Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet

Tusen takk for bursdagshilsen alle sammen! :-D

Nå ble jeg veldig glad! :)

Har bare vært i familiegreier i hele dag.. Tre forskjellige :tunge1: Så nå er jeg dritsliten.. Skal snart legge meg og sove nå! Natta alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært til tannlegen i dag, jeg. For første gang på 7 år... Var inne for å få prisoverslag, og det ble ikke billig, nei. Skjønte ikke alt han tannlegen sa, men det var noe om en stift og noe gull, dobbelt rotfylling og en krone. Og noe annet småfjas. 14.000 kroner!!!!! 14 store lapper! Herregud..... :overrasket:

Men min kjære, snille bestemor hørte om dette fra mammaen min. Og ringte rett etter jeg kom hjem. Hun skal sponse meg med 10.000!!!! Fantastisk!!! :klappe: Hun er verdens mest fantastiske person, men jeg fikk litt dårlig samvittighet, for hun har jo flere barnebarn enn meg. Men hun forsikret meg om at de også får penger, altså. Søskenbarnet mitt skal bygge hus nå, og det kom til å gå noen penger fra bestemor-fondet inn der. Og lillebroren min ville få penger inn på konto når han skulle på turer med militæret (han skal inn i garden om en uke), og når han begynner som student. Så jeg har i grunnen gått rundt i lykkerus i kveld. Snille, snille bestemoren min!!!!!!! Nesten så jeg begynte å gråte litt, faktisk. :sjenert:

Jeg treffer henne så altfor sjelden, for hun bor 40 mil unna. Men nå skal vi kjøpe bil, og jeg har bestemt meg for å ta fri en fredag og reise på besøk. Så kan jeg ta henne med på biltur og ut og spise middag. :)

Endret av niomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bestemor vil bruke opp pengene sine før hun dør. Slik at det ikke er igjen noe å krangle om. Dessuten har barna hennes mer enn god nok råd - det er vi barnebarna i etableringsfasen som har bruk for litt oppstartsmidler.

Åssen går det med oppgaven, da, Harrysosselama? ;)

Og har du hatt en fin dag, Cata?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fornuftig bestemor du har. Synes mange flere eldre burde tenke litt sånn som henne og bruke pengene på noe de har glede av mens de ennå er i live. Og det mener jeg uavhengig av hva de bruker penger på. Samme om de bruker dem til sydenturer, hyttekjøp eller til å støtte barn/barnebarn så lenge det er noe de selv har lyst til å gjøre. For hun har et poeng - selv i den fredeligste familie kan det bli små gnisninger i arvespørsmål, så da er det bedre hun har det moro mens hun enda er i live og frisk og rask.

Ble litt revet med her ;) .

Ellers - jotakk niomi, jeg har hatt en fin dag. Travel, men fin. Fikk samlet noen kranglefanter på jobben og de forlot møtet langt mer enige enn da de kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg litt enig med Cata, man har brukt hele livet til å skaffe seg penger, da skla man kunne bruke dem litt på seg selv også :) Men eldre om dagen tenker jo ikke helt slik da... Og håper egentlig de fortsetter med det en stund til ;)

Hvordan står det til med folket her da? Har ikke vært her så mye idet siste, har lixom falt litt utenfor KG for en gangs skyld, lol....

Jeg har brukt masse tid med hesten, og hun har begynt å bli rampete!!! hehe... Begynner å få litt håndfuller her nå, visste det var for godt til å være sant at hun skulle være så herlig hele tiden :ler:

Og så har jeg funnet en side jeg kan laste ned Home And Away episoder, så de siste par dagene har jeg lasta ned alt jeg har kommet over, og sett på det! Er snart firkanta i øynene hehe... Men har savna akkurat den serien så fælt siden jeg flytta fra Norge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... Tannlege er dyrt! Det er det eneste som "tvinger" meg innom der en gang imellom... Bra du har en gavmild bestemor! :)

Jeg er helt enig i at de bør bruke pengene sine mens de lever! Vi har en i familien som spinker og sparer. Han har aldri råd til noenting (men har selvfølgelig massevis av penger på konto :forvirret:). Vet ikke hva han sparer det til jeg. Trist. Og enda tristere at jeg ikke er arving! :ler:

Home and Away ja, husker jeg fulgte med på det når jeg gikk på vgs. Går det enda altså, eller laster du ned gamle episoder, Chic?

Ha en god kveld, alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Home and Away ja, husker jeg fulgte med på det når jeg gikk på vgs. Går det enda altså, eller laster du ned gamle episoder, Chic?

Ha en god kveld, alle!

OM det går ja ;) Er oppe i episode 4tusen et eller annet, er på australske episodene nå, så LANGT fram i tid i forhold til norge, hehe.... Syns den serien er så koselig jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Home&Away ble aldri det samme etter at Selina flyttet til Paris! :sur:

Selina? hvem i all verden er Selina?

savner hun derre rødhåra kruttlappen jeg... hm, hva het hun... hun slutta vel for et år siden eller to. Var sammen med en mørkhåra kraftig kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gypsy, ja, som giftet seg med Will (storebroren til Hayley). Hun var også kul. Selina var med for maaaange år siden (1994-1997). Stedatter/adoptivdatter til Irene. Var sammen med Jesse en periode, før hun ble sammen med high school læreren sin som hun fikk barn med. Like gammel som Sally, første igjengen med sminke, korte skjørt, kjærester, fylla og sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, gypsy ja! Hun savner jeg! Tror det er hun som jeg har latt merke til mest i denne serien.

Og nå husker jeg faktisk Seline også!! Tenkte det kansje var fra gamle, gamle episoder, men så tenkte jeg kanskje det var i nyere tid, har ikke sett det på halvår...

Nei, syns noen av de gamle kan komme tilbake!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...