Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #561 Del Skrevet 18. september 2006 God morgen! Jeg er skikkeli trøtt, hadde en fæl hostekule over et par timer i natt så jeg spøy... SLITSOMT! Jeg som trodde jeg slapp unna denne gangen.... Hvordan går det med dere andre da? SKal dere lage syklubb? hihi... Husker da jeg strikka som liten, ble aldri rett, noen steder var det stramt, noen steder løst... lol... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. september 2006 #562 Del Skrevet 18. september 2006 God morgen, alle sammen! Håper dere har hatt en fin helg Ble ganske stille på meg, men tok faktisk en tur ut på byen på lørdag - og ble minnet på hvorfor jeg aldri går ut lenger ... tomt eller smekkkfullt alle steder, og jeg var eldst (er 27!) nesten uansett hvor vi dro. Kjedelig! Nuvel. Kjenner at jeg begynner å bli litt småtufs, jeg også, men hååååååper, håper, håper å slippe unna influensaen som herjer kontorlandskapet her (yeah, right ...). Håper du blir bedre snart, Chic! Høres absolutt ikke festlig ut å hoste til du spyr ... Strikkeklubb? Jeg er e-l-endig på å strikke, men har forsøkt meg så vidt på hekling. Kunne fsv vært gøy å lære litt mer ... Kjøpte meg to bøker om det her for noen mnd siden, men de har jeg visst ikke åpnet, gitt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #563 Del Skrevet 18. september 2006 Hei Kan jeg bli med litt her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #564 Del Skrevet 18. september 2006 Hei Kan jeg bli med litt her?? ← Kan du vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 18. september 2006 #565 Del Skrevet 18. september 2006 Hei alle sammen! Lenge siden jeg har vært innom her nå, har ikke hatt nett, men nå sitter jeg på skolen, så da skal jeg oppdatere meg litt.. Har hatt en ordentlig kjip helg Satt hjemme alene på lørdagskvelden og brukte hele søndagen til å lese pensum/se på tv.. Kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #566 Del Skrevet 18. september 2006 Lamadama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #567 Del Skrevet 18. september 2006 Takker for varm velkomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #568 Del Skrevet 18. september 2006 nå har jeg vært flink og støvsugd første etasjen! Sitter å spiser popcorn, har så lyst på småsnacks om dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #569 Del Skrevet 18. september 2006 Nå hadde vi kommet faretruende langt ned på lista gitt Har hatt sinnsykt vondt i ryggen i dag, så det var en lidelse å dra på skolen for å jobbe med oppgaven sammen med gruppa. Jeg greide ikke å sitte stille, så de trodde sikkert at jeg hadde mark i ræva Men det hjalp å røre på seg. Så nå har jeg vært å gått meg skikkelig varm på tredemølle, og det fungerte bra. Nå er jeg litt bedre i ryggen Og så så jeg Top Model Norge Skulle hatt litt snacks til, men jeg og sambo skal laga smoothies etterpå Avhengig jeg Hvordan har dagen deres vært da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #570 Del Skrevet 18. september 2006 Hva skjer i Top Model da? Savner slike program altså.. her har vi bare en kanal - såklart på fransk Savner smoothies fra Oslo S gjør jeg også... Håper nesten jeg tar toget fra flyet når jeg skal dit i november, så jeg kan ta en på hjemveien Min dag har bestått i ... rydde litt, og har vært to ganger i stallen idag! Siste gangen var bare for å gi mat da, så den tells vel ikke så stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #571 Del Skrevet 18. september 2006 Oslo S smoothies er nydelige Gjett hva jeg kjøper meg hver gang jeg tar toget til Oslo fra skolen Heldigvis er det ikke så ofte da, men det blir nok dyrt etterhvert skal jeg fortsette slik Top Model Norge er så mye mindre spennende enn den amerikanske versjonen. Men nå kjenner jeg ei som er med, og da må jeg se Og kommer nok til å følge med helt til slutt og, selv om kanskje hun jeg heier på ikke er med i toppen Du kan jo se på før og etter-bildene. Jeg synes de fleste var finere før jeg da, men nå er ikke jeg noen modelldommer og har peiling på hva som gjør seg i motebransjen for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2006 #572 Del Skrevet 19. september 2006 Fysj folkens! Idag skal jeg ha første dag på franskkurset mitt, ser ikke helt frem til å møte masse ukjente folk! Litt angst? ja... Noen som har noen trøstende ord, opppmuntrende, hva som helst? Skal dra om halvannen time.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #573 Del Skrevet 19. september 2006 Lykkr til, Chic Sånt er alltid mye skumlere på forhånd enn det det er i virkeligheten. Vet du om det er stor klasse? Også må det jo være deilig å komme igang da. Jeg skal også på noe jeg gruer meg til i dag... men snart er det over, og det gleder je meg til. Godt med alt som er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #574 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Fysj folkens! Idag skal jeg ha første dag på franskkurset mitt, ser ikke helt frem til å møte masse ukjente folk! Litt angst? ja... Noen som har noen trøstende ord, opppmuntrende, hva som helst? Skal dra om halvannen time.... ← Dette kommer til å gå bra, visste du at forskning viser at 95% av ens bekymringer er unødige og aldri skjer!!! Det er noe å ta med seg!! Endret 19. september 2006 av Lamadama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2006 #575 Del Skrevet 19. september 2006 Lykkr til, Chic Sånt er alltid mye skumlere på forhånd enn det det er i virkeligheten. Vet du om det er stor klasse? Også må det jo være deilig å komme igang da. Jeg skal også på noe jeg gruer meg til i dag... men snart er det over, og det gleder je meg til. Godt med alt som er gjort. ← klassen er mellom 9-12 pers. så det er jo ikke altfor mange, men likevel, kjenner ingen av de... litt glad for at dette kurset varer 3-4 uker bare, i første omgang! Og ja, det er nå skumlere på forhånd, men uææh... Kommer til å ha vondt i magen når jeg entrer bygningen der........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 19. september 2006 #576 Del Skrevet 19. september 2006 Kjenner igjen den gruinga og magevondten før sånne ting, Chic. Det blir som oftest ikke så ille som man forventer, men det hjelper skjeldent i øyeblikket man skal inn. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2006 #577 Del Skrevet 19. september 2006 Dette kommer til å gå bra, visste du at forskning viser at 95% av ens bekymringer er unødige og aldri skjer!!! Det er noe å ta med seg!! ← må si den prosenten der var ganske fin! den kan jeg tenke på i andre sammenhenger også... men ser ikke fram til de første minuttene hvor jeg føler meg helt nervevrak, selv om jeg vet så godt det er så unødvendig å føle slik! *tenke positivt* dette kommer nok tl å gå bra! Bare litt redd den første tida så går det over! alltid skal første gangen være værst.... har bedt kjæresten kjøpe med toblerone til meg nå, sjokolade hjelper sikkert litt... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #578 Del Skrevet 19. september 2006 Sjokolade hjelper på ALT!!! Krysser alt jeg har for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2006 #579 Del Skrevet 19. september 2006 tusen takk! om fem minutter flyr jeg ut døra her. SCARY!!! Hører av meg senere ikveld om hvordan det gikk! Og forhåpentligvis kommer jeg meg inn der og sitter der alle timene, og ikke får så angst at jeg går og shopper istedenfor! lol.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #580 Del Skrevet 19. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå