lengdemål liksom. Eller? Skal ikke være lett å kjøpe klær, gitt! ;)

I kveld skal jeg se fotballkamp med to kompiser. Er egentlig ikke sååå interessert i fotball, men heller det enn å sitte hjemme alene og kjede meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke 33'' det samme som 33'' liksom?!?

Nei. :ler: Min erfaring er at de størrelsene varierer like mye som de "vanlige (altså 38, 40 osv...), og det gjør meg smågal!

Zara ja... Jeg gledet meg veldig, men ble litt skuffa. De har endel fint, men jeg synes de er dyre her i Norge i forhold til kvaliteten på klærne. Men supert for dere med lange bein da! (Jeg har motsatt problem, buksene på H&M er altfor lange!)

Flink du har vært, Chic. Deilig når leiligheten skinner og det lukter vaskemidler! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig det store med Zara? Vi har det her i Sveits, har aldri funnet noe særlig der inne jeg... :sjenert: virker som om jeg er den eneste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt nysgjerrig, jeg, Chic. Hvorfor slettet du deg?

Selv har jeg vært en tur på posten i dag og hentet noen pakker, og kjøpt meg nye støvletter (ja, ikke på posten, da :ler: ). De har sikkert 7 cm hæl, og for meg som er vant til å dasse rundt i Adidas-sko krever dette tilvenning.

Fikk pakke fra Alternative-beauty - shampoo og balsam. Deilig! Også har jeg kjøpt meg ny vibrerende leksak. Den gamle gikk nemlig av med døden for ikke så lenge siden, og samboeren min syns det var på tide jeg skaffet meg en ny. Han syns nemlig det er fryktelig moro å erte meg med sånn. Å, dæven, den var stor! I hvertfall i forhold til den jeg hadde fra før! Men blir nok stas når samboeren kommer hjem i morra. :humpe::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flire* jasså niomi ;)

Sletta meg for å rydde litt opp i ting, og fjerne litt fra mitt nick. Greit nå og da :)

Nett kommet hjem fra stallen, sliten! Men har vært en herlig dag, sola skinner, alt er tipptopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg meg kanskje jobb! :hoppe: *Håper veldig*

Og da skal jeg kjøpe meg bil!  :reise:

Håper det ordner seg for deg da :) Skal krysse fingrene jeg :)

God helg!  :hoppe:

Jeg har ingen planer for kvelden, skal bare slappe av med god mat og en film. Leiligheten er ryddet og vasket, jeg har funnet antrekk til morgendagens fest, og livet er igrunn ganske bra! :-D

Håper du har en fin fest i kveld brumma* :) Må kose deg masse :)

---------------------------------------

Jeg har ikke vært her på en stund, men har ikke hatt så mye å skrevet heller egentlig :) Forrige fredag fikk jeg melding fra ei fra videregående om at hun var på vei til Oslo, og at hun gjerne ville møte meg :) Så da var jeg sammen med henne hele fredagen og det var så koselig, det var vorspiel her hos meg, men jeg kunne ikke bli med ut på grunn av operasjonen, men jeg fikk jo iallefall litt besøk :)

Neste helg kommer bestevenninna mi nedover fra Trondheim:) Jeg gleder meg så masse til å se henne igjen :)

Ellers er det ikke så mye som skjer, er litt bekymret over at hevelsen ikke går ned likt i puppene da, men det skal vel godt gjøres? Akkurat nå er de 2 uker siden operasjonen, og den ene er større, mer hoven og hardere enn den andre.. Bekymret litt, men men.. Jeg tror det er bare forskjell i hevelse :)

Sambo var verdens beste i dag å vaska leiligheten vår :) Han er så flink at jeg har så lyst til å skvise han :) Verdens beste :)

God helg til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig det store med Zara?

Jeg hadde aldri hørt om Zara før jeg leste om det her inne på KG. Min første gang i en Zara-butikk var i London for ca 1 mnd siden. Likte egentlig stilen på klærne der, liker litt penere klær (selv om jeg går ofte i jeans selv...), og likte vel butikken bedre enn H&M f.eks. Syns ofte H&M-klær er litt "slaskete" og billige, og butikkene er rotete, trange og uoversiktlige. Zara var mye bedre på det. Men jeg fant egentlig ikke så mye der da, bortsett fra buksene, men nå var det bukser jeg kikka mest etter da...

Huff, skulle liksom lese i helga jeg. Det ble ingenting i går, så i dag bør jeg virkelig gjøre en innsats. Men det er fint vær, jeg fikk for mye vin i går, jeg har vondt i leseviljen, ... Mange gode grunner til å ikke lese! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo var verdens beste i dag å vaska leiligheten vår :) Han er så flink at jeg har så lyst til å skvise han :) Verdens beste :)

Kan jeg få låne ham litt? Leiligheten min trenger så sårt litt vask, og jeg har ikke lyst til å gjøre det selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! Ny uke, nye muligheter... :-D

I helgen har jeg ikke gjort noenting fornuftig, så gruer meg litt til "virkeligheten" (=forelesning) setter inn om et par timer. Men helgen har vært bra da! Festen ble veldig vellykket! :-D

Skjønner at du er litt bekymret, Aylana. :klem: Ikke at jeg vet så mye om saken, men det tar vel litt tid før alt er tilbake til "normalt"? Kanskje du kan ringe å høre, om ikke for annet enn å bli beroliget.

Malina, var det er bra fest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blødde jeg litt da jeg våkna i morges, så jeg ringte helt desperat.. Men hun dama var flink og beroliget meg å sa at det ofte kunne være litt blodvæske som ville ut, spesielt siden jeg hadde snudd meg over på magen.. Ble vel litt trykk da ;)

Var på skolen i dag da, det var godt å starte igjen egentlig :) Har hatt lenge "fri" nå :) Kjedelig å sitte hjemme alene på dagtid uten å ha noe å gjøre, men nå slipper jeg det :) Får jeg tatt opp igjen treninga om ei ukes tid (rolig) så kommer dagene til å fly..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Der jeg evt kunne få jobb sendte meg mail her om dagen og spurte om jeg fortsatt var interessert i stillingen (jeg la inn søknad der for noen mnd'er siden), og så ringte jeg dem, og sa at ja, det var jeg.. Hun jeg pratet med sa de skulle ringe tilbake i dag, men de har ikke gjort det ennå :( Argh.. Og nå stenger det snart også, så da blir det vel ikke noe jobb på meg allikevel.. Er så irriterende med folk som sier de skal ringe, men ikke gjør det! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chic: har du tenkt på noe? Siden du slettet deg, går det ikke lenger an å legge til flere medlemmer i det første innlegget... Så nå er medlemslisten spikret!

Jeg har vært litt opptatt i det siste, var i Rondane på familiehytta i helga. Det var veldig koselig selv om sambo som vanlig ikke kunne være med ( :forvirret: ). Nå skal jeg egentlig jobbe litt, men jeg må jobbe på laptopen, som sambo driver og oppdaterer. Så da er det bare å vente. (Finnes det noen utålmodig-smiley?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chic: har du tenkt på noe? Siden du slettet deg, går det ikke lenger an å legge til flere medlemmer i det første innlegget... Så nå er medlemslisten spikret!

Jepp, det har jeg tenkt på. Og kom frem til at likegreit at folk kan gå ut og inn her som de vil :) De som er der får stå, og så får alle nye komme og prate så mye de vil selvom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med dere?

I dag har jeg brursdag, og har til nå egentlig bare sittet inne på KG samtidig som jeg skulle prøve å lese fagstoff- det går aldri bra! :ler:

Fikk deilig god frokost av min kjære i dag morges, og i kveld har han en overraskelse til meg. Jeg har prøvd med diverse betikkelser :sjarmor: men har vil ikke røpe noe,så jeg får vente i spenning...

Håper det står bra til med alle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...