Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Er bedt i innflyttingsparty til lørdag,men vet ikke helt hva jeg skal gå med. Har lyst på noen nye overdeler,så tar jeg vel kanskje en stiling jeans og støveletter til ;)

Kanskje du skal til meg? :-D

Vi skal ha innflytningsfest til helga, og jeg har akkurat samme problem- overdelmangel! Men skal shoppe litt med en venninne i løpet av uka, så satser på å finne noe da.

Så spennende med visning forresten! Håper dere finner noe flott! Å bo sammen med kjæresten anbefales på det varmeste. :hjerte:

Lisee: Menyen ser kjempebra ut! Jeg er ikke kjempeglad i viltkjøtt, men det hørtes veldig godt ut allikevel! :Nikke: God ide at man kan bestemme desserten selv. Jeg er "dessertoman" og liker best å velge mellom godsakene selv!

Håper forresten du fikk i mannen din noe mer næringsrikt enn salte kjeks! :ler: Jeg så det hadde kommet mange forslag ihvertfall. Masse medfølelse sendes ihvertfall deres vei- "omgangssyke" er kjipe greier! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, for ei sippeberte...

Sett på Extreme Home Makeover på TV3, om en familie med tre små barn som har mistet mamma'n i leukemi. Grein skikkelig, gitt! Lettrørt? Å, ja!

Den har jeg også sett, og jeg gråt i bøttevis. Det var en fryktelig episode! (Nå skal det innrømmes at jeg også er litt ehm... følsom? :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

God kveld alle sammen!! :bukke:

Bare innom og titter litt :)

Har hatt besøk av ei veninne i dag... Det var koselig :) Fikk lufta ut litt frustrasjon ang de andre såkalte "venninnene" mine. Tror jeg skal bli litt tøffere jeg! Det betyr at jeg skal si akkurat det jeg føler og mener.. og ikke bare komme med den kommentaren: "Det går sikkert greit det...." Bare for å være grei, og gjøre alle andre fornøyd! Det er det slutt på nå!! :sjarmor: Man kan ikke bare ta og ta, uten å gi noe tilbake! så det så! (hatt en litt pyton dag i dag....)

Får se hvor lenge det varer da.... helt til jeg står oppi det :klø: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til LinKri: :troest:

Viktig å stå opp for seg selv, ja. Da jeg endelig begynte å gjøre det, forsvant noen av mine såkalte venninner. Men vet du hva? Jo, jeg har det mye bedre uten dem! :klappe: Som du sier er det enkelte som tar og tar og tar. Orker ikke slike mennesker! :frustrert:

Spist en pose smågodt i dag, så nå må jeg trene litt på mini-steppern min......

Endret av niomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld alle sammen!! :bukke:

Får se hvor lenge det varer da.... helt til jeg står oppi det :klø:  :ler:

hihi, DEN følelsen kjenner jeg til. Man har en prat med ei anna venninne og føler seg så sinnsykt klar for å stå opp for seg selv, og når tiden kommer? "det går sikkert greit det...."

:ler:

Men du får prøve så hardt du kan, du vet, å stå opp for seg selv er ganske god følelse.. vil jeg tro... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Problemet mitt da jeg står midt oppi det, er at jeg ikke helt vet hva jeg skal si :ler: Også detter det ned mange gullkorn i ettertid :ler:

Men jeg vil tro at det er en ganske god følelse når man først klarer å si at nok er nok! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen, LinKri! Koselig med nye "medlemmer". :)

Jeg har hatt en deppeperiode i noen dager nå pga. pengeproblemer (ikke råd til hverken husleie eller mat), men nå har det fikset seg så nå føles alt litt lettere. :)

Kjenner igjen det dere sier om å ikke stå opp for seg selv. "Det går sikkert greit det..." er ikke noe jeg har sagt få ganger! :ler:

Lurer på hvorfor det skal være så vanskelig. Det er kanskje litt vanskeligere for oss som ikke har så mange venner. Redd for å miste de få man har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Takk for varm velkomst!

Det er flere som kjenner til den setningen ja :ler: Tror egentlig ikke at jeg er redd for å miste de jeg har.... Vet egentlig ikke hva jeg er redd for jeg :klø: Men egentlig så tror jeg at jeg har det bedre uten dem.. (de det gjelder altså) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese her inne altså :) Her blir man jo backet opp og heiet på. Fine greier, hehe. Viktig å stå opp for seg selv og tørre å si i fra. Vi er da ikke en gjeng med dørmatter heller! Men jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det med å komme på alle gullkornene en halvtime for sent.

En bekjent (klassevenninne fra i fjor) ringte for å skravle litt i sta og det var veldig hyggelig å prate med henne igjen. Har pratet med henne kanskje tre-fire ganger siden eksamen før jul i fjor. Men når hun avslutter samtalen med å si, ikke bare én men tre ganger, at hun syns det var rart jeg ikke hadde ringt henne denne uka begynner jeg å lure litt... hva sier man til sånt da? Tror jeg sa noe sånt som ehh, ja... er visst litt lenge siden sist og ehh, ja burde bli flinkere til det... ehh. Æsj. Sånt gjør meg usikker, liker å være usikker.

Brumma: Koselig med innflytningsparty da! Stas å vise fram nytt hus eller leilighet :) Blir sikkert kjempemoro. Og joda, kjempesyke stakars mannen ble mirakuløst mye bedre når noen kom hjem og dullet litt for han, hehe. Utrolig mye som kan kureres med kjærlig omsorg og en ny donaldpocket :legrine: Ble god middag på oss begge i dag, ikke salte kjeks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en deppeperiode i noen dager nå pga. pengeproblemer (ikke råd til hverken husleie eller mat), men nå har det fikset seg så nå føles alt litt lettere. :)

:troest: Vet hvordan det er, vennen! Da jeg flyttet til Oslo hadde jeg 2.000 på konto, ikke noe sted å bo, ingen jobb, ingen dagpenger... Endte opp på sosialen en periode, og da var jeg fryktelig slitsom. Jeg utstrålte negativ energi, og dro til meg alt jeg kunne få av andre.

Men så fint at det har ordnet seg!!! :klappe:

Og joda, kjempesyke stakars mannen ble mirakuløst mye bedre når noen kom hjem og dullet litt for han, hehe. Utrolig mye som kan kureres med kjærlig omsorg og en ny donaldpocket  :legrine: Ble god middag på oss begge i dag, ikke salte kjeks :)

Mannfolk, altså. Holder på å dø bare de snufser litt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Vet hvordan det er, vennen! Da jeg flyttet til Oslo hadde jeg 2.000 på konto, ikke noe sted å bo, ingen jobb, ingen dagpenger... Endte opp på sosialen en periode, og da var jeg fryktelig slitsom. Jeg utstrålte negativ energi, og dro til meg alt jeg kunne få av andre.

Mm, sosialen som er løsningen her og. Mens jeg venter på praksisplass gjennom Aetat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det med å komme på alle gullkornene en halvtime for sent.

Story of my life... - Og utrolig irriterende!

Og LinKri, håper det ordner seg for deg, og at du tør å stå opp for deg selv! (Det hørtes utrolig direkte oversatt ut, men you get the picture...)

Brumma: Koselig med innflytningsparty da! Stas å vise fram nytt hus eller leilighet :) Blir sikkert kjempemoro. Og joda, kjempesyke stakars mannen ble mirakuløst mye bedre når noen kom hjem og dullet litt for han, hehe. Utrolig mye som kan kureres med kjærlig omsorg og en ny donaldpocket  :legrine: Ble god middag på oss begge i dag, ikke salte kjeks :)

Det er nok ikke et hus- enda, men en ganske så flott leilighet om jeg skal si det selv! :sjarmor: Blir veldig gøy å vise fram! (Selv om flesteparten av de jeg inviterte selvfølgelig ikke kunne komme..) Jaja, vennene til sambo og de vi har "felles" er veldig koselige.

Dulling og kjærlighet (samt litt tegneserier) er jeg enig i at er en mirakelkur! Det hjelper faktisk på meg også... :sjenert: Minus tegneseriene kanskje! ;)

Endret av brumma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hvordan funker den der "siter +"funksjonen? Jeg får det ikke til uten å klippe og lime i selve innlegget. Det må jo være enklere en som så, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! Dere har ikke bodd sammen før? Er det eie eller leie dere ser etter?

Nei, vi har ikke bodd sammen før. Eller, i praksis så gjør vi vel det nå selv om vi har hver vår leilighet.

Det huset/del av hus vi skal se på er eie+ leie for fellesutgifter.

Blir skremt over boligprisene her ved sørlandskysten. Det er jo mange millioner for en leilighet, som i Oslo og de andre stor byene. :overrasket:

Dette her kom egentlig litt badust på, for vi har ikke snakket så lenge om det,men vi falt for huset begge to,så vi MÅ gå på visningen. ;)

Kanskje du skal til meg? :-D

Vi skal ha innflytningsfest til helga, og jeg har akkurat samme problem- overdelmangel! Men skal shoppe litt med en venninne i løpet av uka, så satser på å finne noe da.

Så spennende med visning forresten! Håper dere finner noe flott! Å bo sammen med kjæresten anbefales på det varmeste. :hjerte:

Ja, kanskje det er deres fest. :ler:;)

Håper du finner noen overdeler da! Hva er du ute etter?

Jeg fant mange fine på H&M. Mange som er nokså enkle og pene uten og være verken damete eller jålete. Kan finne noen fine antrekk der :) Selv finner jeg som oftest kun topper der, ikke bukser,men heldigvis har jeg et par jeans å velge mellom til festen. Det er godt å ha ett antrekk klart før timen før festen liksom. Jeg stresser jo alltid med det,jeg- snakker om det mange dager i forveien :sjenert::ler: Mulig det er fordi jeg ikke er ute så alt for ofte,så når jeg først skal noe så skal det gjøres med glans :sjarmor:

Ha en artig innvielsesfest da!

Vi satser på at huset er flott,men allikevel må vi nøye vurdere om vi vil flytte dit og satse på å kjøpe hus. Om litt over ett halvt år har vi planer om å flytte til Oslo for studier nemlig...

:klem: Problemer med penger er aldri gøy. Godt det ordnet seg!

Forresten, hvordan funker den der "siter +"funksjonen? Jeg får det ikke til uten å klippe og lime i selve innlegget. Det må jo være enklere en som så, eller?

Det eneste som er forskjell er at du kan sitere flere i ett innlegg. Trykk Siter+ knappen på alle du vil sitere, og så må du trykke Svar etterpå. Så skal det går helt fint! :)

Så må du passe på at du skriver "mellom hvert innlegg"; altså etter (Quote).

Endret av Malina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nei, vi har ikke bodd sammen før. Eller, i praksis så gjør vi vel det nå selv om vi har hver vår leilighet.

Kjenner igjen det å falle helt for en leilighet/hus! :hjerter: Men hvis dere finner ut at det blir litt vanskelig nå som dere snart skal flytte til Oslo, kan dere jo evt si opp leiligheten til en av dere og flytte inn i den andre? Hvis den ikke er bitteliten da... Jeg og kjæresten bodde på hver vår hybel for noen år siden, og 12 kvadrat er ikke mye å dele på! :ler:

Håper du finner noen overdeler da! Hva er du ute etter?

Jeg fant mange fine på H&M. Mange som er nokså enkle og pene uten og være verken damete eller jålete. Kan finne noen fine antrekk der :)

Ha en artig innvielsesfest da!

Tja, godt spørsmål. ;) Jeg er ute etter noe helt enkelt, men fint. Høres ut som jeg må ta meg en tur på H&M ja! Håper de har noe fint med litt ermer, for jeg synes det ser best ut på meg for tiden. *Gomler rugsprø og håper på bedre tider*

Jeg uansett finne noe imorgen, for jeg orker ikke stresse gjennom klesskapet 10 minutter før festen- det er grusomt! Underdelen blir enten en olabukse eller et skjørt... Tror jeg.

Håper dere får en fin fest også- både fredag og lørdag! :danse:

Og takk for forklaring forresten, jeg har irritert meg grønn over at jeg ikke skjønte det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg meg kanskje jobb! :hoppe: *Håper veldig*

Og da skal jeg kjøpe meg bil!  :reise:

å, så spennende! krysser fingrer for at du får :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...