Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Her har det skjedd mye siden sist jeg var her, gitt! Har vært ganske opptatt i det siste, og det er jo egentlig veldig bra. :) Var på hyttetur med noen av jentene fra jobb i helga, pluss at jeg har spilt håndballkamp i dag. Er ganske sliten nå, og veldig klar for en dusj. Måtte bare spise litt junkfood først, og har klart å proppe i meg masse smågodt etterpå. Er så mett at jeg er kvalm... So much for å være sunn idrettsjente i dag! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:grine::grine::grine::grine::grine::grine:

vi har ikke det gode smågodtet som er i norge her!!!!!!!!!!!!!! vræææææææææl!

og så savner jeg sånn burgerne og kebabben og alt den fastfooden fra norge!!! HVORFOR MÅTTE DERE SKRIVE OM DET NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Neida. hehe..... bare et lite utbrudd... smågodt ja... savner fælt sure føtter og krokofanter kan du tro!!!!

om jeg nå drar hjem til norge om en måned, kommer jeg til å eta meg fet på fastfood den uka jeg er der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuunnskyyyyld... Ikke meninga å friste noen her! Eller jo. Smågodt er sunt, dere! ;) Og jeg har så mye! Gikk litt berserk. Tror ikke jeg tør å si hvor mye jeg kjøpte for. Syntes ikke jeg kjøpte sååå mye, og jeg kjøpte det i videosjappa, der det sikkert koster ganske mye (så ikke på prisen), men jeg endte opp med å betale 75 kr! (inkludert en tyggispakke da, men likevel, 75 kr?!?!) :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har ikke det gode smågodtet som er i norge her!!!!!!!!!!!!!! vræææææææææl!

Uff, jeg føler med deg! Jeg har aldri spist så lite godis som når jeg bodde i Frankrike... Ikke spesielt mye godt, de har jo ikke engang ordentlig salt lakris jo!! M&m's har de da, men ellers er det til å grine av.

Du får fylle kofferten når du er hjemme på besøk! :ler:

Synes du har vært flink jeg, Purple. Jeg dropper trening og spiser bare smågodtet jeg... :sjenert:

Og MoskvaMorten, håper ting går din vei snart! :klem:

Det er sikkert ikke bare bare, men jeg tror nok heller ikke det hadde vært så dumt å være alene litt, og prøve å komme deg over denne ex'en din... Jeg synes uansett du fortjener en jente som ikke sender nakerbilder av seg selv til andre gutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men smågodt er jo veeeeeeldig dyrt da! ;):ler:

heeh ja... en kompis av meg som kom til paris her i sommer, tok med seg en stor pose smågodt til meg, 150 spenn.. kan tro jeg var glad ;)

men smågodt er dyrt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg endte opp med å betale 75 kr! (inkludert en tyggispakke da, men likevel, 75 kr?!?!)  :overrasket:

Hehe, jeg kjøpte smågodt til 75 kr på kinoen i går :) Og stooor bøtte med popcorn, og sånn M som de reklamerer for nå, sånn crisp :) Men delte med sambo da :) Så jeg har ikke så dårlig samvittighet :)

Faren til sambo bor like ved svenskegrensa, så da vi var der i sommer var det hardt å være med til Sverige på handletur uten å kunne kjøpe så mye godis.. Det er ikke like godt med svenskegodt, men det er jo myyyyye :) Vanskelig å gå i godisfabrikken uten å kjøpe noe :)

Nå er sambo ute å kjøper kebab til oss :) Nå som vi er inne på sånne usunne greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75/2 er mer enn 25. Jeg var ikke så allerverst flink likevel da. Nå er jeg forspist og vil ikke tenke på snop på minst en uke. :ler:

Åh, dere frister meg sånn! Men jeg bestemte meg allerede i går for at jeg skal være flink denne uken, og gå på trening minst to ganger, og så kan jeg få kjøpe smågodt i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen.... Det er helg nå ;) .

Men jeg skal også være flink til uka altså, selv om jeg ikke helt skal love for neste helg. Da skal jeg flakse til Bergen og spise lunch med en venninne (blant annet). Det kan vel bli et kafébesøk også, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå :) Nå er jeg max godtesyk da :) Har lyst på sjokolade :) namna m:) Men fra i morgen skal jeg være flink, ikke spise noe usunt før operasjonen på fredag.. Blir vel nok av å sitte å synes synd på seg selv og spise godis da regner jeg med :) Håper det bare tar et par dager :)

Cata: Kafébesøk er så koselige.. Skulle ønske jeg hadde noen å gå på kafé med jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata: Kafébesøk er så koselige.. Skulle ønske jeg hadde noen å gå på kafé med jeg  :sjenert:

Ja. Men kafé kan være OK å gå på alene også. Ta med en bok eller et blad eller noe og sett deg ned og nyt livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud, for en slapp dag! Høsten har virkelig kommet til Oslo, og jeg er litt sur... Har sittet i sofaen og stirret sløvt på vekselsvis dataskjermen og flatskjermen. Jo, jeg hadde en liten pilates-runde, men gadd bare å ta kort-programmet...

I går ble jeg fristet på butikken, gitt. Min store last er potetgull. Og Maarud har kommet med en ny type. Holiday, tror jeg den het. Måtte jo bare kjøpe. Brukte en halv time på å sluke hele sullamitten. Nyyyydelig! Beste potetgullet jeg har smakt!!! Men en hel pose potetgull på en halv time, da, gitt... Nei, nei, nei... :sjenert:

Har forresten lyst til å lære meg å strikke (dårlig gramatikk...), men klarer det ikke alene. Ingen som vil holde strikkekurs? Jeg holder kaffe og lokale, hvis noen i Oslo kan slikt noe! :) Samboeren kan sikkert lokkes ut av huset en kveld i uka i bytte mot et kult skjerf eller noe. ;)

Men god natt, alle duene! Uff, skal være møteleder på et prosjektmøte i morra, jeg. Har ikke laget agenda, og heller ikke planlagt "mine" poster. :forvirret: Jaja, lenge til kl. 12 i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men kafé kan være OK å gå på alene også. Ta med en bok eller et blad eller noe og sett deg ned og nyt livet.

Jeg tør ikke det jeg, har tenkt på det flere gangen, men det blir bare med tanken.. Skal prøve denne uka hvis det blir finvær å sitte ute på kaffebaren her og lese litt og kose meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer, ser det er noen som bruker farge skrift på innleggene sine...

Må man fikse dette hver gang, eller er det noe sted man kan sette slikt automatisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg tør ikke det jeg, har tenkt på det flere gangen, men det blir bare med tanken.. Skal prøve denne uka hvis det blir finvær å sitte ute på kaffebaren her og lese litt og kose meg :)

man kan jo til og med ta med laptoppen!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten lyst til å lære meg å strikke (dårlig gramatikk...), men klarer det ikke alene. Ingen som vil holde strikkekurs? Jeg holder kaffe og lokale, hvis noen i Oslo kan slikt noe!  :) Samboeren kan sikkert lokkes ut av huset en kveld i uka i bytte mot et kult skjerf eller noe.  ;)

Men god natt, alle duene! Uff, skal være møteleder på et prosjektmøte i morra, jeg. Har ikke laget agenda, og heller ikke planlagt "mine" poster.  :forvirret: Jaja, lenge til kl. 12 i morra!

Jeg strikker lappeteppe til sambo nå :) Men vet ikke helt når jeg kommer til å bli ferdig, eller OM det kommer til å bli ferdig. Men nå er det type babyteppe :) Kan bare strikke rett og vrangt, og felle av og sånt, så jeg har strikket en del votter og, men sokker får jeg ikke teken på.. Er det helt sånn basic du vil lære deg? Eller sånn superavanserte greier med fletting og mønster og sånn? :) Det er forresten mye hjelp å få på nettet. Det var slik jeg lærte det meste, bortsett fra å strikke vanilig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten lyst til å lære meg å strikke (dårlig gramatikk...), men klarer det ikke alene. Ingen som vil holde strikkekurs? Jeg holder kaffe og lokale, hvis noen i Oslo kan slikt noe!  :) Samboeren kan sikkert lokkes ut av huset en kveld i uka i bytte mot et kult skjerf eller noe.  ;)

Skulle gjerne kommet jeg. Strikking er moro. Men siden jeg ikke bor i Oslo, så blir det vel litt vrient.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...