Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, hei alle! Jeg har vært busy og sliten om hverandre de siste par dagene, så jeg har nesten bare sniklest...

Så bra at det gikk fint på kurset, Chic. Det blir gøy å kunne fransk! Jeg følte meg rimelig lost de første dagene på skolen der borte, når de bare snakket fransk, men man lærer mye fortere da! :Nikke: Og kanskje de to som ikke kom igår er potensielle venner?

*Brumma er optimist*

Tocogo: Så flott perlepynt! Jeg fikk også med meg den tråden med linker til perleutsalg, så tror jammen jeg skal bestille noen for å lage smykker! (Den pynten din så nemlig veldig avansert ut... :sjenert: )

Marx, Smith og Weber er ikke min sterke side- dessverre, *MissA*! Men lykke til med oppgaven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tocogo: Så flott perlepynt! Jeg fikk også med meg den tråden med linker til perleutsalg, så tror jammen jeg skal bestille noen for å lage smykker! (Den pynten din så nemlig veldig avansert ut... :sjenert: )

Vet du, det er veldig enkelt. Bare nål, tråd og perler som trengs, også er det bare å stikke nedi på riktig sted. Hvis du er interessert kan jeg sende deg oppskriften når jeg får den opp hit.

Jeg fikk faktisk perlene i posten i dag, og jeg bestilte mandag kveld! De var litt større enn det jeg hadde sett for meg, så vet ikke helt om de egner seg, så det blir vel en tur på Panduro eller noe sånt. Har du lagd smykker før? Er det vanskelig? Har aldri prøvd det jeg.

Ellers har jeg kost meg med kina-mat til middag i dag da. Var veldig godt, selv om den crispy duck'en min ikke var så crispy når den kom i hus. Der kan jeg vel bare skylde på meg selv, for mannen i telefonen sa at det ikke var så lurt å bestille det som take-away. Men det var veldig god saus da, så smakte godt allikevel.

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg heller, *MissA*, men lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Hehe.. Regnet vel ikke akkurat med at noen kunne det heller.. Men det er frustrerende å ikke forstå hva man skal skrive.. Gikk et lite lys opp for meg i sted, så håper jeg klarer det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, det er veldig enkelt. Bare nål, tråd og perler som trengs, også er det bare å stikke nedi på riktig sted. Hvis du er interessert kan jeg sende deg oppskriften når jeg får den opp hit.

Jeg fikk faktisk perlene i posten i dag, og jeg bestilte mandag kveld! De var litt større enn det jeg hadde sett for meg, så vet ikke helt om de egner seg, så det blir vel en tur på Panduro eller noe sånt. Har du lagd smykker før? Er det vanskelig? Har aldri prøvd det jeg.

Det var kjapt levert! Hvor bestilte du fra?

Jeg er ikke så veldig dreven på smykker, men har laget noen helt enkle etter mitt eget hode. Det er ikke så vanskelig! Ellers har jeg laget noen serviett"ringer" og pynt til kubbelys, med bare perler og tynn ståltråd. Jeg elsker perler, så jeg skulle gjerne vært litt mer kreativ og ikke minst flinkere...

Kunne godt tenkt meg oppskrift -hvis du lover at det er lett! :ler:

Heier på deg, *MissA*! :hoppe: Det er kjipt når det står på, men det blir som regel bra tilslutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjapt levert! Hvor bestilte du fra?

Jeg er ikke så veldig dreven på smykker, men har laget noen helt enkle etter mitt eget hode. Det er ikke så vanskelig! Ellers har jeg laget noen serviett"ringer" og pynt til kubbelys, med bare perler og tynn ståltråd. Jeg elsker perler, så jeg skulle gjerne vært litt mer kreativ og ikke minst flinkere...

Kunne godt tenkt meg oppskrift -hvis du lover at det er lett! :ler:

Jeg handlet på Perlenettet . Sånne smykker kan bli veldig fine, men utifra det jeg leste i den tråden i går så hørtes det ganske komplisert ut det også, synes jeg :overrasket: Mange deler og ord je ikke har hørt om før. Bjellene, de er enkle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager ikke kompliserte smykker altså. Jeg har bare brukt sånn vokset "bomullstråd", eller noe ståltrådlignende greier. Bare knytt perlene på! Det ble ganske bra (selv om det ikke høres sånn ut! :forvirret: ), men jeg håper å lære litt mer avanserte ting etterhvert. Gøy er det ihvertfall! :)

Skal sjekke ut Perlenettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og sambo vært på kino og sett Sønner. Jeg syntes det var en bra film, og jeg tror sambo likte den og.. Nå har jeg ei uke fri fra skolen, skal jo lese til eksamen neste torsdag.. Men jeg er ikke så flink til å være student jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere, det er faktisk sabla kjipt å være alene når man er sjuk.

Men på den positive side. Ex ringte meg idag, og ville ha meg til byen for å drepe litt tid. da det var litt umulig, så henger det et slags møte i planen i morgen. Ikke godt å si om det er mine eminente gitarskills som er savnet, men det skiter jeg i - for jeg har så lyst å se henne. Hun er det fineste jeg veit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalala

helluen folks :)

Usch, igår og idag har jeg jobba masse masse med å finne kurs i western riding og greier, det er vanskelig å finne!!! Leter som besatt.. hehe.. Men har da klart å finne noen!

Skal snart på andre dagen i fransk, gleder meg! Gjort leksene til idag og greier, ganske så flink! :)

Var nok bare første dagen som var helt grusom å komme seg til, nå føler jeg at alt er greit! :)

Kanskje de to andre kommer idag som ikke var der på tirsdag, som *brumma sa, kanskje de er potensielle venner? Hadde vært gøy!!!

Hvordan står det til ellers her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Sniker meg til en liten pause på jobb. Har endelig blitt ferdig med noe jeg har holdt på med leeeenge, så nå fortjener jeg en liten pause, synes jeg! Men helt ferdig blir jeg vel ikke, når kunden begynner å teste, finner de vel masse feil og ting de vil endre på... Men jeg trenger jo ikke ta bekymringene på forskudd! ;)

Er trøtt jeg, så nå gleder jeg meg til å gå hjem fra jobb, og ikke gjøre noenting i kveld. Skulle egentlig få besøk av ei gammel studievenninne, men hun kunne ikke likevel, og det var jeg nesten litt glad for. Tror jeg føler mest for en alenekveld i kveld. Må lade opp til teambuilding med jobben i morgen kveld!

Skal snart på andre dagen i fransk, gleder meg!

Se der, ja! Det var ikke noe å grue seg til likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg ganske flink som student i dag, jeg har lest gjennom alt pensum vi har fått utdelt av forelesere, og etter hvert hefte har jeg lest over mine egen notater og skal i kveld konsentrere meg om bøkene. Dette går fremover.. :)

Purple: Så deilig å være ferdig med noe da, spesielt når du har holdt på så lenge. Gratulerer :) Det er vel kanskje ekstra deilig å slappe av i kveld også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aylana: Hei vennen! Åssen står det til med deg? Lenge siden jeg har snakket med deg på msn nå! Håper alt står bra til.

Spennende med eksamen. Du får ha lykke til med lesingen!

Jeg skal på hytta i kveld. Vi hadde planer om å reise i morgen kveld,sammen med foreldrene mine, brødrene mine og kjærester. Men siden både jeg og kjæresten min har fri i morgen,reiser vi i kveld,så får vi litt tid for oss selv før de andre kommer. :) Gleder meg sikkerlig til helgen! Jeg savner så naturen og de omgivelsene når jeg er i byen...en gang bygde-jente,alltid bygde-jente :ler:

Denne uka har gått fort til nå. Jeg har jobbet en del,samt lest litt på fagene jeg holder på med. Ikke lett å motivere seg til det etter en dag på jobb,men jeg prøver det jeg kan. :) Ellers så har jeg vært fint lite sosial,men kost meg inne med kjæresten :hjerte:

Har faktisk en del planer for de neste ukene. Det er ikke ofte jeg har avtaler og ting jeg skal ut på,å se frem til,så dette er morro. ;)

Men nå må jeg få pakket litt til før kjæresten kommer hjem, og vi må dra.

Må nesten ønske dere en fin helg nå da! :klem:

Endret av Malina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Ååå.. Jeg dør snart av denne oppgaven.. Har aldri vært noe problem å skrive alle de andre oppgavene jeg har skrevet, men denne :frustrert:

Gleder meg til å bli ferdig, uansett hvordan det går! (Skal leveres inn 15.00 i morgen).

Til søndag har jeg bursdag, så i helgen skal jeg bare kose meg! :) Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med oppgaven *MissA* - håper det løsner for deg snart! Blir deilig å levere den i morgen, da, og være ferdig med det - så er det helg og bursdag og greier. Det blir nok bra! :)

Jeg sitter her og soser med en forferdelig kjip og tungvint oppgave på jobben. Ikke vanskelig, egentlig, bare kjeeeeedeeeeeliiiiig. Men hvis jeg henger i kan jeg ta fri i morgen med god samvittighet. Og da er det faktisk helg allerede fra i kveld! Wohoo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malina: Joda det går bra :) Leser for harde livet nå, selv om eksamen er om ei uke.. Regner med at det blir et par dager svinn pga av operasjonen i morgen, og da er det vel lurt å lese seg frempå :) Kos deg masse på hyttetur sammen med kjæresten da :)

*MissA*: Snart løsner det med oppgaven skal du se.. Skrivesperre er jo aldri kjekt, for man blir egentlig bare mer stressa av det :) Håper det går bra iallefall :)

Lilith: Lykke til med oppgaven :) Heng i så blir det eeeekstra lang helg :)

Hvilke spørsmål er vanilige å få på eksamener på høyskoler..? Vi studentene skal levere inn spørsmål selv, men jeg synes det er så vanskelig å finne noen, for de bør vel være ganske vide.. Har skrevet ned 3 da som er minimumskravet: En med: Grei ut om...., og 2 med 3 spørsmål i hvert, som hører sammen.. "Hva er... hvorfor.. og hvordan?" hvis dere skjønner.. Er det sånn spørsmålene bruker å være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Hvilket fag studerer du da Aylana?

Vi får vel noe sånt som; "Gjør rede for.. "

"Drøft.. "

Også er det veldig vanlig å måtte se sammenhenger mellom forskjellige teorier f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter foran min nye dataskjerm og blingser litt :ler: . OK, bærbare PC'er er ikke av de største, det er liksom poenget med dem, men denne her - skjermen er virkelig liten. MacBook med 13,3" skjerm. Men virker mindre. Heldigvis er det god oppløsning så bokstavene blir skarpe og klare, ellers måtte jeg vel lagt inn årene og bestilt forstørrelsesglass for å sette foran ;) .

Godt jeg ikke er gammel dame riktig ennå. Ikke utgammel i allfall.

Ellers så gleder jeg meg over at morgendagen blir hardt tiltrengt avspaseringsdag. Skal besøke venninne i Bergen i helga, så jeg tar fri hele dagen sånn at jeg kan reise i ro og mak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...